Är det nån av er som ska på bröllop 1/7 i domkyrkan, med efterföljande kalas i Södra Sunderbyn förrexten? I så fall skulle ni kanske kunna få en skymt av en skygg M.Guru i kostym.
Han materialiseras inte så ofta, så det vore ett tillfälle att inte missa.
Hmm, LL:
Om motståndarna gjorde mål under den första 2minutaren, gick proppen då - och det stora Lule-mörkret inleddes? Ni vet, där resultaten lottades på sommarhalvåret, och motståndarlagen åkte runt ensamma på isen i mörkrets blindo, i tron om att de spelade match.
Kunde det verkligen bli kaos med ert klocksystem, Hannu Neimi:?
1) med fler än två utvisade i samma lag påbörjades tiden för nummer tre först i samma sekund som nummer ett återinträdde på isen.
2) det fanns inga kvittningsutvisningar på den analoga tiden.
Albert Hall:
Men utvisningsklockorna tycks ha snurrat ändå. Eller är det bara i den gode Hannu's huvud som visarna har roterat?
Hannu Neimi:
Men hur kunde du egentligen se det när allt var svart?
Eller svartnade det först då det blev ES-spel?
MonkeyBoyF/Albert
För att göra mig lite viktig så heter det Kolt :-)
Albert Hall:
Så lagbygget är egentligen en kuliss, ett lagfoto på en webserver?
Ett billigt sätt att lösa problemet med de alltmer accelererande lönenivåerna. Det var förmodligen detta Eric J fick förklarat för sig, då han var på väg att signa för er.
Nåja. Allt har sin förklaring, men Luleå har två.
Albert Hall:
blinkar inte saftblandaren över måldomarens kur i fd Delfinen, då pucken äntrar nät?
Albert Hall: Det är ju det som är agentens roll att se till att spelaren och givetvis att han själv får ut så mycket kosing som det går. :-)
Däremot så verkar Simons ha missat att på sommaren så önskar man att det vore mörkt någon timme på dygnet iaf.
Portello: "Signed a one-year contract with Carolina, Aug. 10, 2005"
Fast eftersom han bara är näst bäste poängplockare i Hurricanes med 26 mål och 45 assists på 76 matcher så vill man säkert inte ha honom kvar i Carolina...
Jag vet inte, jag är i alla fall inte bjuden än. Fast jag brukar i och för sig inte vara så noga med om jag är bjuden eller inte om det vankas en bra fest. Det skulle för övrigt vara ganska... ehh... intressant att få träffa en snygg Metal Guru i kostym. (Jag antar att du råkade pilla in ett k istället för ett n när du skulle skriva snygg.)
Är det domkyrkan som är inne i stan eller är det den som är i Gammelstad? (Ja, jag vet. Kyrkor är inte min hobby. Men fråga mig vad någon ishallsjävel heter någonstans i Sverige och jag vet!)