Portello: Öh va f-n dricker du samma skit som mig :-))
För en gångs skull så lyder tb mig. (än så länge)
vart har denna man tagit vägen, hans brorsa röjer ju runt fortfarande :-)
Kickan: Visst är det för jäkligt när fingrarna blir för breda för tangentbordet, allt mellanrum tas upp av en enorm fingermassa.
På tal om sillydiskussioner så bör det väl förekomma mängder av såna hos mängder av klubbar för tillfället.
Kickan: korrläsa, det är för tidigt på dygnet ännu för dig ;-)
Varför har dom inte spriten på sin sida? Systembolaget har en överlägsen site
Kickan: Försökte kolla spritpriserna men siten står på något konstigt språk :-))
Tittade på Alkos sida och hittar ingenting om starksprit men nog f-n ser allting annat dyrare ut. Jämförde med Kopparbergs Äppelcider som i finland kostar 2,67€ vilket ger enl Forex ger ett pris i svenska på 24,65kr. Är det inte dyrt så säg ;-)
Kickan: Är inte finland med i EU och då får man ju ta med sig en del, fast priset är nog inte så fördelaktigt.
Ang Sunderbyn är inte det lite för nära Boden för dig :-))
Kickan:
Det kanske är ett överraskningsbröllop, och det är du och jag?
Eller jag och Albert, om jag är kvinna..?
Kickan: Du bor mer i finland än i sverige... gått ur svenska kyrkan, smugglar du olja också?
Funderar själv på att öppna en Sibylla på Mjöljudden alt Gammelstaden ;-)
Kickan:
Visst menar jag kurtiserar, det var en rackarns bokstav att trilla bort från att jag skickade inlägget tills att det fastnade i hjärtat på Hockeysnack.
Jag ska ringa Marcus.
LL:
Jag finns ofta på en fotbollsanläggning som det blåser från alla håll samtidigt, så jag är van. Enda undantaget är på våren då bonden sprider ut svinpiss på den närbelägna åkern; då blåser det bara från det hållet.
Albert Hall:
En folkskygg M.Guru menade jag nog. Iförd kostym, i varje fall.
Luleå Domkyrka ligger på Stationsgatan mitt i centrala Luleå.
Detta är det enda jag vet om Luleås geografi.