Albert Hall: Va, så du menar att inte ett enda rykte sipprat ut från LuleåFans eller SvenskaFans eller något sånt. Inte ens något rykte om Osmo eller Toporowski? Tja, det är nog så illa att Lener tagit pengarna och stuckit... så LHF håller nog på att avvecklas ;)
Nej, ärligt talat så saknar jag också rykten att sitta och vänta på eller förfasas över, även om jag blivit ganska van att man inte släpper mycket information från MoDo-håll innan värvningarna är klara
Karoliina: Gör du det eftersom du behöver vila inför all info vi behöver ;-)
Blir en jävla bakande för ditt pris som du har vunnit iaf :-))
Karoliina: Sier Gütt. Att det skulle kunna bli så jädrans bra motstånd trodde jag aldrig.
Skall bli kul att få byta ut Norrtälje (Mästarcupen) mot Tammerfors. Turneringen går samma vecka. Roligaste resan borde vara båt till Åbo men snabbaste är ju Blue1. Men dit skall vi ett gäng iaf. Det är spikat.
65selander: www.tamperecup.fi/yhteys.html (där har du 2 mailadresser direkt)
Karoliina: Trots du är en missanpassad kvinna i en felaktigt ort Så kommer jag skicka upp vinsten :-))
Har du länk också. undrar om Brynäs har varit i ngn mer meriterad turnering?
Bern det är inga idioter, Mettalurg vann väl Europa cupen ett par ggr, utöver det så har vi Ilves och Tappara :-))
Oj vad den finska ölen kommer att smaka gott med lite björnkött och vodka från ryssarna :-))
65selander:
Tampere Cup matchprogram:
Grupp A: Brynäs IF, Eisbären Berlin och Tappara
Grupp B: Ilves, Metallurg Magnitogorsk och SC Bern
Onsdag 16.8.
Klo 17.00 Tappara - Brynäs (Hakametsä 1:ssä)
Klo 18.30 Eisbären - Metallurg (Hakametsä 2:ssa)
Klo 20.00 Ilves - Bern (1)
Torsdag17.8.
Klo 17.00 Ilves - Metallurg (1)
Klo 18.30 Brynäs - Bern (2)
Klo 20.00 Tappara - Eisbären (1)
Fredag18.8.
Klo 17.00 Brynäs - Eisbären (1)
Klo 18.30 Bern - Metallurg (2)
Klo 20.00 Tappara - Ilves (1)
Lördag19.8.
Klo 12.00 A3 - B3 (2)
Klo 13.00 A2 - B2 (1)
Klo 16.00 A1 - B1 (1)
Karoliina: mhpfff... :-))
Har förstått att du har finskt påbrå. I Augusti så byter Brynäs ut Mästarcupen i Norrtälje mot en turnering i Tammerfors tror det var 15-20/8.
Om du har lust så kan väl du luska vilka lag som är med samt om ett bra boeende. Resan har jag nog redan luskat ut. Det blir Blue1 från Arlanda om man inte tar båten till Åbo och sedan tåg. :-)
Du belönas med 10kg pepparkaksdeg från mig eller om du vill ha 20kg mjöl samt 10kg jäst :-) Tyvärr så är det dyrt i Norge, annars så hade du fått margarin också.
Karoliina: Trodde du hade bredband eller är det snabb makaroner ;-)
Det var i fjol dom bytte namn och LG är ett stort märke fast det kan låta lite udda. Bra produkter till ett billigt pris men dock bättre än medelkvalitet.
Kickan: Du var säkert på [url=www.thorneus.com]Thorneus[/url]
Har man farsan i Kiruna med kontakter så är det inte så svårt att få gratis. Problemet är att man har käka så jädrans mycket så att man inte får i sig något mer. Fast Souvas är aldrig fel.
Kickan: Renkött för 500kr köper du det på NK i Stockholm eller?
Antingen gratis från Kiruna eller för 300kr utav en militär i sthlm
fast har redan både en röd och en gul som är way more classic
saknar dock den röd-gula som är kanske den coolaste tröja de haft