Albert Hall: Vilken tur att du förklarade att det var Janne Sandström och inte Janne Sandström du menade, för Janne Sandström hade väl säkert blivit mindre glad om han tvingats förknippas med Janne Sandström, fast det kanske Janne Sandström hade kunnat tåla ändå med tanke på hur bra Janne Sandström är.
Låter ungefär lika otroligt som att Orvar Stambert inte skulle uttalas precis som det skrivs.
psst, Kickan glömmer aldrig när Tuulola dängde Bulan så jävla mycket att han fortfarande går med svansen mellan benen. Tufft att vara coach i Pite...
Kickan: Har du aldrig funderat varför folket lämnar LHF?
förresten dom lämnar ju AIK också, det är ännu mera fundersamt eftersom dom har spelat upp dom som hjältar (Åkerman) men när dom har har nått målet så flyr dom. Tränare som spelare. Snacka om hjärta?
Det finns inget hjärta för klubben längre. Allt handlar om kosing samt om man är yngre så vill man ha speltid i ES före kosingen. Vem vill vara bäst i J-20 och spela i Frölunda som 45:e fiol när man kan få plats i Läkerol Arena ;-))
Nu Kickan kan du få svära..... "Nej jag är inte bitter bara förbannad"
Bifogar en bil från -93 :-)
Fabbe och Hynning var rätt likvärdiga säsongen som gick enligt mig. Fast Hynning har en bättre utvecklingskurva och hamnar därför ett snäpp högre.
Fast jag kan ju erkänna att listan inte är så fruktansvärt, oerhört genomtänkt. Bara första magkänslan liksom. Fast förresten, Machulda är väl också med i Hynning/Fabbe trakterna, fast kanske ett snäpp efter. Åtminstone enligt mig. Han blev också kallad "Luleås stjärna" (i Expressen) såg jag.