Luleå HF

SHL · 117708 inlägg · 890 ämnen

JVM

Sv: JVM
Lulekickan: Jamen nu är vi alla en stor rödvitt Timråkram. Ernstar, Nubbar och alla andra. Kram lulingar också. Och kram kudden

Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40 Detroit #40

El Maco: Hmm....inte visste jag att du var så intresserad av WNBA att du var tvungen att upplysa om en förlust för Detroit. det var nämligen det första alternativet som dök upp när man söker på "Detroit #40"...

El Maco: Jag lyssnar nu på Detroits game radio och ställningen efter 1:a perioden mellan Detroit och Chicago är 0-0. Skott 9-7 till Detroit.

Och Ryssland är juniorvärldsmästare efter 3-2 mot Kanada. Skotten vann också Ryssarna med 31-24.

Nej, nu tog Chicago ledningen mot Detroit. Kanske man skulle gå och lägga sig om man ska orka gå på Allstar- matchen.

Yes, nu har jag tagit mig in på tio-i-topp listan över skrivna inlägg.

El Maco: Krampårejoxå El Maco, och sov så gott.

Nog för att jag ger blanka fan i ÄnnHåÄll men jag kan sträcka mig så långt som till ett "Froza Holma", om vi nu ska prata om Detroit.

2-0 Chicago, Detroit verkar vara i en svacka, förlorade ju senast mot Phoenix.

Zoogin: Topp 3 blir en svårare nöt att knäcka. Det krävs nog att man har semester för att nå så långt. I vart fall lyckades jag producera ett tusental inlägg på väldans kort tid då, men när jag var tillbaka på jobbet igen gick det i en aningens långsammare takt.

Lulekickan: Jag har semester nu men börjar jobba på tisdag. Då kan jag knappast vara uppe på nätterna som jag är nu.

Lulekickan: Topp 4 skulle jag vilja säga. Du, Paddan, Albert Hall och Portello är ju i en klass för sig.

Henrik Zetterberg spelar fram Darren Mc Carty som skjuter i stolpen.

Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Skills competition börjar ju kl 13 redan och Detroit kommer ju ändå att förlora. God natt.

Zoogin: Ta mig tusan, Detroit lyckades vända till 4-3 efter overtime.

« · 184485