Känner igen det där, förra årets buse Rastislav Pavlikovsky i HV hade samma fenomen. Skapar mycket 4 mot 4 spel, kanske kan vara bra att öva mycket på sådant med tanke på Sudden death spelet. :)
Vad gäller bulan så tar han trots allt en del "vanliga" tvåminutare, i HV som ligger rätt bra till i fairplayligan skulle han nog öka procenten numerära underlägen rätt drastiskt.
Dysso: Visst tar Bulan tvåminutare. Många boxplay blir det. Inte snack om det. Men egentligen så är många av dom också såna som han får med sig en kille från andra laget.
Det skulle vara intressant att se en tabell över hur många VERKLIGA numerära underlägen spelarna fixar. Den skulle berätta mer om hur mycket elände som spelarna orsakar laget.
Det vore väldigt intressant att se, bara antalet minuter ger en rätt skev bild. Räkna bort 10 och 20 min utvisningar, och dra bort all tid som kvittas/ger 4mot4 spel. Men som sagt, i fallet Bulan så är det nog en hel del tid ändå. :)
Sen är det så att han inte gör så mycket nytta när han sitter 20 minuter i utvisningsbåset heller...
Vad tycker du som motståndarsupporter om kommentatorn i KA? Jag har tyckt att han varit hyfsat objektiv tidigare, iallafall jämfört med de flesta andra kommentatorer i hockeylive.
Får se om det är HV som gör som vanligt.. Spelar hockey i en eller två perioder istället för tre. Jag hoppas givetvis att det är första perioden som är den djupa svackan i den här matchen.
Hemsk inledning, men HV's form har varit under all kritik nu sedan deras kanoninledning på serien. Det som händer nu är dock inget nytt vad gäller HV, att inte spela hockey alls i en eller två perioder har dom gjort väldigt många matcher nu.
vivix20: Äh, när jag provat hockeylive, både gratis och betal, så har det mest varit strul. Sen blir man ju inte på bättre humör över att vi losat dom gångerna heller........
Albert Hall: Nä är det så att vi förlorar när du använder hockeylive så låt bli. Fast för mig har det faktiskt alltid funkat jättebra. Någon enstaka gång har det försvunnit men då har det bara varit att starta om så har det funkat igen.
Hmm vad kan det bli för slutresultat på det här? Var det inte nån här som tippat 0-10? Verkar ju inte helt omöjligt, fast nu tar min optimism nog överhanden kanske.
Portello: Ett tips helt i min smak. Det verkar ha lossnat även för Fagemo som det har varit väldigt synd om. Nu i andra perioden tycker jag att Burström kan sätta nån också:)
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
Känner igen det där, förra årets buse Rastislav Pavlikovsky i HV hade samma fenomen. Skapar mycket 4 mot 4 spel, kanske kan vara bra att öva mycket på sådant med tanke på Sudden death spelet. :)
Vad gäller bulan så tar han trots allt en del "vanliga" tvåminutare, i HV som ligger rätt bra till i fairplayligan skulle han nog öka procenten numerära underlägen rätt drastiskt.