Luleå HF

SHL · 117855 inlägg · 891 ämnen

Luleå -Leksand

Sv: Luleå -Leksand
Lulekickan:

Va? Är allt paddans fel? Nä nu får vi ta i med hårdhanskarna.. Tror bestämt vi får se till att Modo förlorar med många mål istället för snälla, hedersamma förluster som vi planerat åt dem ;)

Lulekickan:

Gärna en HV logga över hela ismaskinen, och lite spikar och kedjor.. ;)

Dysso: Jag får väl be Perry fixa något slags träd vid varje inlägg, ungefär som ett släktträd brukar se ut, så det bara är att klicka på den gren man vill följa med alla dess förgreningar. Det vore väl nåt?

Lulekickan:

Hade varit trevligt. Det finns ett träd redan iofs, men eftersom det mest går neråt, inte åt sidan, och inte går så långt, så är det lite svåranvänt. Ett liknande träd, fast större och längre hade varit kanon.

Dysso: Visste inte att det fanns snälla och hedersamma förluster.
Jäklar, nu bytte jag ju tillbaka till den här tråden, nåja.

Dysso: Modo kommer att förlora med många mål även om vi försöker vara snälla mot dem, så enklet är det.

Lulekickan:Hahaha, jo just det, ungefär lika sannolikt som att Ledin blir skytteligavinnare.

Paddan:

Det svider garanterat med vid 0 - 8 på en hemmamatch, än 2 - 3.
Fick bittert erfara det förra säsongen.. *usch*

*rullar ihop sig till en liten boll och försöker förtränga det hemska minnet igen*

Dysso: Jag kan ju lämna synpunkter iaf. Vet dock inte hur mycket som kommer att göras åt forumet nu eftersom bl.a. jag tänker jobba för att vi kopplar loss sidan från swehockey och fixar en lite modernare sida.

Lulekickan:

Ingen panik för min del, bättre ansvariga får tid på sig att skapa nåt nytt än att underlätta för lilla mig.

Paddan: Jämfört med chanserna för Kanin så är chansen stor att Ledin blir skytteligavinnare.

Lulekickan: Tycker ni ska jobba för det tror lhf har den sämsta hemsidan av alla.. Men det gäller ju hitta någon som har tid att sätta upp en ny hemsida me

Lulekickan: Ledin har ju i varje fall chansen att spela en hel säsong, visserligen skulle vi väl kunna köra runt Kanin på skridskor med stödskena men...., nej men vad är det här sitter jag och försöker försvara Kanin helt plötsligt.

« · 111735