Lulekickan: Jasså, men vilken otur då att du inte kommer att minnas de där video....nej, förresten de vet du ju inget om vid det här laget. Nej, som ärlig och skötsam Bjästabo så börjar det bli dags att koppla ner modemet för den här gången. God natt på er!
Paddan: Jepp, omnämnandet av vaddetnuhettenuigen gjorde behovet akut. Eller så framkallade omnämnandet av vaddetnuhette någon slags traumatisk stressreaktion som delvis slog ut minnet. Hur som helst kommer jag aldrig mer att minnas vaddetnuhette, det där rysliga.
Lövva: Och det 1000 blev samtidigt nr 1111. Attans, hur kunde jag missa det. Skandal.
Lulekickan: Hehe, den var helt klart bra! Man kan ju alltid ha flera. Kucera hade ju två. Men det som är grymt med "vaggvisor" är ju när de verkligen funkar, då låter det nå djuriskt mäktigt! Fast som sagt, det ena behöver ju inte utesluta det andra :)
Du är vår dröm, du är vår framtid, du är vår kung som ska se till att guldet blir vårt (att guldet blir vååårt)
Du är vårt hopp, du är vår stolthet, du är vår kung, så tack för målet Linus Fagemo (Linus Fagemooo)
-Tillräckligt smörigt? Annars tycker jag egentligen att det är bättre med ramsor med mer drag, sjunger man vaggvisor kanske de somnar, och det vill vi ju inte. Jag ska fundera ut något röjigare imorgon.
Lulekickan: Det ska ju föreställa en hyllningsramsa som ska eka i hela Coop varje gång han gör mål :) Räcker de direktiven?? Bara den hinner bli kvar så gör den nog succé! Du har ju ganska bra meriter inom gällande område :)
Lulekickan: Japp det är det! Hoppas du hinner knäcka den! Typ "Nu var det mål, nu var det fest, nu var det Fagemo som slog till..." nää kanske inte rikrgit men nått i den stilen kasnke :)
Gå in å titta på LuleåFAns två pinnors flaggor. Det finns fyra till också! Se länktips.
Lövva: Oki, var det We are the world du ville att jag skulle använda som melodi? Det var ett tag sedan jag hörde den, sjunger de det där we-are-the-world-köret 2 ggr i rad i refrängen?
gud: Det borde du göra. Huga, länka till såna däringa porriga sidor från lulingplanket. *ryyysa, såg ända tills för två sekunder sedan de rysliga spelarbilderna framför mig, och nu ser jag inget alls. Hjälp! Jag blev blind*
Lövva: En fluga gör ingen sommar och en match gör ingen sluttabell. Pölsa tar nog någon av de sista slutspelsplatserna. Korvkiosken får kvala tillsammans med MooDoo.
Lulekickan: Härligt att få se några målvaktstavlor. Varken Leksand eller Brynäs imponerade. Som det såg ut idag råder det i alla fall inga tvivel om att de lär få hålla till i tabellens bottenregion.
Portello: Jajemen. Tycker faktiskt han hade ganska vettiga svar. *Förvånad* :)
Observera alla vad han svara om vad han svarade på hur man skall kunna förbättra stämmningen. Klockrent svar. Förutom att han glömde nämna sittplatsarna som gära också får sjönga med!
LuleåFans har kommit med sina nya/första sida! Vädligt bra. I stort sett allt man kan begära finns med på sidan. Dock sa har inte allt hunnit komma upp riktigt än. Om man kollar på länkar kan man finna ett hundra tal hockey relaterade länkar (b.l.a till grekiska hockeyförbundet!!!) men även länkar till fotbollsupporterklubbar. Sen kan man ju även diskutera varför man kan få en väderprognos. Är det för att avskräcka bortalagets supportrar att komma upp till kalla Norrland?
Nämen allt finns i stort med på sidan. Viktiga saker som ej fanns med på RedTags gamla sida så som Spelarpresentationer, fakta om Coop Arena m.m. Helt klart några nivåer över Luleå Hockeys sida. Gå in å kika själva! Se länktips.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
37% (21)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
Nej, som ärlig och skötsam Bjästabo så börjar det bli dags att koppla ner modemet för den här gången. God natt på er!