Skrbek och Koch är klara nu !!!
Härligt att det kommer lite positiva nyheter :-)
nappen:
Jo, men efter den pinsamma incidenten vad det gällde Bäckman kanske man skulle försöka hålla en något lägre profil.
Portello:
När kommer uppföljaren? Jag väntar med spänning, i alla fall.
Albert Hall:
Lätt att säga i efterhand att du hade låtit bli att lösa säsongskortet. Till mig sa du bara att du skulle låta bli att betala medlemsavgiften i klubben. Förmodligen skulle du inte bara ha löst säsongskort, du skulle ha fortsatt betala pengar till Lule genom att äta i Konsumhallens restaurang också.
Albert Hall:
Jag vet att det är jättesent attt flytta upp, men jag är tvungen att fullfölja mitt nuvarande kontrakt.
Men då jag har två bra "hjälpredor", Albert och Portello, som sköter allt innan, så är det inga problem för mig.
Alltså, nu börjar jag att fundera allvarligt på hur det står till där uppe i Luleå, McDonalds när det kommer en ny tränare.....Hm...
Portello:
Ha, klart jag pallar det. Det enda som skulle vara nytt för mig är Isbjörnar och skoterraggare.
Inte en chans att jag skulle få lappsjuka, man är väl uppväxt mitt ute i skogen. Så jag reder mig alltid.
Albert Hall:
Äh, klart att Lule skulle vinna mot Frölunda då jag vet hur man skall spela för att slå göteborgarna.
Jag blir arbetslös den 31 augusti, så flyttlasset går 1 september. Välkomstfika, det var snålt. En middag hade varit mer passande.
Portello:
Jag har redan erbjudit mig att ta jobbet, men mina tjänster duger visst bara till ett pojklag enligt Albert Hall.
Albert Hall:
Hrmpf...... A-laget skall jag träna, annars kan det kvitta. Pojkar födda -99, snåljåpar!
Albert Hall:
Jag ringer till kansliet imorgon och säger att jag tar jobbet.
knaskamilla:
Norrland, jag har inte ens varit där, så jag är enormt snäll som erbjuder mig. Men lulingarna fattar inte att jag är snäll utan de skyller på mina löneanspråk.
Frisco:
Hjälp. Jag som inte ens knarkat idag! Det är ju naturligtvis sälar jag menar. Ber om ursäkt för alla eventuella missförstånd och kaosartade situationer som uppstått p.g.a. mitt slarvfel.
Sannes:
Snällt av dig att erbjuda dig! Inte många som frivilligt skulle flytta till mörkaste Norrland för att träna gäspande isbjörnar. Om de inte anställer dig får de skylla sig själva, tycker jag.
Albert Hall:
Jag har inte så höga lönekrav, jag är van vid att ha taskig lön.
Läggmatch, skulle aldrig falla mig, eller, tro jag, kanske ändå..... :))
Jaja, det sprack alltihop, men jag erbjöd mig iallafall, och så många frivilliga har Ni väl inte haft, eller?!
Äh, vill ingen bli tränare hos Er, kan jag ta det jobbet. Jag blir ju ändå arbetslös fram i sommar.
Det kan inte vara så svårt jobb, jag fixar det lätt som en plätt... :))