Luleå HF

SHL · 118952 inlägg · 891 ämnen

Presskonf kl 16:00

Presskonf kl 16:00
Luleå Hockey har kallat till presskonf idag 16:00 , Den som kommer att presenteras är Micke Renberg som ett nyförvärv!

Sv: Presskonf kl 16:00
NallePhu: vad trevligt, kan bli en bra mix av gammalt och ungt i LHF nästa vinter! snygg satsning på lite yngre spelare! Men ni har väl kvar elitseriens snyggaste ansikte? Johan Jonsson eller Tellström?

NallePhu: Du menar världens mest hatade Piteåbo, i Luleå alltså.

Lumber Jack: Ja vad säger man först hatad som pesten och sedan så får han stadens nycklar!

Ungefär som DIF hånade Kennedy när han vare i bajen som ev är på väg till DIF nu!

65Selander:

Vad säger du? Är Bajen på väg till DIF? Hur skall de lösa det?

65Selander:

Hur hånade DIF Kennedy?

NallePhu: Väldigt märkligt att kalla till en presskonferens för att meddela att man under 3 år (2+1 så räknar de tydligen i Luleå) sett en ren med lårskada på ett berg i området.
Tydligen hade renen också, av någon märklig anledning, en tröja med Markus Näslunds tröjnummer på ryggen.
Jag fattar ingenting...

Robert P: Det var något om att han inte hade något hår!

65Selander:
Var det inte DIF-klacken som hånade honom för det? Det är en jäkla skillnad på klubb och klack.

Robert P: Hmmm, precis som du och alla andra inte förstod vad som menades.

Frisco:

Tycker det är lite väl onödigt att gå ut och anklaga en klubb för att ha hånat en spelare. Vem som fattar vad skiter jag fullständigt i.

Robert P: Får väl be om ursäkt om jag var otydlig!
Givetvis så menade jag klacken!

Förhoppningsvis så behöver jag inte förklara vilken falang av klacken ;-)

« · 398249