knaskamilla: Det blir han säkert, men det brukar väl finnas fler bilder i det lilla häftet som brukar medfölja. Då har han ju ett litet större urval att förstora upp. Fast jag vet ärligt talat inte riktigt om det medföljer bilder, det tog jag bara för givet.
Albert Hall: Snälla, gulliga Albert. Det handlar ju ändå inte om din aegna erfarenheter och vi är nyfnikna. Dessutom är det ju ohockeysäsong och vi är trötta på allt tjat om nyförvärv så vi behöver något att roa oss med, typ en Redogörelse. I gengäld kan jag utlova att fixa så många Britney- och Tatubilder du vill att publicera här.
Lulekickan: Iofs vet jag inte om han provade ut hela sortimentet i förväg. Tycker ändå att det låter väldigt knepigt att man som vakt ska behöva inhandla sin batong i en sexshop.
Lulekickan: Jomenvisst, om inte annat kanske folket skulle komma att få en annan syn på till exempel polisen ifall de skulle utrustas med en rabbit istället för en batong.
Lulekickan: Tja, vem vet det kanske även finns män som skulle bli väldigt glada av att få stifta närmare bekantskap med en rabbit. Eller var det rabbin jag tänkte på.
Chief: Som tillhygge borde den väl vara minst lika bra som en naken i svart latex. Åtminstone borde den ha fler möjligeter att träffa rätt då den har fler, vad ska man kalla det?, förgreningar än den nakna.
Chief: "Skulle kunna"? Jag skulle nog till och med säga "skulle". Dessutom har jag länge funderat på hur våran justitieminister skulle se ut i uniform.
Chief: Ja, med tanke på att han fick 1000 kvinnor att bete sig som om de vore Barbie på svensk juriststämma utan att göra annat än att visa sig så kan han nog lämna rabbiten hemma. Han är faktiskt förjävla läcker för att vara minister. Dessutom är han satans rolig att prata med. Synd at jag hade min kollega med mig : )
Lulekickan: En synnerligen frisk fläkt i regeringen. :)
Allvarligt talat så verkar han både sympatisk och mycket kunnig. I alla fall att döma av de uttalanden och intervjuer jag hört. Undrar om han gillar hockey? ;)
Chief: Han verkade väldigt kunnig och sympatisk när jag lyssnade på honom också. Inte för att jag minns vad han pratade om annat än det som stod i rubriken i vårat schema (något med IT-rätt), men sevärt var det.
Vet inte om han gillar hockey. Däremot vet jag att han inte har något emot blondiner, till hans hustrus stora förtret.
Paddan: Han är snyggare nu. Varför började du leta efter bilder på honom förresten? Betyder det att du har en jättesamling av blder på Snygg-B och Mange också?
Lulekickan: Jomenvisst, fick väldigt god användning för alla kamerorna som jag släpade med mig upp till Luleå. Riktigt fina "konstnärliga" bilder dessutom.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
37% (21)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?