Luleå HF

SHL · 117537 inlägg · 890 ämnen

Redogörelsen

Sv: Redogörelsen
Paddan: Jo, det var så att... Nä förresten. Spara tråden till ett lämpligare tillfälle. Jag är för trött.

Albert Hall: Äh, kom igen nu. Vi kan nog skramla ihop och köpa en Tatuskiva åt dig som arvode för ditt framträdande med Redogörelsen.. ;)

Chief:

En Tatuskiva? Köp några affischer med dem i stället, det blir han nog gladare för...

Chief: Tror att han hellre vill ha en Tatu-ering...

knaskamilla: Det blir han säkert, men det brukar väl finnas fler bilder i det lilla häftet som brukar medfölja. Då har han ju ett litet större urval att förstora upp. Fast jag vet ärligt talat inte riktigt om det medföljer bilder, det tog jag bara för givet.

Paddan:

Jag tror att han hellre vill ha Tatu... ;)

knaskamilla: Du försöker framställa mig som gubbsjuk. Are än jag är.

Albert Hall:

Det kan jag omöjligt tänka mig att jag försöker.

Albert Hall: Snälla, gulliga Albert. Det handlar ju ändå inte om din aegna erfarenheter och vi är nyfnikna. Dessutom är det ju ohockeysäsong och vi är trötta på allt tjat om nyförvärv så vi behöver något att roa oss med, typ en Redogörelse. I gengäld kan jag utlova att fixa så många Britney- och Tatubilder du vill att publicera här.

Lulekickan: Vet inte om det här kan få Albert på mer pratglatt humör, men äsch vad faan jag postar länken ändå.

Paddan:

Lova att inte tala om vad det är du letar efter när du hittar sånt här. Jag tror inte jag skulle kunna hantera svaret.

Dysso: Ok, jag lovar. Iofs hittade jag ju de där tomtenissaklänningarna när jag letade efter tomteklubbor.

Paddan:

Du påstår det, ja. Och du ska vara en bra Modoit, jag börjar förstå hur hemska dom andra måste vara. ;)

Paddan: Uj, han borde ju i alla fall ha använt sig av en rabbit om han nu ska ge sig på folk.

Paddan: Bara det faktum att man letar efter tomte +lollipop är faktiskt rejält knepigt.

Lulekickan: Det var faktiskt santa +lollipop, sådeså :P

Paddan: Hm, nån som sett Lock, Stock & Two smoking barrels och låtit sig inspireras måntro?

Chief:

Hatchet Harry, DÄR har du en riktig idol...

Dysso: Japp, ska man göra nåt är det lika bra att göra det ordentligt!

Lulekickan: Iofs vet jag inte om han provade ut hela sortimentet i förväg. Tycker ändå att det låter väldigt knepigt att man som vakt ska behöva inhandla sin batong i en sexshop.

Paddan: Varför inte? En rabbit kan säkert väcka fler känslor hos folk än något alldeles rakt och bara rakt.

Chief: Just ja, den filmen var det ett tag sedan man såg. Kanske dags att plocka fram filmen från skåpet och titta på lite Vinnie Jones.

Lulekickan: Jomenvisst, om inte annat kanske folket skulle komma att få en annan syn på till exempel polisen ifall de skulle utrustas med en rabbit istället för en batong.

Paddan: Hmm... Ni blev visst mållösa allihop. Ska vi prata om Lövens ekonomiska situation istället? : )

Paddan: Speciellt kvinnor då som ofta redan har en viss förkärlek för män i uniform.

Lulekickan: Du, jag är inte mållös, har minsann blivit målspottare nu på HS. ;)

Men tänker jag på samma rabbit nu så är det väl inte riktigt lika bra som tillhygge?

Lulekickan: En man i uniform och en rabbit? Hm, skulle kunna funka...;)

Lulekickan: Tja, vem vet det kanske även finns män som skulle bli väldigt glada av att få stifta närmare bekantskap med en rabbit. Eller var det rabbin jag tänkte på.

Chief: Som tillhygge borde den väl vara minst lika bra som en naken i svart latex. Åtminstone borde den ha fler möjligeter att träffa rätt då den har fler, vad ska man kalla det?, förgreningar än den nakna.

Chief: Åhfan, så du har börjat att spotta i maten nu också. Låter som att jag inte ska be dig att baka mina tårtor då...

Chief: "Skulle kunna"? Jag skulle nog till och med säga "skulle". Dessutom har jag länge funderat på hur våran justitieminister skulle se ut i uniform.

Lulekickan: Det är faktiskt ingen dum fundering. Men han kan nog skippa rabbiten.

Lulekickan: Hmm, är det inte bara att titta på någon gammal bild av Lennart?

Chief: Ja, med tanke på att han fick 1000 kvinnor att bete sig som om de vore Barbie på svensk juriststämma utan att göra annat än att visa sig så kan han nog lämna rabbiten hemma. Han är faktiskt förjävla läcker för att vara minister. Dessutom är han satans rolig att prata med. Synd at jag hade min kollega med mig : )

att

Lulekickan: En synnerligen frisk fläkt i regeringen. :)

Allvarligt talat så verkar han både sympatisk och mycket kunnig. I alla fall att döma av de uttalanden och intervjuer jag hört. Undrar om han gillar hockey? ;)

Chief: Han verkade väldigt kunnig och sympatisk när jag lyssnade på honom också. Inte för att jag minns vad han pratade om annat än det som stod i rubriken i vårat schema (något med IT-rätt), men sevärt var det.

Vet inte om han gillar hockey. Däremot vet jag att han inte har något emot blondiner, till hans hustrus stora förtret.

Lulekickan: Hm, vore jag hans hustru skulle jag nog också föredra om han hade andra intressen...

Chief: Jag också, fast nu är jag ju dessbättre inte hans hustru...

Lulekickan: Hittade en liten intervju med Thomas på aiks hemsida.

Paddan: Han är snyggare nu. Varför började du leta efter bilder på honom förresten? Betyder det att du har en jättesamling av blder på Snygg-B och Mange också?

bilder

Lulekickan: Jomenvisst, fick väldigt god användning för alla kamerorna som jag släpade med mig upp till Luleå. Riktigt fina "konstnärliga" bilder dessutom.

Lulekickan: Var väl inte direkt bilder på honom som jag letade efter, snarare något tecken på eventuella hockeysympatier.

Paddan: Hmm... Du skulle inte kunna tänka dig att publicera bilderna här? Ju naknare desto bättre : )´

Paddan: Jaja, skyll på det du : P

Lulekickan:

Hemskt vad du vill ha bilder då ..

Föresten, är det sånt här lule's björnar gör för att dra in extra pengar till LHF?

Lulekickan: Nepp, jag har ju sagt åt dig att du får ge dig till tåls tills dess att du får bilderna hemskickade.

Lulekickan: Jomenvisst, jag försöker på alla möjliga sätt men du verkar genomskåda mig gång på gång.

Lulekickan: men om han kan uppnå den effekten bara på egen hand, tänk då vad han kanske kunde göra MED en rabbit?

« · 287261 · »