Luleå HF

SHL · 117852 inlägg · 891 ämnen

Silly season i Luleå

Sv: Silly season i Luleå
Dysso: Är det schlagerfestival igen? Tyckte det var alldeles nyss, fast det kanske var den svenska bara. Å andra sidan brukar jag aldrig kolla schlagertramset.

Hälge:

Var inte så petig nu...

Paddan:

Kan jag få din autograf?

Hälge: Greklands bidtrag för något år sedan var rätt bra. Dom där robotgubbarna.

Lulekickan:

Det verkar iallafall så. TV'n låter osedvanligt illa...

Lulekickan: Missade du Österrike ? Vilken otur du hade.

Portello: Ja, dom var också , ehh...bra ?

Hälge:

Scenografin var riktigt imponerande, tuffa kor...

Hälge: Tror faktiskt österrike kan få några poäng. Pga att den var så orginell.

Hälge: Det verkar så, fast det bidraget verkar ju ha varit oslagbart bra så jag får säkert se det på MTV snart : )

Dysso: Jo, det var riktigt påhittigt.

Portello:

Allvarligt talat är det den enda som förtjänar att vinna. Den var iallafall sevärd på något sätt...

Dysso: Jomenvisst, det är bara att följa skriken och okväkningsorden så hittar du mig där jag sitter med pennan i högsta hugg och idolkorten framlagda. Det kostar i och för sig en slant, men det går ju till modemcyklisternas pensionsfond.

Portello: Jag tycker att Island var ganska bra.

Paddan:

Glöm inte att sätta en kråka på kickans matchtröjor också ;)

Lulekickan: Här har det varit en stillbild av Kelly Osbourn på mtv över ett dygn nu. Har dom verkligen inge bättre att visa?

Dysso: Morr! Skulle han sabba mina matchtröjor skulle jag se till att han blev åtalad för högförräderi, minst.

Zoogin: Tycker Turkiets var hyffsad. Snyggast har hon från Portugal varit.;)

Portello: Vet inte. De kunde ju byta till pappa Osbourne, om nu han är nå snyggare...

Lulekickan:

Du menar att det inte räcker med att vara Modoit för att bli åtalad för det? :)

Portello: Jag hoppas på Tyskland, de har gett många goda skratt under årens lopp med sina bidrag. ;)

Lulekickan: Är någon i dden familjen snygg?

Lulekickan: Förresten, jag sitter fortfarande och väntar på den första leveransen från "Kickan collection".

Chief: Mmmm, så sant så. Vad hette token som var med för några år sedan?

Portello: Bulldoggen är väl rätt fin.

Dysso: Nej, att vara MooDooister kvalificerar dem endast till förargelseväckande beteende. För högförräderi och livstids fängelse krävs något ännu värre, som att kladda på mina vackra matchtröjor.

Portello: Tror vi tänker på samma kille, minns inte vad han hette, men jag minns hans framträdande. Han hette säkert Udo eller nåt sånt...;)

En snabb koll avslöjar att jag har bild och rörelse på MTV, dock inget ljud. Inte för att det känns som en stor förlust, men är inte ljudet lite av vitsen med den kanalen?

Paddan: Kickan collection är väl mina ex. Vad hade du tänkt göra med dem?

Portello: Kroatien var väl rätt bra också.

Chief:

Nej, det är HELT fel. MTV's enda syfte är att visa massa dansande halvnakna flickor. Vet att det var en bra kanal att ha på och sätta på mute förr iaf, tror knappast det blivit sämre. Ljudet däremot brukar vara ett stort störande moment.

Lulekickan:

Han vill väl ha fler cyklister... ?

Chief: Javissst tänker vi på samma snubbe.
Få se nu vad Tyskland har för bidrag iår.

Lulekickan: Hm, om Dysso ska få den stora äran att låna en matchtröja så vill det till att han är försiktig med senapen till korven med andra ord...

Dysso: Hm, tror att ditt intresse för halvnakna dansande flickor är något större än mitt...

Lulekickan: Hahaha, nej det var inte den där "Kickan collection" jag tänkte på. Det var de där sanslöst dyra LHF-souvenirerna med din autograf på som jag menade.

Chief:

Fast det är lugnt, jag äter inte senap. Ketchupen syns ändå inte, rött som rött. ;)

Portello: Tyskland har ganska roligt bidrag :)

Zoogin: Låter bra det. Tyskland brukar vara pålitliga ur den aspekten. :)

Zoogin: Det var ju färgglatt iaf.

Dysso: Jag tycker att han kan slita ut en generation i taget. Dessutom skall han göra slut på alla MooDooister först och ingen av dem passar in på den beskrivningen.

Hälge:

Och nu kommer Tatu, fast dom ser då inte ut som några ryska kulstöterskor. Besvikelse..

Chief: Få se nu vad Tatu-flickorna hittar på.

Paddan: Tyvärr är de slutsålda och det tillverkas inga fler på ett tag. Om alla har en är det ju inte längre lika exklusivt.

Portello: Jag hade stora förhoppningar på dem, men de verkar lite tama hittills...

Chief:

Det låter VÄLDIGT illa, faktiskt den ljudmässigt värsta upplevelsen hittills...

Portello: Vilken fruktansvärt dålig låt Ryssland hade.

Portello: Tatu spelades extremt mycket under hockey-VM. Nästan för extremt mycket.

Dysso: Vad tråkiga dom var.Hade väntat mig att dom skulle klä av sig eller sittstrejkat eller nå sådant. Besvikelsen är stor.

Dysso: Eh, det var väl inte musikaliska förhoppningar jag hade.

Lulekickan: Ajdå, så jag kom in väldigt försent med min order. Jaja, det är inget att göra något åt. Då får jag väl nöja mig med mina väldigt dyra krafsklotterlappar som Dysso signerat.

« · 286926 · »