Portello: Jag tror jag börjar bli senil. Jag trodde mig ha satt i en skiva i CD-spelaren i vardagsrummet och undrade varför den aldrig startade. Öppnade och kollade och ingen skiva fanns där och inte heller i fodralet. På något sätt hade den hamnat i CD-brännaren på datorn istället.
Paddan: Tomtenissaklänningar är jättebraiga. Dessutom följer det med en luva till den så man slipper frysa om öronen. Att man däremot kan tänkas frysa om benen är en annan sak.
Lulekickan: Jaha, vilken tur du sa det där med att det kunde bli kallt om benen. Då får jag se till att plocka med mig långkalsongerna när jag reser upp.
Chief: Jomenvisst, hittar de mest knepiga saker ibland i min lägenhet. Hittade just någonting som tydligen kallades för kök. Kan det vara något att ha det?
Chief: Paddan har avslöjat att han råkade köpa en när han kom in på nån sajt han hittade när han sökte på tomte +lollipop, eller vad det nu var. Fast jag tror inte det handlade om "råkade".
Dysso: Jomenvisst, jag vaknar och äter lite och går och lägger mig. Väldigt värdefullt. Nej, jag antar bara att det kanske krävs lite egen planering mm för att ta sig upp på en vardagsmatch.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?