Dysso: Jag ska rösta på cyprioten tror jag. Han var sevärd åtminstone. Om han sjöng bra vet jag inte eftersom jag hade svårt att koncentrera mig på det.
Lulekickan: Märkligt nog är de noggrannare med instruktionerna till de som ringer än de som försöker sjunga. Hörde du rumänskan? Det lät...illa. Om man vill vara snäll.
Chief: Jag tycker det var rätt få som kunde ta en ton under den där genomgången alldeles nyss. Rumänskan vet jag inte om jag la märke till mitt bland allt annat hemskt.
Portello: Bra att det är just Värsta Förlusta när jag fyller år förresten - LHF har ju för vana att vinna mina födelsedagsmatcher och Värsta Förlusta smäller högre än Pölsan.
Jag trodde man röstade på helheten. Jag brukar få skäll när jag talar om för folk att jag är dålig på att lyssna på texterna utan mest bara lyssnar på melodierna... Heja Belgien!
Portello: Jag kan ju låna restaurangen i alla fall eftersom jag som vanligt ska se matchen. De ohockeyintreserade vännerna får väl ansluta hemma hos mig efteråt.
knaskamilla: Det var just ögonen som fick mig att tänka på en rabiessmittad. De såg ut som att det när som helst skulle börja rinna fradga ur munnen på henne. *ryyysa*
Hälge: Det är första gången på minst 10 år som jag tror någonting alls om melodifestivalen, fast i allmänhet brukar jag tro att Sverige är bäst på allt tills jag - vilket är mera regel än undantag - brutalt övertygas om motsatsen.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?