knaskamilla: Nej, jag ser inte schlagerfestivalen av såna skäl. Exempelvis konstataterade jag inte alls att den engelska tjejen hade väldigt kort kjol. Det är inte min stil.
Albert Hall: Den spelas ju nu och jag tycker den är totalt värdelös. Hade Turkiet åtminstone brytt sig om såna småsaker som mänskliga rättigheter kanske jag hade sett mer välvilligt på deras bidrag.
knaskamilla: Pekka blev ivarjefall minst sagt glad över den turkiska vinsten. En fråga. Måste det vara med någon person som är gay varje år? Och snälla missuppfatta inte mig inte. har inget emot bögar.
Hälge: Jag har redan glömt den. Nåja, nu får jag ju köra igång CD:n igen så man kanske ska vara tacksam att Turkiets låt inte satte några djupare spår i minnet.
Vad hette den? Nästan så man skulle ladda ner den och lära sig melodin så man kan gå och nynna lite på den. Nog alldeles utmärkt för att driva alla på jobbet till vansinne...
Albert Hall: Kanske tur, med andra ord, att jag sitter på modemuppkoppling och dessutom inte orkat kolla vad som är fel med ljudkortet som vägrar fungera.
Paddan: Gräddtårta är lite tråkigt tycker jag så du kan väl sträcka dig till smörgåstårta åtminstone? Förresten kan man väl köra födelsedagsfesten före och efter matchen. Under matchen kan man ju fira att LHF är bästigast istället.
Portello: Dina musiktips är faktiskt knepigare än Paddeländets länktips. Snälla, säg att du inte hade låtarna sparade sedan tidigare utan hämtade hem dem för att posta dem här.
Snälla alla ni som postar filer, kan ni inte lägga filnamnet i filbeskrivning? Sista 3 filerna grejerna som postas hade jag redan, känns lite onödigt att dra ner dom då.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
Egentligen bryr jag mig inte, men det är alltid kul när Sverige, oavsett vad det gäller, gör bra ifrån sig.
Imorgon har man ändå glömt alltihop.