Luleå HF

SHL · 117532 inlägg · 890 ämnen

Slutspel 2006

Sv: Slutspel 2006
Och igår visade ju Blomdahl att han faktiskt kan spela hockey.
Hade några skott på mål samt en del tacklingar.
Och bara en två i utvisningsbåset.Fantastiskt!

Portello: Äh, det var ju bara en del i överraskningstaktiken. Söderström skulle ta en Ga-mi genom att starta rallarslagsmål med Bartecko, och Blomdahl skulle sätta tre baljor. Allt för att överraska. Tyvärr sprack bägge uppdragen...

Fabbe i P4 nu.

Albert Hall: Skit, missade det.Vad sa han?

Kan ju alltid gissa.Något i stil med att dom skulle ha till en sjunde och avgörande match nere i Cloetta Center?

Portello:

Han var inte nervös, hela laget tyckte att det var enbart kul. Pressen låg på LHC. Han fick önska en låt och valde den sista låt dom brukade ösa på strax innan dom lämnar omklädingsrummet. Van Halen med Jump. Ungefär så.

Sen sa han ju också att dom tänkte ta kvarten till Linköping igen, ungefär som du gissade. Du är nog synsk.

Albert Hall:

Japp, det måste ju vara så.Men då har jag ju samma efternamn som den berömda Saida.

Portello: hoppas det blir seger mot LHC nu :)

Jag bakar inte. Inte heller ordar jag böcker från Adlibris. Nu får di fixa saken själva. Utan att skälva. *sammanbiten*

Karoliina: Ser det illa ut inför tredje får du väl beställa något då. :-)

Bolivar: jaaa...kanske en pannkaka eller så. Stör mig inte nu. 

Karoliina: Dags att du böjrar med lite Adlibris nu!!
Pungen tog ledningen m 1-0 i PP

NallePhu: PP för Luleå och 1-1 efter 19 sekunder

Bolivar: Ska PP börja fungera i elftetimmen för Luleå???
Men vilket mål exakt som ett PP ska gå till snabba pass och skott från en back som följer med upp och nyper direkt!

NallePhu: Ja, men tyvärr resulterade nästa PP med ett mål i baken. Nåja, 1-2 är ju inte så farligt så än är inget klart.

Bolivar: Men det vete fan vad det ser konstigt ut i Luleås spel, Förlorade tekningar + forts dåligt PP med en Renberg som inte borde ens spela ikväll alls..

« · 694441