Kvällens match
« Föregående · 615034 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvällens match
mattias - 74: Har ingen bra känsla inför kvällens match, risken är att du har rätt. Promenadseger med 5-0 mot ett sömnigt Luleå.
Sv: Kvällens match
ES-domarna har fått direktiv att ha hårdare bedömningar mot Interference fasthållningar och hakningar.
www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=7206
Återstår att se hur höjdhopparn klarar av att hantera detta, känslan är att det kommer bli en sönderblåst match ikväll.
www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=7206
Återstår att se hur höjdhopparn klarar av att hantera detta, känslan är att det kommer bli en sönderblåst match ikväll.
Sv: Kvällens match
Salcin: Jag har en liten oroskänsla av att vi får stor däng idag, dock ska jag spela på Luleå. tror dom gav 2,15 på SP!
Sv: Kvällens match
Salcin:
Hehe, ja verkligen. Det är inte helt bra om han fortsätter att leverera som han gjort hittills...
Hehe, ja verkligen. Det är inte helt bra om han fortsätter att leverera som han gjort hittills...
Sv: Kvällens match
Albert Hall: Är ju lite av ett tveeggat svärd med Orszagh fram till första dec, vill man att han ska producera eller gå in i en temporär formsvacka ett par matcher så Nashville backar och vi får behålla han resten av säsongen?
Sv: Kvällens match
Pekka Saravo har blivit febersjuk så han missar kvällens match mot Leksand, och Lundberg är ännu inte återställd efter hjärnskakningen i Moraså även han missar matchen.
Ersättare blir Harju och JJ, och Nagander ska enligt NSD spelaistället för Nyberg.
Kan bli tufft vinna ikväll backsidan ser genast svagare ut utan Saravo.
Ersättare blir Harju och JJ, och Nagander ska enligt NSD spelaistället för Nyberg.
Kan bli tufft vinna ikväll backsidan ser genast svagare ut utan Saravo.
Sv: Kvällens match
Ingen Saravo i kvällens match, han är febersjuk. Detta innebär att JJ kommer in i heltluften direkt. Annars verkar vi vara helt ordinarie.
Sv: Kvällens match
Salcin: Sååå sköönt bara, lördagsmiddan blev perfekt kryddad :) Dessutom att mikke rehab tränar istf lira finskiturneringen !
Sv: Kvällens match
Orszagh gör det han är anställd för - levererar. Ganska bra av en hockeyinvalid utan ett knä och som väl mest vore lämpat för kälkhockey enligt experterna.
För övrigt så intervjuades Renberg direkt efter matchen i sprotradion. Han tackar nej till landslaget och ska rehabilitera sin ömmande ljumske istället. Jag är inte mycket för att säga vad-var-det-jag-sa så jag låter bli att kommentera det. Själva beslutet är dock klockrent, Lulehockey går allt först.
För övrigt så intervjuades Renberg direkt efter matchen i sprotradion. Han tackar nej till landslaget och ska rehabilitera sin ömmande ljumske istället. Jag är inte mycket för att säga vad-var-det-jag-sa så jag låter bli att kommentera det. Själva beslutet är dock klockrent, Lulehockey går allt först.
Sv: Kvällens match
Salcin: Grymt skönt att vi lyckades ta säsongens andra trepoängare ikväll.Och förstalinen producerar, väldigt bra.
Sv: Kvällens match
björn power: Härligt med en säker och stabil bortavinst nu slipper man känna lika stor oro inför första matchen efter uppehållet
Sv: Kvällens match
Salcin: Ja det var nåt tekniskt strul tydligen. Orszagh har tydligen fått en 10 minutare
Sv: Kvällens match
lizzard: Antaligen något tekniskt strul, har stängt av webbradion redan hursomhelst. Lyssnar på radion nu.
Sv: Kvällens match
Salcin: Humm det verkade bli den vanliga radiosporten mitt i allt, hur kunde det hända?
Sv: Kvällens match
Och nu blev det plötsligt SSK-Modo på webbradion usch... Måste man ju göra nåt åt t.e.x. slå av.
Sv: Kvällens match
Salcin:
Du fick både kvittering och ledningsmål. Faan ta dig om du sitter och önskar på ett kvitteringsmål av SSK nu. :-)
Sv: Kvällens match
lizzard: Ja ser bra ut men vill ha en kvittering av Modo, så jag får in min fyrling.
Sv: Kvällens match
Som resultaten ser ut nu e det bra för Luleå. Brynäs ligger under mot Leksand, Södertälje leder mot Modo. Åsså om Frölunda vinner mot Timrå då e kvällen fullbordad. Då går vi om Brynäs Modo och Timrå i tabellen.
Sv: Kvällens match
Salcin: Underbart att Luleå kan göra mål på bortaplan. 3-1 av Renberg. Men nåste säga att kommentatorn som är i Mora är riktigt dålig, verkar inte hänga med alls i matchen.
Sv: Kvällens match
Linkan: Hoppas det, vi hade ju utdelning på vårt enda PP, så får vi något mer läge då jävlar rycker vi!
Sv: Kvällens match
Salcin: Kanke vi gör ett ryck nu i andra, ärligt tror jag inte Mora är spec vassa, dags för Luleå att inkassera andra tre poängmatchen i år!!! kom igen nu LULEÅ!
Sv: Kvällens match
Linkan: Man är ju luttrad numer vad gäller bortaspel så.
Fast klent av Mora att bara vinna skotten med 10-8 trots massor av PP-lägen.
Fast klent av Mora att bara vinna skotten med 10-8 trots massor av PP-lägen.
Sv: Kvällens match
Salcin: Jo hade det blivit 2-0 i baken tror jag att Luleå vikt ner sig totalt tyvär är jag så negativ att jag tror sånt!
Sv: Kvällens match
Linkan: Vi får vara tacksamma över att Mora inte utnyttjade sina PP-lägen bättre.
Sv: Kvällens match
Salcin: Jo och med tanke på att han inte spelat på ett halvår så får han mer än godkänt, hur bra kommer han vara när han är i 100%matchtempo?! Riktigt bra värvning...
Sv: Kvällens match
Linkan: Ja inte något man är bortskämd med direkt!
Och Orzsagh gör sitt 4de mål på 6 sin 6te match ganska skapligt för att vara en kalkonvärvning enligt medianissen som dömde ut Orszagh efter 1 match.
Och Orzsagh gör sitt 4de mål på 6 sin 6te match ganska skapligt för att vara en kalkonvärvning enligt medianissen som dömde ut Orszagh efter 1 match.
Sv: Kvällens match
Linkan: Ja, nu är det i alla fall kvitterat. Första PP och mål. Bra jobbat, nu kommer vi.
Sv: Kvällens match
Bra radiopratare not! "det är svårt att spela pp i början av matchen,tjenna kan väl inte vara lättare än att få spela 5-3 i tio min för f..n
Sv: Kvällens match
Linkan: Lener borde ta time-out och skälla ut Lulespelarna ordentligt, kan ju fan inte hålla på och trippa och slasha stup i ett.
Sv: Kvällens match
Portello: Jag måste nog stängaav web.....radion varenda gång jag lyssnat klarar Luleå tamejfasiken inte ens gå över anfallsblå utan en offside, i backchecking tar dom alltid en utvisning dags att fimpa radion nu kanske??
Sv: Kvällens match
LL: Man har alltid den där otäcka känslan, men titta på laguppställningarna ska ju Luleå vinna! men som sagt vi är ju vana att kamma noll på bortaplan
« Föregående · 615034 · Nästa »