Kvällens match
« Föregående · 615152 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvällens match
Salcin: Vi får hoppas det, men då ska man ta i betänkande att det är mot Mora och Leksand bortasegrarna kommit + då segern mot Färjestad. Ochså har vi ju 0-0 mot Linköping.
Sv: Kvällens match
Salcin: Kul att Leinonen fick hålla nollan.Måste säga att han har överaskat oerhörtpositivt på mig.Bara hoppas att det håller hela säsongen iår.
Undra när Luleå tog två raka bortasegrar senast.Är nog väldigt länge sedan.
Nu ska jag snart njuta framför tv:n och Hockeykväll.
Undra när Luleå tog två raka bortasegrar senast.Är nog väldigt länge sedan.
Nu ska jag snart njuta framför tv:n och Hockeykväll.
Sv: Kvällens match
lizzard: Måste vara länge sen Luleå vann 2 raka bortamatcher, är bortaspöket äntligen på väg upplösas?
Sv: Kvällens match
Salcin: Och alla målen har kommit i Powerplay. Kul med ännu en seger på bortaplan.
Sv: Kvällens match
Salcin: Är för mycke Leksand nu för min smak.Och dessutom så tiden alldeles för sakta.
Sv: Kvällens match
Salcin: Bp nyss och Luleå var under hård press.Men tack och lov så klarade killarna av det.Ett mål till för oss skulle vara otroligt härligt.
Sv: Kvällens match
Salcin:
Leksand har aldrig gjort mål i PP i början av en period så du kan vara lugn.. Eller :-)
Leksand har aldrig gjort mål i PP i början av en period så du kan vara lugn.. Eller :-)
Sv: Kvällens match
Portello: Känns onödigt dra på sig en utvisning med 2 sek kvar av perioden.
Ger Leksand chansen ta initiativet i början av tredje perioden.
Ger Leksand chansen ta initiativet i början av tredje perioden.
Sv: Kvällens match
Albert Hall: Nu är det farligt i parti och minut.Jätterräddning av Backlund, för att sedan bli en kontring som slutar med ett stolpskott för Leksand.
Sv: Kvällens match
mattias - 74: Hans hockeykunnande är väl ungefär som Leksands tabellposition.Nämligen, dåligt.
Sv: Kvällens match
Portello: Hoppas nu bara känslan med första målet stämmer.
Skönt att Renberg gjorde mål.
(HS verkar väldigt segt ikväll )
Skönt att Renberg gjorde mål.
(HS verkar väldigt segt ikväll )
Sv: Kvällens match
Salcin: Blev mål för Luleå i 4-3.Efter det så har både Leksand och Luleå haft bra chanser att göra mål.
PP för Leksand nu.
PP för Leksand nu.
Sv: Kvällens match
Portello: Som matchen utvecklat sig så känns det som att det lag som får första målet vinner.
Sv: Kvällens match
Salcin: Luleå verkar så här långt haft de vassarna chanserna.Bara hoppas att vi få in en puck snart.
Tror det är samma kommentator som var i Mora-matchen.Han är inte allt för bra.
Tror det är samma kommentator som var i Mora-matchen.Han är inte allt för bra.
Sv: Kvällens match
Salcin:
Peter Åslin som bisittare i Ejendals.. Undar vad han har i Kaffekoppen:-)
Peter Åslin som bisittare i Ejendals.. Undar vad han har i Kaffekoppen:-)
Sv: Kvällens match
Salcin:
Tyvärr så tryter min ekonomi, eftersom man är A lös dessutom har jag korpmatch i Innebandy... Gäller att prioritera :-)
Tyvärr så tryter min ekonomi, eftersom man är A lös dessutom har jag korpmatch i Innebandy... Gäller att prioritera :-)
Sv: Kvällens match
mattias - 74: Får jag fråga, han hade alltså noll koll för att han eventuellt råkade uttala Skaldes namn fel, eller var det andra faktorer också?
SKALDE, Jarrod "SKAHL dee"
SKALDE, Jarrod "SKAHL dee"
Sv: Kvällens match
Portello: Låter bra, annars är det väl Frölundas pratare jag tyckt hållit bäst klass av dom jag hört hitills fast den matchen var ju inte kul lyssna på resultatmässigt.
Sv: Kvällens match
Salcin:
Ja dom som håller på Modo vet vem jag snackar om tror jag.. Karln hade 0 koll på hockeyn :-)
Ja dom som håller på Modo vet vem jag snackar om tror jag.. Karln hade 0 koll på hockeyn :-)
Sv: Kvällens match
Salcin: Jag lyssnade på Leksand-Luleå senast Leksand var uppe.Då håll webbpratarna bra klass.Hoppas det är lika bra den här gången.
Sv: Kvällens match
Salcin:
Modos webpratare är det sämsta jag hört hiitills...en av dom lät som är bakfull tysk och den andra uttalade Leksands Jarrod Skalde som SKALLDE :-)
En Kanadensare som heter Skallde :-)
Modos webpratare är det sämsta jag hört hiitills...en av dom lät som är bakfull tysk och den andra uttalade Leksands Jarrod Skalde som SKALLDE :-)
En Kanadensare som heter Skallde :-)
Sv: Kvällens match
Portello: Hoppas webbpratarna håller högre klass än dom som refererade mot Mora, man hade noll koll på hur spelbilden var där.
Sv: Kvällens match
Portello: Ja har varit inne på det tidigare också att hans marknadsvärde borde öka om presterar en bra ES-säsong. Free Agent är han också så borde dyka upp fler intresserade NHL-klubbar till nästa säsong om det visat sig att knäet höll hela denna säsong utan problem.
Sv: Kvällens match
mattias - 74: Leksand mot Mora brukar ju Mora vinna.Ivarjefall på senare år.Eller hur? :)
Sv: Kvällens match
Salcin: Bara att hoppas att Orszagh stannar hela säsongen.Tror att han ekonomiskt kan tjäna på det än att sticka under den här säsongen.Anledningen att jag tror det förklaras med att han lär nog få ett bättre kontrakt om han producerar bra i ES.Dessutom får ju Nashville reda på om hur bra hans knä håller.
Sv: Kvällens match
mattias - 74: LIF får hemskt gärna tokfukusera inför det dubbelmötet och ta lite halvlätt på kvällens enkla uppgift ;)
Sv: Kvällens match
Salcin:
Haha hoppas du får rätt... Leksand är ju om man säger PISKADE att vinna..
Djurgården hemma och Djurgården borta sen känns som seriens viktigaste matcher.. Dubbelmötet mot Mora vet vi ju hur det går redan... :)
Haha hoppas du får rätt... Leksand är ju om man säger PISKADE att vinna..
Djurgården hemma och Djurgården borta sen känns som seriens viktigaste matcher.. Dubbelmötet mot Mora vet vi ju hur det går redan... :)
« Föregående · 615152 · Nästa »
Bara att gratulera till kollektivet luleå och en bättre målis.. Nu måste nånting hända i Leksand, och då menar jag NU!!
Djurgården hemma Djurgården borta Mora borta Mora hemma.. Måste vara minst 10 p där..... Annars ä det kört...
Man ger ju inte upp förrän det är riktikgt kört men men !!