Sv: Kvällens match
Salcin: Är ju bara att hoppas att Renbergs skada är lindrig samt att Nordqvist är tillbaka.Vi har ju aldrig mäktat med att ta poäng då Nordan är borta.

DIF-SSK 3-3.Slut.