Kul att Wallgren får näta igen. Hur det nu än går i vinter med eventuellt NHL-kontrakt för Orszagh och så så är det grymt kul och hoppingivande att de yngre killarna verkligen visar framfötterna och att det finns gott hopp om att några av dem kan komma att bilda en ny stomme i LHF. Jag tror att alla lag mår bra av att ha en stabil stomme av spelare med lokal förankring.