Sv: Kvällens match
Grattis till segern.

Tufft att vinna i Luleå för Hv71 när man
inte åker runt på en skridsko och inte kämpar.

För så mycket skiljer det inte,,ett taggat och bra Luleå
mot ett Hv71 som gör en av sina sämre insatser
i årets elitserie.