Sv: Kvällens match

Laban: Ja, om man bara förlorat 2 matcher under ordinarie tid och någon i sudden blir ju alla förluster 'en av de sämre'.

Sen är ju frågan varför man gör en dålig match? Beror det på att motståndarna gjorde laget dåligt? De som såg matchen vet säkert hur det var med den saken.