Sv: Kvällens match
LL: Tyckte mest att Renberg åkte ut och såg uppgiven ut, speciellt i ett byte så såg han ut som om han ville försvinna från jordens yta när han var på väg mot avbytarbåset. Dessutom såg det ut som om han hade problem med ljumskarna eller något sånt.