Sv: Kvällens match
Vivix: Albert har väl gjort sina små trevande försök, han är ju till och med registrerad på ultraoptimisternas sida: Svenska Fans. Portello finns det dock inget hopp om, han är för evigt förlorad till den pessimistiska sidan ;)