Historik
Föregående · 133 · Nästa
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Dragan 2k: Dessutom kunde dom inte visa rätt mål till Kandidat ett.
Skulle vara Nordfeldt i Leksand som gjorde det men dom visar ett Hv-mål.
Dessutom tycker jag att Juha Linds mål borde ha kommit med på listan istället för Strömbergs.
Skulle vara Nordfeldt i Leksand som gjorde det men dom visar ett Hv-mål.
Dessutom tycker jag att Juha Linds mål borde ha kommit med på listan istället för Strömbergs.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
nappen: Det med Hc är otroligt dåligt att inte ha rätt på.Även på sportradions hemsida står det så.
När det gäller "Bilan" så kan det ju vara så enkelt att personen ifråga prickade i:et istället för u:et. Dom ligger ju brevid varandra.
När det gäller "Bilan" så kan det ju vara så enkelt att personen ifråga prickade i:et istället för u:et. Dom ligger ju brevid varandra.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
björn power: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.Åkerström.Underbaaaart!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2003-10-30
Chief: Tycker att det var fenomenAhlt att han släppte in första skottet. ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2003-10-30
Chief: Känns som du pratar med dig själv .
Tycker att det var bra att den gick in. Därimot var det synd att Skuggans chans inte blev mål :)
Tycker att det var bra att den gick in. Därimot var det synd att Skuggans chans inte blev mål :)
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Usch vad nervöst det är.
Tycker att kommentatorerna är bra. Bra koll på namnen och rätt rappa i mun.
Tycker att kommentatorerna är bra. Bra koll på namnen och rätt rappa i mun.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Enligt Radiosporten var det Brabanec som gjorde 1-0 på styrning.
2-0 gjorde Mäntylä enligt radiosporten.
2-0 gjorde Mäntylä enligt radiosporten.
Djurgården Hockey > Sv: Djurgården - Färjestad
Gone: Oj så kul att det var lapp på luckan i Hovet. Mera sånt.
Personligen tycker jag att ni borde spela alla era hemmamatcher där istället för i Globen.
Personligen tycker jag att ni borde spela alla era hemmamatcher där istället för i Globen.
Luleå HF > Sv: Ingen Hento i 3:-
Suzanne: Nu har väl inte Husse direkt rosat marknaden iår.Så jag tycker att det är helt i sin ordning att han inte är uttagen.
Dessutom har ju Hardy sagt att Hento är enda lulingen som är aktuellt för spel i landslaget.
Så det verkar ju som han redan har bestämt sig...
Dessutom har ju Hardy sagt att Hento är enda lulingen som är aktuellt för spel i landslaget.
Så det verkar ju som han redan har bestämt sig...
Luleå HF > Sv: Ingen Hento i 3:-
Albert Hall: Håller med. Men att skribenten vill se Hägerbäck i landslaget känns aningen, vad ska man kalla det?
Knepit.
Knepit.
Luleå HF > Sv: Ingen Hento i 3:-
Albert Hall: Hårde hardy får sig en riktig känga av NSD.
Se länktips
Se länktips
Luleå HF > Sv: Ny officiell hemsa
Albert Hall: Är väl tveksamt. Men om han inte skulle ha varit skadad hade han varit given.
Ska bli intressan och se hur Mäntylä spelar efter sju? matchers frånvaro.
Spelsugen lär han ivarjefall vara.
Förutom vinst ikväll finns det en sak till jag önskar, inga nya skador!
Snälla.
Ska bli intressan och se hur Mäntylä spelar efter sju? matchers frånvaro.
Spelsugen lär han ivarjefall vara.
Förutom vinst ikväll finns det en sak till jag önskar, inga nya skador!
Snälla.
Luleå HF > Sv: Ny officiell hemsa
Skönt att forum har slutat sega sig. Man höll ju bli tokig så sakta som det gick ett tag.
Luleå HF > Sv: Ingen Hento i 3:-
JOY: Man får väl tycka vad man vill om det :)
Nog tror jag gärna Hento själv skulle vilja spela i Karjala Cup.
Nog tror jag gärna Hento själv skulle vilja spela i Karjala Cup.
Luleå HF > Ingen Hento i 3:-
Som ni kanske sett så blev inte Hento med i Karjala Cup.
Och ingen annan luling heller för den delen.
Och ingen annan luling heller för den delen.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Kickan: Kan ju säga att om jag vill se sexiga personer så letar jag mig inte på hockeymatcher.Min ibland kan man ha tur där också.
Som tur var så kan det ju finnas tjejer bland publiken ibland. :)
Som tur var så kan det ju finnas tjejer bland publiken ibland. :)
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Kickan: Hmmm, massar inte surret om surströmming,max och andra trevligheter bäst i otråden? :)
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Dysso: Om du kommer så blir det kanske de omvända siffrorna. Så det är bara att komma!
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Danne_L: Såg att Aftonbladet hade tippat 1-7 i kvällens match.
Men som tur är så brukar dom ha fel allt som oftast.
Men som tur är så brukar dom ha fel allt som oftast.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Kickan: Risken är väl att folk stannar hemma om (O)vädret håller i sig.
Så lite bättre hoppas jag ivarjefall på.
Dessutom ska jag köra ikväll....
Så lite bättre hoppas jag ivarjefall på.
Dessutom ska jag köra ikväll....
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Idag verkar det vara Dysso som fastnat på förstasidan.
Kan inte fatta vad det är för speciellt med den sidan.
Får nog besöka den och se om man kan lista ut vad som gör att folk kan stirra på den lång stunder.
Kan inte fatta vad det är för speciellt med den sidan.
Får nog besöka den och se om man kan lista ut vad som gör att folk kan stirra på den lång stunder.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Hahaha,så kan man ju också göra. Själv lyckades jag ställa väckarklockan på 7, trots att jag inte började jobba föränn 11,15.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Chief: Ähhhh, då har den ju ingen funktion.
Ropen ska skalla: "En till extratimme åt alla!"
Ropen ska skalla: "En till extratimme åt alla!"
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Paddan: Tror du det är möjligt att vi kan vrida tillbaka klockan inatt också?
Känns som att jag skulle behöva en timmas extrasömn inatt också.
Känns som att jag skulle behöva en timmas extrasömn inatt också.
NHL > Sv: Detroit-NY Rangers på C+
JOY: Tyvärr förlorade Detroit med 3-1 mot Rangers.
Holmström och Lidström fick varsitt assist på Schneiders mål.
Holmström och Lidström fick varsitt assist på Schneiders mål.
NHL > Sv: Detroit-NY Rangers på C+
JOY: Zetterberg gjorde en väldigt snygg framspelning till Yzerman senast.
Han kunde omöjlig missa det öppna målet.
Han kunde omöjlig missa det öppna målet.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Inte jag heller har något behov av det. men jag har aldrig haft ett smeknamn IRL. inget som varit bestående ivarjefall.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Skillnaden mellan dig och mig är ju att du brukar kallas vid ditt nick. Det brukar inte jag.Förutom här då.
MoDo Hockey > Sv: "Sollefteåbor är alltid bra"
NuMo: Jag märker det. Men det är klart, ni måste ju få fira när ni för en gångs skull vinnner ;)
MoDo Hockey > Sv: "Sollefteåbor är alltid bra"
Lumber Jack: Hur är det här då?För mycket "läsk"? ;)
Timrå IK > Sv: Nu får det fan vara nog!
Kickan: Och dessutom kom tre av sex mål av exlulingar. Så man kan ju säga att vi vann med 3-0 ;)
Övrig hockey > Vem är förste tränaren som får lämna skutan?
Oddset på att det blir Timo som får gå i förtid kan inte vara allt för vågad gissning.
Finns det andra aspiranter?
Finns det andra aspiranter?
NHL > Detroit-NY Rangers på C+
Inatt klockan 01.00 så visas Detroit-NYR på C+.
ska bli väldigt intressant och se hur många poäng Lidström,Holmström och Zetterberg kan stå för.
ska bli väldigt intressant och se hur många poäng Lidström,Holmström och Zetterberg kan stå för.
Föregående · 133 · Nästa
Fattar inte som sagt inte att Linds mål inte kom med.
Förarbetet till det var riktigt snyggt.