Historik
Föregående · 57 · NästaJag ser ljuset i tunneln! Hosianna Davids son! Fall på knä inför universums härskare!
Vet att man lägger upp en straffspark för den som vill skriva om mötande tåg eller för den som drar paralleller till den näst sorgligaste sagan som någonsin skrivits. Googla och läs "flickan med svavelstickorna".
Själv ser jag ljuset lika klart som när Härnösand blev Sveriges första stad att få elektriska gatljus!
Vi lovsjunga ljuset! Eeeeeeeoooooooooooon!
Varde ljus.
Bättre samarbetspartner lär aldrig dyka upp när det handlar om reklam för prylar mot ångest och svår huvudvärk! Vi borde bli rika som troll och därefter kunna köpa typ Detroits första line.
Men det är väl som med "flöjtfettet" i Hassan... Inget man vill att folk pratar om på fikarasten;) Nu har vi 10% på Body Shop. Låt debatten stanna där!
mikenomad: Du, så hårt pökade vi blir av alla jävla ödets nycker just nu, då kan vi nog fan köpa tunnor med bedövande glidmedel på Body Shop till våra sarjade rövar.
Och som member i Timrå IK får man 10% rabatt!!!
Tisdagsfyllan värmer bäst. Skål.
Och nu kom ljudet! Första reflexen är att kasta fisk på kommentatorerna. Radiosporten! Kom åter! Allt är förlåtet.
Nu är det kris i LHC! (Rubrik)
”De har gjort en djupdykning i sin egen version av ”Svarta November" ("Svarta November", sug på den Ni!)
Wennerholm fortsätter:
"Krislagen avlöser varandra i årets SHL. Senaste patienten: Linköping. De är på väg att bli det nya Örebro.
Det är en märklig säsong det här med rekordmånga och långa svackor".
Wennerholm befäster här verkligen sin possition som sockerdrickaclown och hockeytramsreporter.
Jag konstaterar stolt att han Wennerholm inte ens har en susning om riktig svärta och hockeyångest heller.
Det finns en givetvis även en topplista för detta mörksvarta. "Svarta November" kommer i bästa fall på plats 200 i den rankingen!
Laget i mitt hjärta spelar för böveln slutspel i den ligan!
Jävla tramsgubbe;)
Vi som spyr galla och viker ner oss över ett orutinerat lag som blandar toppar med bottennapp, vi kanske skulle ta och fundera lite på följande ord av av örebrobacken Tomas Skogs efter deras nu pågående härdsmälta:
"Till slut handlar det om det mentala, man börjar tvivla på sig själv och sin egen kapacitet. Ingen har blivit en sämre hockeyspelare i dag än för två månader sedan, men det har blivit otroligt mycket mentalt", säger han till lokaltidningen i Örebro.
Och här får man börja tänka själv.
Timråååååååååååååå!!!
(Och till alla 24. Ni vet vilka Ni är! Här slipas det frenetiskt på en hockeyrelaterad upplevelse vilken det snart kommer både inbjudan och mer info om.)
Funderar på om vi kan få något smaskigt från åren i Timrå?
Kanske kan kasta lite ljus på varför det blev som det blev under de sista ljuva åren... Är det någon som kan bidra, då är det väl denne frispråkige herre.
Tack för din tid som lirare Jonathan!
I be back!
Bragd-Birger: Säger som min gamla farmor alltid sade:
- Billiga rightare växer inte på träd!
”Vi behandlas som boskap”
Skellefteåfansen rasar mot Modo"
Varför ser jag scenen från filmen Sista Färden och sekvensen "Skrik som en gris" framför mig?
Han har min fulla respekt.
Nu är det dags att vi andra stöttar. Stötta! Stötta! Stötta!
Fan vad jag älskar Timrå IK! Och fan vad jag är glad över att se Oskars logga på isen!
Timrå Icon: Det är också sjukt mycket stolpe ut och unga misstag i jobbiga lägen.
Men jag vidhåller att det finns möjligheter i det här laget. (Om den möjliga möjligheten är att överleva i den här serien)
Det handlar nog också mycket om psykologi. Gruvan blir tråkigt nog bara djupare och djupare och leran allt svartare och mer blötkall.
Vi behöver få lite syre nu.
Vi har spelat jämt mot Västerås, Djurgården, Oskarshamn och några lag till. Ge oss syre nu!!!
Fy vad jobbigt! Men jag tycker nog att vi faller ett steg framåt från förra matchen!
Och bara därför att det här inte är en vanlig jävla dag, då beslutar jag att alla 24 sköna typer som nu gillat min utmaning. Får en ny chans!
Så fort Timrå tar en trepoängare, då kommer inbjudan om datum och tid på Curres!
Kan någon moderator se vilka jag ska bjuda?
Annars får Ni väl skicka ett PM om att Ni gillat det jag också gillar!
Be there!
Återkommer med datum och tid vid seger.
Redigerad kommentar
Johan J: Det är sant! Kloka ord från dig! Jag har följt det här unga laget nära i många matcher i år. Så jävla illa är det inte efter omständigheterna!
Man blir bara så besviken och deppig över alla dessa motgångar...
Men jag håller med.
Upp med hakan grabbar!
Glöm den första pissperioden! Nu tar vi nya tag. Och fan ta de medgångare som ger upp så förbannat lätt!
Jag ska fortsätta vaska biljetter och älska Timrå IK i med och motgång!
Förlåt mig mina synder.
Det loligt att titta på hockey. När man har på sig fina tröjan med remmar på ryggen och får sitta i loliga rummet med madrasser på väggarna.
Nu kommer tanten med loliga piller. Då blir allt loligt!
Om man stoppar en örn i en mixer. Då blir den röd!
Blubb, lall, blubb, lall, blubb!
Precis när jag ska smacka datorn i väggen, då gör vi mååååååål!
Passa er boforsbönder! Nu jävlar kör vi över ert patetiska lag!!!
YEA!!!!
Bragd-Birger: Kan det var så att Timrå redan fått problem att betala löner till spelarna?
Nu ska jag strax slänga datorn i väggen.
God natt idiotjävlar!!!
Nu kan klacken köra:
- Ni måste kämpa för att vinna.
Undvik gärna:
- Timrå IK är dom bästa.
Föregående · 57 · Nästa