Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: Känns konstigt att Välimäki skulle säga att han ser fram emot o vinna guld med anrika Brynäs om han visste om att de skulle bli nhl. Tror de gick väldigt fort med de kontraktet och förstår att han inte säger nej till nästan 9 miljoner. De är väl ungefär vad drömvinsten på lotto motsvarar för oss vanliga knegare...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Jag funderade nyss på om någon hann beställa en tröja med hans namn på ryggen :)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: LC hade väl en likadan skada så Dif fansen är nog oroliga för de.. El glada för att de fått in en hyfsad back. Hade helst sett Adam B han har väl inte klart nånstans men de här är en klart spännande värvning
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
parks: Nån skrev att vårt boxplay kan omöjligt vara lika dåligt igen medan våra gubbar fortfarande håller hög klass.. Sanny trodde plats 7 Martin Karlsson plats 2.. Blir tufft sluta före rögle el saik är jag rätt säker på
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
parks: Aftonbladets sk expertpanel hade tidigare idag oss att sluta som plats 2 till 7 med 6 som vanligaste. Nån hade 5 också. De va innan denna värvning såklart så varför inte hoppas på ett guld?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: De är bra att de satsar på arenan medans de finns pengar. Minns diskussionerna om mediakuben
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: På tal om monitorn sa inte Svedberg efter förra årets superresultat att pengar behövdes till renoveringar också?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Man kan ju hoppas årsmötet börjar med en viktig spelarpresentation..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla: Hoppas på Välimäki o sylvegård. Inte träffat nån från Boqvistfamiljen på nån månad så intet nytt på den fronten men vore skitkul om Adam gör 1 säsong i Bif nu
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: De kunde vart värre.. Löven har bara 4 backar.. Men de har 15 forwards..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Skriv något positivt ibland. Varför så stressad? De fattas spelare i varje lag. Vet att vi saknar mest toppspelare men de finns tex en spetsback på väg o säkert mer vi inte vet om. Jag kommer hålla på Brynäs oavsett lag de ställer upp med.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
slöhög322: Tror velimäki är av en annan klass o får vi hem Adam B som saknar kontrakt då har vi shls bästa back sida
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Idag är de alldeles för lugnt här så jag slänger in min rädsla för att Alcen har vart för duktig med Välimäki grabben gör en hel del poäng i slutspelet tänk om han får nytt nhl kontrakt?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Greatredwing : Gjorde 2 glada gubbar men de blev frågetecken.. Sånt här är för svårt för gamla gubbar födda 68..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Ser man på! Nu diskuteras de hockey o centrar o utomhusmatchen! Precis de jag ville vi ska göra istället för o tjafsa om vem som vart domare osv.. Trevlig lördag brynäsvänner jag ska på Hedemora taproom o dricka några öl från Hedemora stadsbryggeri. Jag ser gärna Järnkrok som vår center el för övrigt nån i 34 årsåldern tills vi hittar en 27 till 30 år..
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vem vill ni se som förstecenter i höst? Jag tror inte en nästan 35 år gammal järnkrok är lämplig gärna i 3e med ölund som vinge..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
De är fredagskväll. Är de ingen som har nåt positivt att säga? Jag tycker personligen att de är skitkul att de kör en kaffematch inför ca 20 tusen åskådare.. Jäkligt skoj för damerna också att få uppleva de!
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfver: De är jag övertygad om att de är. Han investerade ju även i arenan o byggde ut. Ekonomin styr all utveckling
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: Håller med helt men man ska inte glömma Svedman. Styrt upp hela föreningen med god ekonomi. Tänk om vi varit i samma sits som Leksand med ekonomin.
+ 21
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: Han har man fina minnen av o hur han ställde upp för långshyttan när de behövde hjälp.. Molin han o några till spelade ju nån match minns inte vad de vann med.. Han kanske är vår nye förstecenter (igen)
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Aaaa: De har väl redan 2 med Molin o Danielsson ersätter masken?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Lucas Carlsson hade väl en liknande skada och dif tycker han är värd en förmögenhet i 4 år?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Lite samma då som LC som vissa vill betala hutlösa pengar för. Hoppas på Adam B men de låter inte som han är redo flytta hem
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Oj den värvningen vore nåt! Bra ålder o tydligen en ledare. Dags för lite finnar i Brynäs igen
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Han får ingen lön när han är sjukskriven annars tjänar han väl minilönen 90 tusen som facket kräver. 45 matcher 30 poäng 90 tusen I månaden vad finns att klaga på?
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Jag håller helt med dig. De lediga platser vi har kvar är extremt viktiga att fylla med bra spelare ser helst inga chansvärvningar av spelare man aldrig hört talas om. Där är skillnaden på framgång el fiasko nästa säsong
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kamikazetips på svenskafans.. Blir rätt nöjd om killen får rätt
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Samma här min dotters kattunge bestämmer allt o klättrar på väggar håller oss vakna på nätterna mm..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Masken lämnar har enligt sportbladet inte erbjudits en förlängning
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Aftonblaskan är ju inte heller säker på att LC är värd pengarna. Nästa vår vet vi. Jag hoppas på Adam B
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Det finns ju ett gäng dalmasar som valt brynäs på rak hand per djoos widing o bröderna boqvist.. Vi är många i Dalarna som älskar bif. Synd om lif deras upptagningsområde är ännu mindre.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: Från Hedemora min kollega från Avesta som håller på fel lag ska försöka ordna biljetter åt oss
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Jag kan inte komma på nån efter Ersson såhär på rak arm.. Vore väldigt kul om de kunde komma fram en ny målis från egna leden
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Jag tycker Ersson va hyfsad... Han får gärna bli en hemvändare
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Föll på arbeta utomlands om inte Avesta räknas.. Gjort lumpen borde vart med..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag brukar gå till biblioteket o kolla nationalencyklopedin!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Vesel är väl klar för AIK vet inte om de uppmärksammats här men de får ett bra lag i HA
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enligt aftonbladet kamikazetips så vinner rögle serien nästa år och vi blir 2a. Saik 3 o Frölunda 4..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Jag hoppas de byter ut både molin o masken nya idéer måste in...
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Retse: Ska både molin o masken sluta? El vem av dem ska nicky d ersätta?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
brunkaren: Du skriver precis hur jag känner! Svikare! Visserligen är jag precis hemkommen från krogen men ändå.. Ta emot Bif träning varje sommar osv.. Inte betala tillbaka?
+ 1
1 · Nästa

