Historik
Föregående · 37 · Nästa
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
hubbenorlen: För övrigt så har Bagarn klivit av om jag förstår det hela rätt.
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
hubbenorlen: Bara Timrå i denna period, nu har vi klarat av ett bp till.
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hagos i stolpen efter en bra period av Timrå. Jobba vidare nu...
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
hubbenorlen: Efter vårt bp så tycker jag att vi vann perioden på poäng. Dock chansfattig period.
+ 1
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hallin och Little börjar med utvisningar - innan pucken är släppt!
+ 1
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
I Dagbladet står även Bellissimo uppskriven som kvällens målvakt.
Jaja, vi får väl se vad som gäller om några timmar.
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Frella: Inte enligt Dagbladet. Där står Nordgren som extraspelare.
+ 2
Timrå IK > AIK - Timrå IK 2012-12-28
Ska vi ta "sista" chansen att haka på lagen ovanför eller blir det "klart" för kvalserien nu ?
Kom igen nu, VINN !
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-12-26
Kattgubben: Persson tillbaka är bra, Wedin bra, men inte bra med Hedman. Typiskt!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
lincoln: AIK spelar bra och Huselius fortsätter att vara inne på alla mål framåt. Rögle riktigt dåliga också, ska sägas.
Timrå IK > Sv: NHL lockout 2012
Mäster T: De skulle väl ha pratat med Lindgren också, men hade fel nummer ?!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...så har AIK tre matcher nu innan vi spelar nästa gång. Vill det sig riktigt illa så ligger AIK sju poäng före Timrå efter dessa matcher.
Timrå IK > Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Jag tycker att vi är det bättre laget i två perioder, men vi är otroligt dåliga på att göra mål. Vi gör alla målvakter bra.
Timrå IK > Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
73Sjöbba: Han åkte till båset direkt efter handskakandet och la is på handen i den förra matchen.
Timrå IK > Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
lincoln: Vi skapade ju lite iaf den här perioden tack vare att Brynäs drog på sig ett par utvisningar. Avsluten alldeles för tama, tyvärr.
Timrå IK > Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
mikenomad: Ett par kinapuffar, kanske.
Timrå IK > Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
John K: Menar du målvaktsvalet så hade jag helst sett #84 i målet.
Timrå IK > Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Tyckte väl att jag saknade någon spelare till. Crippe saknas ju också.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Tydligen försenad matchstart med 45 minuter. Sägs så i hallen iaf.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Domarna för kvällen:
| Referee(s) | Thomas Andersson, Patrik Sjöberg | |||||
| Linesmen | Anders Ahlström, Daniel Persson | |||||
Föregående · 37 · Nästa

Skönt att höra en neutral kommentator...
...och nu är vi för många på isen också.