1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577856 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - AIK 2012-12-06

1540877 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Mitt hjärta är svart...becksvart. Korpen är min bästa vän. Den är svart. Ljusterapi är inget för mig....då skulle jag ha hållit på ett annat lag än Timrå IK.

Jag har nu hängt mig. Go natt...med betoning på natt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Blizzard: Ja det är klockrent! Jag körde den taktiken hela förra säsongen!
Många tyckte nog man såg ut som ett fån få man stod och flinade då vi låg under med tre mål....
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Timrå Icon: kör förnekelsetaktiken och sitter och ler för mig själv, funkar faktiskt att lura hjärnan, ganska coolt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06

Blizzard: Jocke är vår förstamålvakt, helt klart. Vi måste se det här ur ett bredare perspektiv och inse att laget går bättre med Jocke i mål. Angående kvällens match så är det ju bara att glömma den så fort det bara går. Vi ska vinna en sån här match 9 dagar av 10, AIK är i mitt tycke sämre än Rögle var senast.

Nu lyckas vi på något mirakulöst sätt förlora en sån här match...bara en sån sak som att AIK skjuter 4 skott på mål i två raka perioder och dom gör mål i båda...en sån sak är ju riktigt knäckande. Det finns inte. Matchen har inte hänt. Det är bara att gå vidare.

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Blizzard: Ge hit lyckopillren!!
Det är farligt att ta fler än ett :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Bara jag som mår riktigt jävla dåligt psykiskt utav detta? Förlåt för mitt språk ( kommer bara ske denna gång ) HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*#!#"**¤! Sjukannmäler mig imorgon från jobbet tror jag..=(
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
jå1: Nä sant.
En tavla gör som sagt alla mågon gång.
Synd att den här blev så avgörande.
Jaja. Nya tag på lördag
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Hade detta varit Bellissimo så hade vi bytt målvakt till nästa match, borde vi även göra i detta läge enligt mig. 

Man kan inte se till vart man kommer ifrån eller liknande. Tyvärr Jocke.  
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Olle: Satan, jocke kan inte må bra nu. Idag får laget mitt godkännande att vara gosiga och kramglada, och stötta jocke så mkt det går. jocke måste få ha kvar sitt självförtroende! Superviktigt, han är en av de bästa i laget! 
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Timrå Icon: de får väl bli frugan som vanligt ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Har man nerver att spika igen i kvalserien så är man då inte psykiskt vek.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Modano: jockes tavla är sjuk men det är sjukare att du fortfarande får förpesta det här forumet trots ditt eviga skitsnack och dina eviga huvudlösa personangrepp. Du och din sort har skrämt bort många duktiga och läsvärda skribenter från hockeysnack och det är ett hån mot alla oss andra att du får fortsätta hålla på.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
superfalle: Ja men Jocke har ju redan tappat ansiktet ikväll så du får ta någon ur det andra laget....
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Blizzard: Lova att du målar om hjälmen åt honom då du skottat färdigt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
diffe: mina vingar är de alltid luft under . Förutom nu . De här tryckte bort luften fullständigt . Och förmodligen så kommer jag ruminera denna match ett bra tag framöver . Tyvärr . Jag är så djävla förbannad så jag vill slita bort ansiktet på någon
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Timrå Icon: äh, efter en kväll på gatufesten ska du nog se att jag kan pruta ner han lite :) jag kan skotta!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Nyss hemkommen från Eon Arena. Jag säger bara en sak. Fyyy Faaaeen! 
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Blizzard: Har du så in i h-e med pengar säger du pojk....???
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
jag skulle kunna förlänga Jockes kontrakt här och nu med 2år till, trots hans tavla idag, det säger faktiskt en del om hur bra han är och har varit! 
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06

Modano: Du är ju ganska dum i huvudet nu. Jocke har varit, om inte den absolut bästa, så åtminstone en av de tre bästa spelarna i laget hela säsongen.
Dessutom: Alla har rätt att göra ett misstag utan att bli totalt idiotförklarad av sina egna fans.
Tönt.

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Kattgubben: Men precis.
Som alla som pratar skit om Timråbor på ett Timråforum.
Snacka om hjärndött

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Bigthelin: även fast denna match var viktigare i tebellens syn så är jag glad att inte detta var utomhusmatchen stått ute i kylan i 2,5timme och åka på 3-3 med en sån tavla inför 14.000 brynäsfans, fyfan....
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06

Timrå Icon: Jo helt klart att utan denna tabbe hade vi troligtvis stått här med 3 poäng nu!

Menmen sånt som händer alla målvakter ibland. Bara att hoppas han skakar av sig detta snabbt! Det tänker då jag göra eftersom att mitt humör har påverkats på tok för mycket av Timrå åt det negativa denna säsong! :)

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06

superfalle: Just det rimlighet.... Enöga, nu fick du luft under vingarna minsann.. Det här var den sämsta match Jocke gjort, vad jag kan minnas.

Men han är fortfarande bättre, så ta å landa nu i någon form av rimlighet, eller ska du ängna dig åt rumination länge till. Spotta eller svälj!

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Blizzard: Frågan AIK ställer sig i kväll: Vad i hela friden ska man göra för att förlora mot Timrå? Det är ju rent omöjligt. 5 av 6 p på de två senaste mötena och ajikå har spelat som ett bottenlag i AS.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Modano:Börjar snart ruttna på ditt snack om norrlänningar....
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
In med Bella funkar inte med en nervsjuk norrläning som tänker mer på Twitter än hockey.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Bigthelin: Ja så är det ju men just nu känns det extremt pissigt.
Så mära men ändå. Lätt att söka en syndabock.
Och ska sanningen fram så fanns det ju en.
Jaja. Tre pinnar på lördag så är det mesta glömt
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
superfalle: Lundström är inte hypad, han är bara sjukt mycket bättre. enkelt. 
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Bigthelin: Ja såklart Lundström är den bättre målvakten, han är helt klart den stabilaste och tryggaste vi har just nu :) och han får fan twittra hur mycket han vill inte precis så han twittrar mellan pauserna. 

Men fysatan vad sur torsken var och vilken jävla tavla så jävla dåligt. Men hoppas han står på lördag och resterande matcher denna säsong! Bellan är klasser sämre! 
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Olle: dock så kanske vi kan sluta med inöägg som tex den hade jocke tagit osv dom gångerna bellan står . Att helt enket släppa lundström hypen och lägga ner totaldissen av bellisimo . Landa i någon form av rimlighet
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Kattgubben: nu vill jag bara lägga mig, sova bort hela jävla kvällen, dagen, nästa dag och vakna nån gång i sommar... 

Nä men fan, egentligen borde man fan lägga sig nu, man sitter ju helt jävla tyst för sig själv och tänker på dom underbara poäng vi hade i våran hand nyss. 
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06

haggen: Dock har den tweeten inte skrivits idag om den ens har skrivits någonsin. Dålig stil som fan att smutskasta honom med en imaginär tweet efter denna tabbe tycker jag... 

I min bok står han fortfarande högt i kurs trots denna match och petar fortfarande Bellan. Jag hoppas han får spela utomhus på Lördag och visa att han här bättre dagar än denna!

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Blizzard:Ja, det var verkligen en extremt oläglig match att bjussa bort poäng i. Fy satan. Det knyter sig i magen! Hoppas inte spelarna gräver ner sig lika mycket som vi gör. AIK borde rimligtvis torska en del framöver också, såsom spelet såg ut idag. Bättre lag än oss lär straffa dem, skoningslöst.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Olle: den här matchen kändes efter 2min redan bestämt som att AIK skulle vinna. Så då bara....'here we go again....' Sen gjorde timrå det bästa de kunde för att hindra det, men lik förbannat.....Arrgh! Helt fuckin' unbelievable egentligen att det kunde hända. Fattar inte.....kan man inte spola tebaks?
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Blizzard: Hej Matematik!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
vinsten idag hade gett oss 36 och aik 30. AIK hade då som bäst fått 36 med sina mindre matcher, tack vare lundström osköna tavla har vi nu 34P och AIK 32P, dom kan nu få 38P med sina färre matcher och vara 5 fucking jävla poäng före oss. 

5P före eller max lika många poäng som oss, det var vad som hände ikväll :(((((((((((((( 
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06

mikenomad: Den där twittertönten, bänkas på lördag!

Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Olle: Jo det ligger ju lite i det trots allt
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Härligt med poäng! Mot slutspel, akta er Brynäs!

@lundstromj
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
superfalle: Nä jag vet. Helt jävla SÄMST!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
söder över: Exakt och precis! Varför försöker han inte reparera misstaget? Det enda han gör är att han viftar uppgivet med klubban.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
superfalle: alla målvakter gör tabbar, det är bara synd att det kommer i det här skedet av matchen och så typiskt att det ska komma mot just AIK. Jocke är fortfarande en bättre målvakt, att han gör en avgörande tabbe är extremt olyckligt. Men sätter vi Bellissimo i målet bara för att Jocke gör EN tavla då skjuter vi ju oss själva i foten ännu mer.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
söder över: Exakt och precis! Varför försöker han inte reparera misstaget? Det enda han gör är att han viftar uppgivet med klubban.
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Timrå Icon: absolut ingenting kan slå detta . På de sättet i en sån enormt viktig match i de skedet . De är omöjligt . Hoppas jag
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Jesse P: "det kommer att dröja länge innan vi får se en till elitserieomgång i Timrå"

nja, 26/12 faktiskt, mot Skaik. 
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
sargad: Vi är tammefan alltid sämst när det gäller!
Dåliga nerver helt enkelt
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Lundström skänker bort segern. Grattis!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Snoop: Japp, surare än surt.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Vidrig jävla match! jag är så jävla arg! precis som en jävla HV71 slutspelsmatch! Boyce det jävla arslet vad gör han vid 3-3?! han kan ju bara gå och dränka sig, så jävla sämst och värdelös! allt han duger till är att värja av någon passning i BP ibland, Wedin har visat bra mycket mer offensiv och kraft än Boyce eländet har på 2 säsonger, och sedan Lundström! kan fortfarande rädda den men ger upp likt den där jävla Pitkämäki, dra en tweet om hur du hoppas vi kommer och stöttar nästa match eller något! Sedan när man väl gett fan i att hä in Max på straffar så här man in nästa som bara ska åka fram och mata mage, far åt helvete allihop!
Kommentera

1540877 · »