Historik
Föregående · 21 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Klacken var bra idag, men hade velat höra en "Vi har Sveriges bästa Axelsson" eller motsvarande när Peben åkte ut på slutet.
För övrigt så var Pikkarainen oväntat snajdig :)
Så här bra utan första och andra centrar bådar gott.
För övrigt så var Pikkarainen oväntat snajdig :)
Så här bra utan första och andra centrar bådar gott.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Var någon som snackade om att ett band skulle spela idag, är sker det isf?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
lungan: Jag tycker det visar att eon inte är så billig som många vill påstå.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
"Jag visste inte att det var ren anabola"
Sätter man en spruta i röven så måste man väl fatta att det är AAS...
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/farjestad/article7779446.ab
Sätter man en spruta i röven så måste man väl fatta att det är AAS...
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/farjestad/article7779446.ab
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kostiainen: Helex är inte ett direkt bra gym men Golds är så dåligt att det inte ens går att träna där...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
RTS: "Lokalförankring på elitnivå kan i Timrås fall endast ökas om man lyckas bättre i ungdoms utbildningen, vilket Timrå numera insett."
Men om det blir ett draft system då?
Men om det blir ett draft system då?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
spud: Ryssarna kan lägga åtskilliga miljoner mer trotts finanskris, menar du att Rysslands pengar är på väg att ta slut?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
I Ryssland har dom draft är den något som kommer införas i den nya ligan?
Hur skulle svenska lag kunna vara med och konkurrera rent pengamässigt mot de ryska lagen?
Hur skulle svenska lag kunna vara med och konkurrera rent pengamässigt mot de ryska lagen?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
htikare: Komma efter nyår, Mäkiaho?? Var väl snarare så att han kom i sent i någon finsk klubb och presterade okej.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Paddan: "Inför förra säsongen var Erixon mest känd som Magnus Pääjärvi-Svenssons look-a-like."
Va? :)
Va? :)
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Lemmy: Seriöst, vad har du för insikt i budgeten? Vad vet du om vilka spelare som ville hit till vilket pris? Hade 2 millar till i spelarbudgeten resulterat i 7,5 miljoner mer i vinster? Hade dom där 2 miljonerna inte resulterat i en ökning av resultatet med mer än 1 mille så hade Timrå haft ett eget kapital på -500k idag hade det varit bra tycker du? Vad är det som får dig att tro, att du vet att styrelsen har snålat?
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Lemmy: Kanske bara är jag men går det verkligen att påstå att Timrå snålar när dom går 5,5m back? För mig går det inte ihop.
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: ä, räknas bara om han är kvar vid seriestart och ingen annan har värvats :)
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
The great one: Detta gör fortfarande inte honom billigare, och varför skulle Timrå ha så mycket mer pengar efter nyår? Sen så har han förmodligen lön månadsvis så halva kostnaden blir i år och halva nästa år. Sen så antar jag att dom räknar kostnaderna säsongsvis.
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
lungan: Är väl 5,5 m + som är målet?
Frågan är ju också hur Sonnenberg håller igång med träningen, lär ju inte hålla igång så hårt som det behövs för att kanske få komma in efter jul.
Frågan är ju också hur Sonnenberg håller igång med träningen, lär ju inte hålla igång så hårt som det behövs för att kanske få komma in efter jul.
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
250kg kärlek: Eller varför inte variera maten som går att köpa, pytt o lasagne har dom väl haft i flera år nu. Vi käkar på väg ut till arenan före nästan varenda match men inte blir det ofta i eon...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det handlar inte bra om att han missar final, utan att han måste vara ute ur landet i 6 månader räknat från när han var här sist, annars åker Timrå på en skattesmäll för förra säsongen.
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Det nämns två gånger hur viktigt det är med en bra start, jag tror att det är där skon klämmer med Sonnenberg. Speciellt nu när man dras med skador. Sen att Timrå backade med 5,5 millar gör nog inte saken bättre.
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
T T: Varför inte Jonte som 14e forward? med lön efter det och förbud att prata med media :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
lungan: Det kan ju faktiska vara så att det finns läkare på andra sidan pölen också om det skulle behövas.
250kg: Det är väl inte bara sponsorer? Vi har fått en inbjudan också trotts att vi "bara" har säsongskort.
250kg: Det är väl inte bara sponsorer? Vi har fått en inbjudan också trotts att vi "bara" har säsongskort.
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
73Sjöbba: När verkligheten kommer ikapp så finns dom i Timrå.
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Abron: Har det inte kommit fram redan att större delen av besökarna är från Sundsvall? Vad Skulle vara bättre med ett nybygge i Timrå?
Och hur kan du säga att inte kundunderlaget är det viktiga, kanske borde komma med några argument?
Och hur kan du säga att inte kundunderlaget är det viktiga, kanske borde komma med några argument?
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Joppe1: Patriotism för Timrå kommun får du ta i deras forum.
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Abron: Vart har jag sagt att ekonomin går runt bara för att dom bygger i stan? Säger att det självklara valet för ett nybygge är i stan och inte i Timrå. Jag sitter inte och inbillar mig att jag kan räkna på några siffror jag inte vad vad dom är, det är du som gör det.
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Joppe1: Ett forrum för Timrå IK, inte ett forum för Timrå kommun :)
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Anonymous: Kanske hade gått i en ny arena i stan där dom får mer exponering för pengarna ;)
Föregående · 21 · Nästa
"Mot Framgång - (Snygg målning av Perra och Clabbe med Bucklan i mitten mitt på) - Nu kör vi !!"