Historik
Föregående · 79 · Nästa
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
henrik: Då hade Vargs karriär varit över.
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del IV, 20070312
Fan, vi spelar dåligt och har inget flyt. När ska vi få ett skitmål? Orättvist.
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del IV, 20070312
Paddan: Som vid vissa matcher blir 750 hemmasupportrar beroende på hur Roland och polismakten anser att säkerhetsläget ser ut.
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del IV, 20070312
Är det någon som vet om man tar in 7 600 eller 7 500 under kvartsfinalerna?
Så här ser det i alla fall ut inför morgondagen.
Sittplatser: 94 st
Ståplatser:321 st
Så här ser det i alla fall ut inför morgondagen.
Sittplatser: 94 st
Ståplatser:321 st
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del IV, 20070312
Frisco: Tror nån det, när vissa virrpannor har biljetter till båda evenemang...
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del IV, 20070312
shinzawai: Blatnys prestation blir ganska kul i det där läget när man får all bakgrundsinfo. Jag är glad i efterhand att jag inte stämde in i "men jobba då!"-brölen. :-)
Alfred Awful @ Umeå
Alfred Awful @ Umeå
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Wayne Gresky: Nej, det var en riktig icing. Vi spolade tillbaks och kollade.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Hahl Bundy: Ganska så bra, om man får tro den Aftonbladet.
" På sjukhuset röntgades Wargs huvud och nackrygg.
– Röntgen visade inte på några skador. Han har inte någon hjärnskakning, säger Timrås klubbläkare Johnny Karlsson till Sportbladet.
Om Warg – en av Timrås mest värdefulla spelare – riskerar att missa fortsättningen av slutspelet är ännu oklart.
– Det beror på symptomen.
– Vi kommer att kolla upp honom igen under söndagen, säger Johnny Karlsson."
" På sjukhuset röntgades Wargs huvud och nackrygg.
– Röntgen visade inte på några skador. Han har inte någon hjärnskakning, säger Timrås klubbläkare Johnny Karlsson till Sportbladet.
Om Warg – en av Timrås mest värdefulla spelare – riskerar att missa fortsättningen av slutspelet är ännu oklart.
– Det beror på symptomen.
– Vi kommer att kolla upp honom igen under söndagen, säger Johnny Karlsson."
Timrå IK > Sv: Slutspelstråden - Juniorerna gräver guld
gud: Svullo är inte intern, möjligen isolerad... ;-)
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
NuMo: Man tar vad man får o man ger vad man fått
Timrå IK > Sv: Slutspelstråden - Juniorerna gräver guld
Abron: Jag har skrivit detta förut, hade Svarten haft för avsikt att trycka upp Varg hade han brutit ryggen. Nu mer eller mindre ramlar Svarten in med röven före mot honom. Har du inte sett situationen?
Timrå IK > Sv: Slutspelstråden - Juniorerna gräver guld
gud: Du kommer att få fel. Bra så för mig. Däremot synd om Vargen, en kanonkille som hade otur.
Timrå IK > Sv: Slutspelstråden - Juniorerna gräver guld
Abron: Då har du inte sett situationen på TV. Inget övervåld eller syften till att skada. 2 + 10 tackling i ryggen.
Timrå IK > Sv: Slutspelstråden - Juniorerna gräver guld
Abron: Jag håller med. Jag är hjärtinnerligt glad att Hedström överlevde.
Svarten blev bortdömd. 2 +10 inte en sekund mer, men det har vi avhandlat redan i flera vändor.
Svarten blev bortdömd. 2 +10 inte en sekund mer, men det har vi avhandlat redan i flera vändor.
Timrå IK > Sv: Slutspelstråden - Juniorerna gräver guld
Långben: Ja, varför ge upp ett vinnande koncept?
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del III, 20070310
Mats Edström: Han firar MoDo tillsammans med kickan.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Lumber Jack: Ja det vart ju en bra mening...
Det jag menar är att om Svarten hade haft för avsikt att mangla Vargen hade ryggen gått av och sedan tvingats leva sitt liv som rullstolsburen.
Det jag menar är att om Svarten hade haft för avsikt att mangla Vargen hade ryggen gått av och sedan tvingats leva sitt liv som rullstolsburen.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
gud: Ungefär lika mycket som hade hade möjlighet att inte ramla in i Vargen.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
gud: Ungefär som att säga att Vargen hade tid på sig att ställa sig stumt mot sargen och slippa bli skadad.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
kidcox: Brist på respekt för att man ramlar med röven in i en motspelare? Skärpning, 2 +10 för tackling i ryggen, inte en sekund mer. Fast det blev det ändå.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
kidcox: Äh, han ramlar mer in i honom. 2 + 10 hade varit ett rättvist straff. Men jag hoppas att det gick bra för Vargen, en av slutspelets bästa lirare.
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del III, 20070310
fighter: Tackar.
Den som har lever får se. ;-)
Den som har lever får se. ;-)
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del III, 20070310
NuMo: Jag som tänkte vara le och skriva något om att det var tur att Hedström överlevde och Roger Johansson-stipendiat. Men Timrå bjuder upp till ytterliggare en härlig holmgång så jag läter bli.
Från Sveriges sämsta slagskott till en monsterslagga! Enström har utvecklats så in i bängen till i är!
Lingo/Blåbär-seglarvattensnapsen satt som en smäck!
Ps. Skyll dig själv, du var bjuden. ;-)
Från Sveriges sämsta slagskott till en monsterslagga! Enström har utvecklats så in i bängen till i är!
Lingo/Blåbär-seglarvattensnapsen satt som en smäck!
Ps. Skyll dig själv, du var bjuden. ;-)
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del III, 20070310
Frisco: Här har vi även en bild på denna orkester.
Jag tycker att det är något rörande och fint över Timråklacken som vill hedra sin banjolegend genom att ofta spela banjosnuttar i sin arena. Ännu finare är det att dom vill sprida sitt evangelium på bortamatcher genom att nynna Dueling banjos. Kanske MoDo-klacken kan be Hagström eller nån ta med sig en gura så kan MoDo och Timrå köra den tillsammans.
Jag tycker att det är något rörande och fint över Timråklacken som vill hedra sin banjolegend genom att ofta spela banjosnuttar i sin arena. Ännu finare är det att dom vill sprida sitt evangelium på bortamatcher genom att nynna Dueling banjos. Kanske MoDo-klacken kan be Hagström eller nån ta med sig en gura så kan MoDo och Timrå köra den tillsammans.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Fulwhiskey !? Jag får citera Jan Banan från Torsk på Tallin: "Du har inte fattat nånting du va?" ;-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Klicka på egen risk. Har du svagt hjärta bör du låta bli.
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del II, 20070308
Frisco: Nej, han var längst fram med näsan smetad mot skärmen, jublandes över att MoDo vann.
MoDo Hockey > Sv: Banner
mike66: Du har det ju lite bättre förspänt än de flesta, som inte liknar nånting över huvud taget. Själv ser man mest ut som Neil i Hemma Värst, men det är inte fy skam. Fast England ligger väl inte häromkring?
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Knylan: Fundera på det du, så kanske poletten trillar ned.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Knylan: Har du sett någon sjukdomsdiagnos på Martin eller är det bara ett utslag av taskigt omdöme?
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
Laken: Om det ändå vore så...
8 Timrå IK 15,61 %
12 MODO 13,92 5 %
8 Timrå IK 15,61 %
12 MODO 13,92 5 %
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del II, 20070308
Tycho: Nu kommer 2-2 till i ett PP på en riktig pajasutvisning av Kuusela, så på något sätt jämnar det ut sig. Men det är frustrerande med alla dessa slumpgeneratorsutvisningar. En tvåa här, em tia där åsså klämmer vi i med ett halvdussin matchstraff.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
mikenomad: Här har du länken. Så jävla korkad analys är det dessutom inte.
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del II, 20070308
Poffa: Bakpularen Styf är förmodligen den mest patetiske spelaren i hela elitserien. Maken till ryggradslös fjant har nog aldrig skådats på en elitserierink. Det blir emellan varven underhållande, på gränsen till lyteskomik.
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del II, 20070308
Gidde: Timrå tvingas till att kliva upp i andra, det är den stora anledningen till matchens scenförändring.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
TD: Jag citerar Lundell jag, angående Roos: "Lilla gumman! Hur är det fatt? Har du alldeles kissat på dej den här gången? Saknas pojkvän?"
Föregående · 79 · Nästa