Historik
Föregående · 39 · Nästahttp://hockey.expressen.se/elitserien/1.2385996/modos-eriksson-vill-forandra-elitserien
Undrar hur man funderar gällande souverinier.
Ska vi ta fram några snygga telefonskal?
http://www.dif.se/~upload/iphoneskal_GRKT.jpg
Eller ska vi satsa på snygga lösnaglar?
http://shop.textalk.se/shop/thumbnails/shop/4944/art44/h7450/5867450-origpic-2f508f.jpg_0_3.33333_100_93.3333_252_235_75.jpg
Undrar vad som säljer bäst??? Hmmmm ;)
Och då är ju risken stor att Modo - SSK blir helt betydelselös, eller har jag räknat helt åt skogen??
superfalle:
Med risk för att trampa någon på tårna så chansar jag med en länk som kanske redan finns.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/farjestad/article12809196.ab
Magnus Rövarn :
Tror du på fullaste allvar att man hade eget kapital att bygga om E-on för ??
Varför inte värva hockeyliken Hedström och Prestberg ? Dom borde spela gratis, ;)
Magnus Rövarn :
Skulle tro att dom oreglerade skulderna är lånet på arenan.
Men du kanske har andra siffror som inte finns redovisade i senaste årets verksamhetsberättelse. .......
"Ni är, och förblir alltid lillebror. Ni har varken arena, fans eller pengar.
Ses på lördag, en klack i hallen.
Lucasborg Kommentera 0 2011-01-20 22:56 "
1 Det kan jag bjuda på.
2 Kan jag bjuda på åxå.
3 Håller inte med.
4 25 millar i tv-pengar är i alla fall garanterade.
5 Där har du rätt, vi har annat för oss i 6 månader.
Modo klarade sig utan Timrå ik i elitserien under 18 år. Så om dom åker ur borde vi kunna klara oss utan Modo, och då varför inte i 18 år ;)
Ärligt lider jag med poffa och några trevliga Modoiter, men dom skitdryga tomtarna som står och hatar i 60 min när dom kommer ner.......
Några spontana tankar.
Fixa till parkeringen.
Bygg om/ut pubarna
Det behövs mer toaletter, framför allt damvarianter.
Bredda gångarna ordna fler kiosker.
Greja till en bättre utfart till E4:an.
Ta och råkopiera en NHLshow med allt vad det innebär.
Håll pubarna uppe en timma efter match sedan kan man bussa in dessa till stan.
Fräscha upp publikutrymmena.
Mackelito:
Här satte du fingret på något viktigt att tänka på inför framtiden.
"Tack men nej tack. Vi är ingen avfallstation där alla som svek oss för att hitta ett bättre lag kan komma tillbaka när ingen annan vill ha dom."
Är Timrå på gång att bli en klubb befolkad av left overs!
Är det inte jonte så är det bagarn eller kallio.
Det säger väl mer om Timrås backuppsättning än om Pihl.
Förutom sebbe då!!
Varför skall Timrå vara en klubb för left overs? Nä låt nubben hitta några guldkorn så kan Linkan köpa nya kuponger på sol och pool i stället !
Visst kan bagarn komma tillbaka till Timrå, dom behöver kanske någon degkastare på kebab house!!
Skriver i intresseboken, not!
Är detta asplövens matchgästbok?
Viktigt att e on är med i tre år till . Allt annat hade varit förödande.
Sedan skrattar man lite smått när det skrivs key account om norrbom.
Vilken skall ta över efter honom då månne??
Ett till tyvärr. Jonte är körd och om du tror att jag gör pressveck på kepsen så är du bara barnslig. Du ska få ditt tröstpris lagom till midsommar.
Ursäkta om jag trampar på dina tår, men karln är helt slut på elitnivå.
Nu lämnar jag denna debatt då den inte ger något.
Skulle tro att det är 99% emot och 1% för för tillfället.
Om du tror att dina jonteåsikter skulle göra någon skillnad hos sportsektionen på kansliet skall jag köpa en back julmust och en stock valfri snus åt dig.
Annars blir det en flask och en dosa i tröst ;)
Det är jag totalt ointresserad av. Han var totalt useless sista tiden i Timrå.
Allt har sin tid och jonte hade sin tid i Timrå. Nu är det historia och bör så vara!
Jontes sorti från Timrå ik ger en fadd eftersmak. Han gled ju bara omkring .
Jag tyckte bra om sanny, Jocke Nilsson, Hallin etc etc, alla från Mälardalen.
Sedan tycker jag att Hedström gjort sitt på en elitrink!!
Modo - Timråvibbar i Delfinen. Man blir ju lite nervös själv :)
Eller en 30 fots snipa. Då kanske dom hade åkt Göta kanal.
Elller sitt kvar förresten
Hoppas det , så kan man kanske gå på semifinalspel till veckan och bara njuta av stämmningen på Globen :)
Laken:
en av naturens grundlagar.
Ska jonte spela nå mer i timråtröja får det fan bli med oldtimers..
Skulle vara nöjd om man skulle ta och måla byggplyfan :)
Efter, jag skulle vara nöjd med före........
http://www.hv71.se/Nyheter/HV71-storsatsar-pa-arenans-publik/
Patrik Källstr:
SSK - Rögle 3-0 nu, dom verkar vinna Lilla SM guldet i år ;)
Semester är överskattat, köp ett solarium och låna en talbok!
Eller tvärt om.
Föregående · 39 · Nästa
Mer tur än skicklighet att dom inte " gick in i väggen" :)