Historik
Föregående · 58 · NästaFrella:
Det såg mer ut som han fastnade i isen i ett av hålen där stolparna sitter.
Kanske han fick en vridning, i vilket fall som helst blev han liggande på isen i ett par minuter innan han kunde ta sig av isen för egen maskin.
Se bild, http://www.hockeysnack.com/image/455/400/dsc00100.jpg
"HV71 tränade, ett decimerat HV71. Thörnberg var på BB, Ward är fortfarande i Nordamerika."
Skall Thörnberg till att födas? Som jättebebis då får man förmoda!
Tror att han började sin bana inom nöjesjournalistiken.
Borde ha stannat där i så fall.
Klart att truppen känns tunn framåt, men tjockleken står nog i direkt propotion till tjockleken på plånboken.
Tycker att marcus sida är det utmärkta hemmet för historiken med tanke på att den till största delen författad av El Maco.
Men gällande profiler så hoppas jag på att tex Robban, Styf och några till får nöjet att frottera sig mellan dom övriga storheterna.
Men för att förtydliga så spelar det ingen roll om layouten är av yppersta världsklass om innehållet inte är av samma kaliber. Mångfald av TIK-info är alltid av godo:)
dr-nix:
Det är det jag menar med att nya tikare ser ut som ett skolarbete, heders till dig Marcus och Macen. Ni har lyckats igen.
Vaddå? Och då var jag snäll. Gamla tikare var bättre alla dar i veckan, and twice on sunday.
Ursäkta, men vilkens lillebror har "designat" nya tikare.se? Var det ett skolarbete?
Och Bandidos är ingan jämfört med en Gordon med stridsyxan i högsta hugg.
Kanske av någon som anser att han borde byta till ett mer miljöanpassat alternativ. För det finns väl inte någon i Göteborg som hyser agg mot mannen som personifierar fingerpetskänsla...
Utan Nubben hade du väl varit kvar nere i alperna :)) så du kanske känner dig tvungen att för alltid vara hans Sancho Panza.
Gällande Nubben så har han till skillnad mot Linkan en aniiingen större plånbok till sitt förfogande.
fettsteffe:
Dom följer sjukskrivingsmöstret i det övriga Sverige.
Vissa är aldrig hemma medans andra känner efter för minsta lilla.
Människan är av naturen lat, och det är jag ett talande exempel på. För mig var det en bekväm väg att gå till din blogg i ST. Då jag oftigare är inne på HS än ST.
Nubben och Frölunda verkar ha gett sig fan på att bli ett riktigt topplag i vinter, skall bli spännande att följa dom och Timrå (så klart)
Tuffaste sporten är nog Handbollen. Och inga filmstjärnor är dom hellre som ligger och vrider sig. Inte ens när dom får näsan knäckta.
Jonte har mycket att bevisa om han skall kunna lösa checkarna in som han skriver ut i media med jämna mellanrum.
250kg kärlek:
Köpa öl på matcherna vad är det för otyg?
Tacka vet jag månskensrinkar med vattniga korvar och toaletter under läktarna. Skall det vara old school så ska det. Fy fan för dom som vill ha loger, 100 toaletter, pubar och nära till kasino och nöjespalatsen i stan dom borde kölhalas under en supertanker, två gånger. äh fyra gånger skall det vara.
Och elitserien, vad fan är det för modernt skit? Nä det var bättre förr när det var mer folk på isen under matcherna än det var på läktarna.
Och tifo, ursäkta mig men vad är det för fel på "sassa brassa mandelmassa"? Nu skall det sjungas på italienska och andra konstiga språk.
On-line rapportering skall man ha , förr fick man ringa ST-s telefonsvarade i pauserna om man ville ha reda på resultatet , varför duger inte det?
Hockey förresten, Timrå Ik var väl en boxningsklubb från början.
The noble art of self defence , vad är det för fel med boxning? Lämna tillbaka E-on Arenan till Ewa Lindstrand och flytta ner i källaren under simhallen och börja boxas i stället.
Vem vet , kanske kan Timrå stoltsera med en Champ iframtiden istället för ett sketet SM-guld.
Utökade Clockwork orange väggen med en ny bild, blev rätt coolt tycker i alla fall junior.
http://fc06.deviantart.com/fs11/i/2006/215/b/5/House_MD___black_and_white_by_Melwasul.jpg
eller dagbok.
Kära dagbok, idag har jag klippt gräset och satt potatis. I morgon skall jag grilla på min Timrå-grill.
Skulle tro att det är ett "straff" för att klubbledningen vill flytta in till stan, eller nått...
Vafför gör man på detta viset?
http://st.nu/start/timra/1.1055962
Dragan 2k:
Nu har jag släktforskat klart, kommer inte längre bak..
Poffa:
Känns som att säsongen redan är över för Ferrari och MC Laren.
Harryhaffa:
Fan har du tappat läsförmågan ÅXÅ.
E-on Arenan i Sörberge är inte attraktiv, i alla fall inte för minst två företag som har hyrt loge där. Och det hörde jag så sent som idag. E-ons illusion som kassako är nog bara en illusion när man får läsa om det som skrivs nedan.
Jag skrev bara hur det ramlar in deg i en organisation. Hur Timrås organisation jobbar har jag inte en susning om. Men då man får läsa om ekonomiska tillkortakommanden så blir man ju en aning fundersam. Eller har du en annan uppfattning där?
Visst är ett rippat NHL-arrangemang inte gratis. Men visst fan borde man väl kunna byta ut det röda skynket efter 4 år? Det är ju så pinsamt att det vore bättre med en fotbollsinklivning till en klassisk hymn, och varför då inte Triumfmarschen ur Aida?
Då gäller det att den regnar in deg i klubbkassan. Och det löser man inte genom att "fixa till" parkeringen. Deg generaras av attraktiva lokaler, proffsig organisation. Och sedan tycker jag att man skall ta och fetrippa NHL's matcharrangemang. Det lockar ungar och deras föräldrar.
Fotbollen faller på eget grepp när man inte tar och rensar upp i filmträsket
Gjorde ett försök att belysa det negativa med att exponera sitt varumärke i en artikel tillsammans med ordet kris.
HH:
Läs på och gör ett nytt försök.
Damage control kallas det, SAS-planet hann ju knappt landa på Gottröra innan man var på plats från SAS och målade över loggan. Fast alla visste vilket flygbolag som plöjt upp bondens päråker.
Nu står det KRIS och TIMRÅ i samma artikel och det är aldrig bra oavsett om det är en höna av en fjäder. Till skillnad mot hurvida Heine valde en Bacho eller Biltema.
Absolut, men att det dyker i Kvällspressen är ju väldigt oroväckande. Det betyder ju att antingen har någon från klubben ringt Expressen eller så har nån enskild spelare som lackat ur ring.
Och det är mer bekymmersamt än hurvida vaktis har fina skruvmejslar, i alla fall i min bok.
Är glappet så stort mellan spelarna och klubbledningen att dom måste gå ut i media med detta? För hade det varit tydlighet bakom draperierna hade det aldrig nått kvällspressen.
Det man kan fundera på är hur man skall kunna generera en positivare kassaflöde under sommaruppehållet. För som det är nu så står e-on Arenan och i princip bara kostar pengar nästa 7 månader av årets 12.
Tror åxå att ett lönetak är ett måste på sikt. Men i år kommer TIK att omsätta ca: 96 millar enl. uppgift och sedan budgeterar man med strax över 80 nästa år.
Dom 96 som man har snurrat runt på är med ett snitt på 5400 , vilket med HV's sätt att räkna borde hamna på ett snitt på 5800. Med alla loger uthyrda och köer till kioskerna långa som en brödkö i Gdansk -58.
Så hur man skall komma upp till önskade 120-130 vete fan. Nu är jag iofs bara glad att vi sitter i en billig lösning. Men inom en 5års period måste det till en mer permanent lösning. Om det är att bygga ut nuvarande eller bygga nytt vete fan. Men det som belackarna säger att det bara är att lösa parkeringsfrågan har nog inte läst på tillräckligt.
Föregående · 58 · Nästa
Andersson:
Säsongen är lång, han kommer kanske till 13:dan...