Historik
Föregående · 81 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Skulle tro att en som Christian S skulle kunna tänka sig att flytta hemåt.
Timrå IK > Sv: Robert Carlsson
El Aka Ali:
Inge Hammarström, Olle Åman, Bert-Ola Nordlander, Bulla Berggren och Åke Söderberg
Skall det upp några tröjor innan Robbans så är det deras.
Inge Hammarström, Olle Åman, Bert-Ola Nordlander, Bulla Berggren och Åke Söderberg
Skall det upp några tröjor innan Robbans så är det deras.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Det får nog bli Kubrik, tänker överraska med den under några kvällar nu när hockeyn är slut. Tack för inspirationen.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Håller på att ställa i ordning ett rum i källaren åt en tonåring, ena väggen är 70-tals orange och dom andra tre är ljus gråblå.
Nu vill han ha några motiv målade på den orangea väggen med svart.
Nån som har några ideer?
Nu vill han ha några motiv målade på den orangea väggen med svart.
Nån som har några ideer?
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
andyo:
Kan tänka mig ett antal tröjor som skall upp i taket före robbans, men visst är han värd en hissning.
Kan tänka mig ett antal tröjor som skall upp i taket före robbans, men visst är han värd en hissning.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Mora IK fredagen den 4 april
Macahan:
Som resultaten ser ut just nu kommer detta i bli en rysare i sista omgången.
Som resultaten ser ut just nu kommer detta i bli en rysare i sista omgången.
Motor > Sv: 2008 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX
Paddan:
Mosley verkar vara en riktig swinger:)
Bahrain är annars en trevlig bana, men att som jag hoppas på regn är väl att hoppas för mycket....
Mosley verkar vara en riktig swinger:)
Bahrain är annars en trevlig bana, men att som jag hoppas på regn är väl att hoppas för mycket....
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Långben:
Hellre en Backlund som Tarvainen får jobba en del med än en helt ny som är ett helt oskrivet kort.
Skall bli kul att se den där Skog i Mora i morgon mot Brynäs, det lag som torskar i Gävle i morgon kan nog kyssa elitserien good bye, törs man hoppas på att det blir Mora?
Hellre en Backlund som Tarvainen får jobba en del med än en helt ny som är ett helt oskrivet kort.
Skall bli kul att se den där Skog i Mora i morgon mot Brynäs, det lag som torskar i Gävle i morgon kan nog kyssa elitserien good bye, törs man hoppas på att det blir Mora?
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
andyo:
Gällande Backlund tror jag det blir bra om Tarvainen finns på heltid i föreningen.
Gällande Backlund tror jag det blir bra om Tarvainen finns på heltid i föreningen.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
sargad:
Låter som ett klockrent jobb för Jimmy :))
Roffe:
För mig får Peo gärna stå staty utanför kommunhuset, för utan han med sina kontakter hade vi aldrig i livet lirat elitseriehockey i dag, så är det bara.
Låter som ett klockrent jobb för Jimmy :))
Roffe:
För mig får Peo gärna stå staty utanför kommunhuset, för utan han med sina kontakter hade vi aldrig i livet lirat elitseriehockey i dag, så är det bara.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Per HApps:
Kanske även Peo Larsson, för utan han hade vi nog harvat vidare i allsvenskan
Kanske även Peo Larsson, för utan han hade vi nog harvat vidare i allsvenskan
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
r8n:
Kan inte annat än hålla med har man som #12 spelat x antal matcher för Timrå från missären i allsvenskan till toppen i elitserien är man värd att hängas upp i taket. Men då skall även Olle Åhman upp samtidigt tillsammans med Inge Hammarström och kanske även Bölla.
Kan inte annat än hålla med har man som #12 spelat x antal matcher för Timrå från missären i allsvenskan till toppen i elitserien är man värd att hängas upp i taket. Men då skall även Olle Åhman upp samtidigt tillsammans med Inge Hammarström och kanske även Bölla.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
RocknRolf2:
För två månader sedan var man ju rädd för att missa slutspelet, resten är historia och jag är kanonnöjd.
För två månader sedan var man ju rädd för att missa slutspelet, resten är historia och jag är kanonnöjd.
Brynäs IF > Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Gusten:
Jämnaste KS någonsin, som det ser ut nu stormar Malmö mot elitserien, sedan är frågan vilken av Brynäs, Mora och Leksand vilken som skall sno den andra biljetten.
Kan det bli mer spännande och jämnare?
Jämnaste KS någonsin, som det ser ut nu stormar Malmö mot elitserien, sedan är frågan vilken av Brynäs, Mora och Leksand vilken som skall sno den andra biljetten.
Kan det bli mer spännande och jämnare?
Brynäs IF > Sv: Slutspelet för oss som tittar på
70 Rodrigues:
Nice, Hälsa Henke om du träffar han:)
Nice, Hälsa Henke om du träffar han:)
Brynäs IF > Sv: Slutspelet för oss som tittar på
70 Rodrigues:
Ursäkta en dum fråga kanske, men vart ligger det?
Ursäkta en dum fråga kanske, men vart ligger det?
Brynäs IF > Sv: Slutspelet för oss som tittar på
70 Rodrigues:
Lova inte för mycket nu, vem vet nästa säsong kanske Leksand och Malmö lirar i elitserien, då är det långt till erat 13:e. Se bara på Västerås och AIK.
Lova inte för mycket nu, vem vet nästa säsong kanske Leksand och Malmö lirar i elitserien, då är det långt till erat 13:e. Se bara på Västerås och AIK.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Sedan kan man ju välja att se tillbaka 2 månader, vilken skulle kunna tro att vi skulle befinna oss där vi är just nu.
Inte jag i alla fall.
Inte jag i alla fall.
Brynäs IF > Sv: Slutspelet för oss som tittar på
RTS:
Så sant, lycka till i kvalserien nu. Som den har gestaltat sig ser ni ut att behöva det.
Så sant, lycka till i kvalserien nu. Som den har gestaltat sig ser ni ut att behöva det.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
250kg kärlek:
Men Lotvonen, är man 196 och väger 104. Då skall man man väl fan kunna sätta in en tackling per match. Nä, lös han från kontraktet.
Men Lotvonen, är man 196 och väger 104. Då skall man man väl fan kunna sätta in en tackling per match. Nä, lös han från kontraktet.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
RTS:
Det har jag full respekt för. Men sedan vill jag trycka på att man har alltid ett val. Sedan valde han säkert helt rätt. Men ett val har man alltid.
Det har jag full respekt för. Men sedan vill jag trycka på att man har alltid ett val. Sedan valde han säkert helt rätt. Men ett val har man alltid.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
MB:
Det konstiga är att dom är så jäkla bra hemma, men osynliga borta.
Det konstiga är att dom är så jäkla bra hemma, men osynliga borta.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Steffe:
Dom som skall prestera är Finnair, synd att Styf valde att inte spela dessa två matcher nere i Jönköping.
Dom som skall prestera är Finnair, synd att Styf valde att inte spela dessa två matcher nere i Jönköping.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Rigsta:
Men kamma dig nu, tycker att han visade senast hemma att han har ett hjärta.
Men kamma dig nu, tycker att han visade senast hemma att han har ett hjärta.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
ralus:
Det sa jag inte heller, men det är tråkigt att:
1 Backlund gör inga idioträddningar
2 Styf har valt att inte spela dessa två bortamatcher
3 Laget inte kan bjuda upp till bättre spel för dom som åkt ner, mig veterligen är det samma is nere i Jönköping
Det sa jag inte heller, men det är tråkigt att:
1 Backlund gör inga idioträddningar
2 Styf har valt att inte spela dessa två bortamatcher
3 Laget inte kan bjuda upp till bättre spel för dom som åkt ner, mig veterligen är det samma is nere i Jönköping
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
AndersN:
Det tråkiga är att Backlund inte kan göra några idioträddningar.
Det tråkiga är att Backlund inte kan göra några idioträddningar.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
krille123:
Matcha Bagarns lina mot HV's första och låt finnarna möta HV's andra.
Matcha Bagarns lina mot HV's första och låt finnarna möta HV's andra.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:
By the way låg lag i lumpen med en kille från Kurdistan, han fick raka sig minst två gånger om dagen , hehe
By the way låg lag i lumpen med en kille från Kurdistan, han fick raka sig minst två gånger om dagen , hehe
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Ambroo:
Är det annan is nere i Jönköping månne.
Man kan inte begära att dom skall vinna, men det man kan kräva är att man kämpar, om man inte tänder till när det är semifinalspel och leder med 2-1 när skall man då tända till?
Är det annan is nere i Jönköping månne.
Man kan inte begära att dom skall vinna, men det man kan kräva är att man kämpar, om man inte tänder till när det är semifinalspel och leder med 2-1 när skall man då tända till?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
Verkar som att slutspelskägg funnits med ett bra tag, :))
Verkar som att slutspelskägg funnits med ett bra tag, :))
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
andyo:
Hoppas verkligen att Styfs ursäkt att inte vara med är bra, för med Moe som ersättare blir det ingen finalspel.
Hoppas verkligen att Styfs ursäkt att inte vara med är bra, för med Moe som ersättare blir det ingen finalspel.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nia i publikligan, som tur är finns det finns det förklaringar.
blogg.aftonbladet.se/5/perma/780174/#comments
blogg.aftonbladet.se/5/perma/780174/#comments
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Nu vill jag se TJ öppna börsen så att Hahl blir kvar, kosta vad det vill.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks Lördag den 29/3-08
rafalski:
Fasiken vad spännande det är just nu, extra skönt att sitta på sidan och bara njuta utan att behöva tugga på naglarna.
Fasiken vad spännande det är just nu, extra skönt att sitta på sidan och bara njuta utan att behöva tugga på naglarna.
Föregående · 81 · Nästa