Historik
Föregående · 7 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9566}: Slagskottet i övertid var så hårt så det blev en spricka
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Inte så att han inte fick chansen direkt.. Levererade inte när han väl fick chansen högre upp
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olli Joulevi släppt från sitt tryout-kontrakt med Arizona. Prövar han lyckan i Europa nu?
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
4000 sålda i Övik ikväll, andra matchen på hemmaplan sedan återkomsten och löning igår🤔
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
TIK J20 hörrni, en seger på sex matcher, nollade i tre av dom och endast sex mål framåt. Oroväckande..
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Trevligt "fikarum" grabbarna ser ut att ha fått! Vore ju kul med en liten rundvandring på youtubekanalen kanske..
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9908}: Kan till viss del hålla med i mycket av det som skrivs men när det gäller biljettförsäljningen så är det ju allmänt känt att Timråfolket köper biljetter någon dag/några timmar inpå matchen. Vi kommer nog landa på runt 5000 mot indianderna vilket vi snittade förra säsongen så inget konstigt med det, och fullt förståeligt att många kanske satsade sina slantar den här månaden på Modomatchen istället som är om 1v..
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dröjde länge innan Fagemo signade nytt borta i nordamerika. Kan det vara så att han kommer ge det en till chans att försöka slå sig in i NHL men om han inte gör det så är det SHL som gäller? Frölunda har ju även varit sugen på honom, och sjukt nog så har han nog lättare att ta en plats i deras lag än vårat. Men stor fördel för oss isåfall att pappa är tränare i klubben!
J.Dahlén - A.Lander - F.Hållander
A.Wedin - R.Hanzl - S.Fagemo
E.Pettersson - A.Lundin - S.Hartmann
M.Pääjärvi - E.Andersson - P.Mieho
🤤🤤🤤
J.Dahlén - A.Lander - F.Hållander
A.Wedin - R.Hanzl - S.Fagemo
E.Pettersson - A.Lundin - S.Hartmann
M.Pääjärvi - E.Andersson - P.Mieho
🤤🤤🤤
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hockeypuls senaste avsnitt med Modos tränare och sportchef andades inte optimism direkt😅
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Lodin är en fantastisk hockeyspelare men han har pissat på klubben. Timrå gav han en till chans men han fortsatte med dumheterna. Tråkigt då han verkar älska fansen och har potential att komma topp 5 i poängligan men tyvärr det enda rätta beslutet av Timrå att inte erbjuda ett kontrakt
+ 12
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Säga vad man vill om CHL men vore ruggigt kul om vi kom topp 3 i år och får bege oss ut i europa 2024/25. J.Lyytinen, A.Wedin, E.Pettersson, D.Strömberg in på det här så, äh dussinlirare😁
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Lines under dagens träning
54. Dahlén - 51. Lander - 29. Hållander
4. Erixon - 6. Lyytinen
15. Mieho - 78. Hanzl -14. Pettersson
2. Svensson - 61. Rindell
27. Johansson - 33. Lundin - 94. Hartmann
28. Forsmark - 63. Eronen
22. Värmhed - 19. Andersson - 23. Boyce
26. Edfeldt - 25. Melander
91. Pääjärvi roterar
Timråhjärta finns i förstakedjan om man säger så. Andersson verkar de envisas med att använda som center..
54. Dahlén - 51. Lander - 29. Hållander
4. Erixon - 6. Lyytinen
15. Mieho - 78. Hanzl -14. Pettersson
2. Svensson - 61. Rindell
27. Johansson - 33. Lundin - 94. Hartmann
28. Forsmark - 63. Eronen
22. Värmhed - 19. Andersson - 23. Boyce
26. Edfeldt - 25. Melander
91. Pääjärvi roterar
Timråhjärta finns i förstakedjan om man säger så. Andersson verkar de envisas med att använda som center..
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sedan när började Timrå ha vinrött i sina färger? Det är så fruktansvärt dåligt, som att de suttit i paint och tryckt på fel färgskala och skickat in bara utan att kolla
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knäpptyst från Timrås håll idag när laget återsamlades. Visst är det ispremiär på torsdag va? Minns inte, har inte ens sett en blänkare om det. Han nya klubbdirektören Johan som jag inte ens minns eftenamnet på har inte gjort så mycket väsen av sig, inte för att jämföra men vill minnas att Torines öppnade med ett öppet brev till alla supportrar och partners första veckan han klev på sin tjänst.
Hur kan det vara så jäkla dött? Vad hände med bakom tallarna/youtube som det skulle satsas på?
Hur kan det vara så jäkla dött? Vad hände med bakom tallarna/youtube som det skulle satsas på?
+ 12
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
J.Johansson / T.Juel
E.Pettersson - A.Lander - F.Hållander
J.Lyytinen - E.Eronen
J.Dahlén - R.Hanzl - A.Wedin
T.Erixon - A.Rindell
M.Pääjärvi - A.Lundin - S.Hartmann
D.Strömberg - S.Forsmark
P.Mieho - D.Värmhed - E.Andersson
J.Boyce
O.Johansson
P.Svensson
N.Edfeldt
E.Pettersson - A.Lander - F.Hållander
J.Lyytinen - E.Eronen
J.Dahlén - R.Hanzl - A.Wedin
T.Erixon - A.Rindell
M.Pääjärvi - A.Lundin - S.Hartmann
D.Strömberg - S.Forsmark
P.Mieho - D.Värmhed - E.Andersson
J.Boyce
O.Johansson
P.Svensson
N.Edfeldt
+ 12
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Något på G enligt Timrås officiella på twitter. Hedströms comeback kanske? Truppen ska ju vara klar enligt Kapanen
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Gewe: Fått höra att han var den där backen vi var nära med..
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Linus Högberg från Skellefteå tycker jag man bör satsa sista kronorna på. Där har vi en tvåvägsback som kan lasta 25 min/match
L.Högberg - J.Lyytinen
T.Erixon - A.Rindell
D.Strömberg - S.Forsmark
N.Edfeldt
P.Svensson
L.Högberg - J.Lyytinen
T.Erixon - A.Rindell
D.Strömberg - S.Forsmark
N.Edfeldt
P.Svensson
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Förstår inte hur folk här inne vill ha upp Modo?! Vår största rival
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Lite märkligt att JJ inte är uttagen till matchtruppen för SWE. Högberg får chans på chans
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
För mig är det helt sjukt att folk inte vill ha Bernhardt till Timrå. Karln är ju dominant
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DenRöda: 300k vettetusan, det är ju vad en stjärnspelare ligger på. 250 absolut max men snarare runt 200 tror jag. Med troligtvis både Eronen och Bernhardt borta så lär vi ju ha en del kulor att lägga
J.Lyytinen - G.Lindström
T.Erixon - A.Rindell
D.Strömberg - S.Forsmark
P.Svensson - N.Edfeldt
Hade varit ganska nöjd med det, eventuellt låna ut N.Edfeldt och ta in en meriterad HA-back, typ
J.Lyytinen - G.Lindström
T.Erixon - A.Rindell
D.Strömberg - S.Forsmark
P.Svensson - N.Edfeldt
Hade varit ganska nöjd med det, eventuellt låna ut N.Edfeldt och ta in en meriterad HA-back, typ
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
För att göra silly season ännu mindre intressant och spännande avslöjar Kimmo för ST att Lundin i princip är klar
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gustav Lindström som Sanny&Svensson pratar om i dagens podd tycker jag vore intressant. Stabil tvåvägsback, rightare
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Spanarn: Pga Linus Fagemo är ny J20-coach. Därav alla följ av Fagemos på instagram. Upgrade att få in en landslagscoach till juniorerna
+ 19
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
J.Johansson (T.Juel)
E.Pettersson - A.Lander - F.Hållander
T.Erixon - J.Lyytinen
J.Dahlén - R.Hanzl - A.Wedin
D.Strömberg - A.Rindell
M.Pääjärvi - A.Lundin/NY - S.Hartmann
P.Svensson - D.Bernhardt
P.Mieho - D.Värmhed - E.Andersson
J.Boyce
M.Sjöholm
S.Forsmark
N.Edfeldt
E.Pettersson - A.Lander - F.Hållander
T.Erixon - J.Lyytinen
J.Dahlén - R.Hanzl - A.Wedin
D.Strömberg - A.Rindell
M.Pääjärvi - A.Lundin/NY - S.Hartmann
P.Svensson - D.Bernhardt
P.Mieho - D.Värmhed - E.Andersson
J.Boyce
M.Sjöholm
S.Forsmark
N.Edfeldt
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Dels hälsar dom på Hardegård sedan är ju Lundins flickvän ifrån Örebro och har sin familj där så inget konstigt alls
+ 13
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Vilken dag för JJ. Uttagen till landslaget och nominerad till årets målvakt i SHL awards. Även Tim Juel är nominerad
+ 19
Föregående · 7 · Nästa










