Historik
1 · Nästa
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Extra angeläget efter det gula kortet han drog på sig. Skadad nu dessutom.
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen: Men det är ju en engelsk back på egen mållinje som täcker skottet? Alltså: Ingen offside?
Eller så är det precis just så det är.
Eller så är det precis just så det är.
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen: Det är solklart onside på första passsningen. När sker passningen som det ska vara offside på, eller vad är det man blåser för?
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen: Det kan förstås vara så, men frågan är varför då man har ett par riktigt offensiva hot i andra änden av planen.
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
ante08: Sannerligen. Ett Ghana som frivilligt iklätt sig rollen som fegt försvarande lag, vilket är märkligt då man har precis lika stor chans att bli etta i den här gruppen som England. Men ska man klara av detta kommer det krävas en betydligt starkare andra halvlek där man kan sätta upp ett mycket bättre spel med bollen med mycket större aggressivitet och inte enbart spela säckförsvar och gå på kontringar.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Ett rakt igenom "vuxet" agerande på torghandlarnas årsmöte igår kväll.
"Det hettade till ordentligt när Frölunda höll årsmöte under måndagskvällen.
Den tidigare tränarprofilen Leif Boork dök oväntat upp på klubbens årsmöte. Kort därefter gick han till angrepp mot sittande ordföranden Mats Grauers och ifrågasatte både hans framtidsplaner och ålder.
Grauers, som var valberedningens enda kandidat, hade precis meddelat att den kommande mandatperioden blir hans sista när Boork begärde ordet.
Har du tackat ja? frågade Boork.
Annars blir man inte föreslagen, svarade Grauers.
Boork fortsatte därefter att pressa Grauers om framtiden.
Ska du jobba i tio år till?
Du fick nyss beskedet. Det är mitt sista år. Släpp det, det är mitt besked, svarade Grauers.
Diskussionen övergick därefter till Grauers ålder. När Boork ifrågasatte om den 80-årige ordföranden verkligen orkar fortsätta svarade Grauers:
Annars hade jag inte tackat ja.
Boork gav sig dock inte.
Men det vet du inte. Du är en gammal man.
Om du anser att jag är senil, kom med ett annat förslag, sa Grauers.
Ordväxlingen fortsatte innan valberedningens ordförande Roger Wier tog till orda och försvarade Grauers kandidatur.
Kort därefter valdes Grauers om som ordförande för ytterligare ett år."
Herregud, väx upp nån jävla gång.
"Det hettade till ordentligt när Frölunda höll årsmöte under måndagskvällen.
Den tidigare tränarprofilen Leif Boork dök oväntat upp på klubbens årsmöte. Kort därefter gick han till angrepp mot sittande ordföranden Mats Grauers och ifrågasatte både hans framtidsplaner och ålder.
Grauers, som var valberedningens enda kandidat, hade precis meddelat att den kommande mandatperioden blir hans sista när Boork begärde ordet.
Har du tackat ja? frågade Boork.
Annars blir man inte föreslagen, svarade Grauers.
Boork fortsatte därefter att pressa Grauers om framtiden.
Ska du jobba i tio år till?
Du fick nyss beskedet. Det är mitt sista år. Släpp det, det är mitt besked, svarade Grauers.
Diskussionen övergick därefter till Grauers ålder. När Boork ifrågasatte om den 80-årige ordföranden verkligen orkar fortsätta svarade Grauers:
Annars hade jag inte tackat ja.
Boork gav sig dock inte.
Men det vet du inte. Du är en gammal man.
Om du anser att jag är senil, kom med ett annat förslag, sa Grauers.
Ordväxlingen fortsatte innan valberedningens ordförande Roger Wier tog till orda och försvarade Grauers kandidatur.
Kort därefter valdes Grauers om som ordförande för ytterligare ett år."
Herregud, väx upp nån jävla gång.
+ 2
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen: Absolut och Ronaldo gör sig själv rättvisa på nytt i den här senaste matchen där han gör två mål och bidrar i Portugals offensiva spel även på andra sätt. Pressen han har på sig själv lär dessutom inte vara så enkel att orka bära.
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen: Och BARA Portugalfansen runt om i hela fotbollsvärlden orkar lyfta blicken en enda millimeter.
Jämförelsevis reagerade jag mycket mer på hur man gjorde det andra målet på frispark som Mendes gjorde. Ett effektivt Portugal gör 3-0 genom #7 i ett friläge som han förstås aldrig missar.
Jämförelsevis reagerade jag mycket mer på hur man gjorde det andra målet på frispark som Mendes gjorde. Ett effektivt Portugal gör 3-0 genom #7 i ett friläge som han förstås aldrig missar.
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
RYGG HANS: Det som varit återkommande säsong efter säsong vad gäller Barre är ju uttagningarna till "landslaget" och spel i ett flertal fullständigt meningslösa småturneringar där knappt någon som spelat senare fått förtroende i VM eller liknande storturnering som faktiskt gäller något. Och detta lyfter nu DIF i sin värvning som något som skulle kunna ge färg åt den rakt igenom svart-vite #94 Hartmann.
Nu har vi inte sett hur det går, men lycka till och matcha in #94 till den förväntan som verkar råda, men jag skulle bli ytterst förvånad om DIF spelar honom högre upp än i en tredjekedja.
Nu har vi inte sett hur det går, men lycka till och matcha in #94 till den förväntan som verkar råda, men jag skulle bli ytterst förvånad om DIF spelar honom högre upp än i en tredjekedja.
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
En ex-tikare som på riktigt har bränt återstoden av sin hockeykarriär.
+ 5
Fotboll > Sv: Superettan
mattias - 74: Men Ronaldos "insats" hittills under VM i jämförelse med Messis dito säger precis allt. Fjollnaldo stod parkerad i offensivt straffområde i 90% av tiden Portugal ägde bollen där han befann sig enbart för att han inte har den nödvändiga kraften elller löpstyrkan längre. Han är slut på elitnivå. Det är därför han lirar boll i Saudiska ligan som för närvarande rankas som den 13:e bästa ligan i världen. En korpliga sett till den nivå Ronaldo haft tidigare. Men som 40-åring är det väl inte så jävla konstigt om du inte klarar av att lira på toppnivå. Det är därför de flesta fotbollskarriärer ebbar ut för samtliga spelare efter dom fyllt 30-35 år.
Allsvenskan > Sv: HockeyAllsvenskan
mattias - 74: Den här återkomsten måste en Leksing vara nöjd med ;)
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: Ser ut på det viset. Herregud vilken total genomklappning?!
+ 2
NHL > Sv: Kanske skulle vara kul att se en AHL-match också...
Finalspelet i AHL 2026 tog precis slut och det är Toronto Marlies som på hemmaplan kan ta hem serien mot Chicago Wolves med 4-1 i matcher och vinna den här säsongens Calder Cup!
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: I sina bästa stunder en av de allra bästa forwards NHL har haft. Toews tillsammans med resten av de toppforwards Chicago hade de säsonger man vann bucklan var ruskigt imponerande.
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
JoJo2613: Mot ett val i 5:e rundan. Raddysh kommer från sin bästa säsong hittills i karriären (70 p, 22 mål) med Tampa som 30-åring tillbaka till "sitt ungdomslag". För 8,5 miljoner/säsong byter Tampa Bay Lightning bort ett "säkert offensivt hot" på backsidan, till en klubb som finns i samma division som, gissningsvis/förhoppningsvis (med en Leafssupporters stilla förhoppning), ska kunna sätta en och annan poäng mot just Tampa både i ligan och i playoff. Det är bara detta som är problemet i den här solskensartade lilla traden. Men det lär väl klarna med tiden skulle jag tro. Jag är alla ggr sjukt peppad här och nu, så kan jag säga utan att överdriva.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
dunderklumpen: "AI-översikt
Yes, Google (often through its Google Pixel and Google Cloud brands) sponsors several major sports teams and organizations worldwide.Notable teams and leagues sponsored by Google include:Formula 1: McLaren Racing (official partner and engine/body sponsor)Soccer: U.S. Soccer (Men's and Women's National Teams), the England Senior Teams, Arsenal F.C., and Liverpool F.C.Basketball: NBA and WNBA (official fan phone partner)Olympics: Team USA (official founding partner and AI cloud provider for the LA28 Games)If you want, I can:Detail the specific Google products (e.g., Pixel phones vs. Cloud AI) promoted by different teamsProvide information on their soccer partnerships for the FIFA World Cup"
Yes, Google (often through its Google Pixel and Google Cloud brands) sponsors several major sports teams and organizations worldwide.Notable teams and leagues sponsored by Google include:Formula 1: McLaren Racing (official partner and engine/body sponsor)Soccer: U.S. Soccer (Men's and Women's National Teams), the England Senior Teams, Arsenal F.C., and Liverpool F.C.Basketball: NBA and WNBA (official fan phone partner)Olympics: Team USA (official founding partner and AI cloud provider for the LA28 Games)If you want, I can:Detail the specific Google products (e.g., Pixel phones vs. Cloud AI) promoted by different teamsProvide information on their soccer partnerships for the FIFA World Cup"
Länkar:
Google Search
Google Search
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Och Mike Babcock sägs "vara klar" som ny coach för Edmonton Oilers efter att NHL granskat hans senaste sejour hos Columbus Blue Jackets.
Å herregud. Detta kommer kunna väcka en och annan känsla på sina håll....
Å herregud. Detta kommer kunna väcka en och annan känsla på sina håll....
+ 1
Övrig sport > Sv: Basket - NBA
mattias - 74: Här har du hela matchen mellan LA Lakers och Chicago Bulls från 1984, med alla toppnamnen Air Jordan (rookie på den här tiden), Kareem Abdul-Jabbar (med sitt trademark, the skyhook shot) och förstås Erwin "Magic" Johnson.
19791991: Showtime Lakers:
"By the 198485 season, the Lakers' so-called "Showtime"[1] era was in full swing. Showtime was a fast-paced style of basketball, described as a mix of "no-look passes off the fastbreak, pin-point alley-oops from halfcourt, spinning feeds and overhand bullets under the basket through triple teams."
19791991: Showtime Lakers:
"By the 198485 season, the Lakers' so-called "Showtime"[1] era was in full swing. Showtime was a fast-paced style of basketball, described as a mix of "no-look passes off the fastbreak, pin-point alley-oops from halfcourt, spinning feeds and overhand bullets under the basket through triple teams."
Länkar:
- YouTubeHistory of the Los Angeles Lakers - WikipediaShowtime Lakers - WikipediaKia Forum - Wikipedia
- YouTubeHistory of the Los Angeles Lakers - WikipediaShowtime Lakers - WikipediaKia Forum - Wikipedia
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen: Lena Sundqvist tycker jag är klockren i rollen som kommentator, oavsett om vi snackar hockey eller forboll. Vad domarna beträffar är det väl ganska klara "situationer" hittills under matchen så deras jobb är väl rätt så problemfritt.
+ 2
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Alex Tuch hade ju inte varit fel, men den känslan är det nog ett helt gäng GM´s som har...
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Okej, (risk för ett långt inlägg..) Toronto Maple Leafs med sportchef John Chayka och rådgivare Mats Sundin har gjort sitt val då vi kommer till tränarposten. Nu ska man veta att det innan valet nu gjordes att det fanns ett antal redan etablerade namn på listan. Till exempel: John Tortorella, Patrick Roy, Kris Knoblauch, Jay Woodcroft, Peter Laviolette och Adam Foote.
Men nej. Leafs väljer en helt annan väg. Man plockar in Jim Hiller som under säsongen fick sparken från ett allt annat än framgångsrikt LA Kings. Hiller var assisterande coach i Leafs säsongerna 15-16 till 21-22, "bakom" Mike Babcock. Mitch Marner som nyligen "kommit ut" om sina mörka dagar under sin karriär har nog ett och annat att säga om Mike Babcocks insats i Leafs under den här tiden. En fullständig idiot som ska fara åt helvete (!!).
Hiller var assisterande coach även i Islanders 19-20 till 21-22 innan han fick samma roll i LA Kings från 22-23 och halva säsongen 23-24 innan han fick hoppa in som tillfällig huvudcoach under slutet av samma säsong. En roll som han fick huvudansvar för de två följande säsongerna, med ett minst sagt "sådär" resultat. 2024-25 åker man ut i första slutspelsrundan mot kommande finallaget Edmonton efter sex matcher. 2025-26 befrias han från sitt jobb som huvudtränare i Kings under mars månad.
Tillbaka till Torontos val av coach. John Chayka ska, ryktesvägen bör sägas, ha intervjuat 50 (!) tilltänkta kanditater till jobbet som coach i Leafs, innan man fattade sitt slutgiltiga beslut. Detta bör förstås ifrågasättas som allt annat än sant. Varför skulle man... näe, jag orkar inte ens börja förklara dumheten i detta 100% påhittade rykte som något annat än nonsens.
De olika "medier" jag följer har i stort sett alla samma förklaring till varför Toronto Maple Leafs valde att ta in "andrahandsvalet" (mina ord) Jim Miller som coach och det är att han kostade minst pengar. Här ska man veta om att klubben fortfarande är skyldig sin ex.coach Craig Berube 9 miljoner (dollar...). Men det kommer kunna bli ett kostsamt val för Leafs att snåla med sitt val av huvudcoach.
Man undrar hur många fans till LA Kings som skrattar sig hesa åt den här nyheten?
Fördelarna då? Ja, i rollen som assissterande coach i Leafs ansvarade han för lagets power play och säsongen 2016-17 var man ligans andra bästa lag i den spelformen. 2017-18, andra bäst och 2018-19 tappade man lite då man var 8:a, men ändå inte klappsämst. Men detta har ju också en hel del att göra med vilket spelmaterial du har som ska förvalta spelformen.
Att laget rent offensivt har dominerats till väldigt stor del av Auston Matthews och Willam Nylander (utan att för den skull kunna åstadkomma ett jävla skit) kan man väl dra slutsatsen att just dessa båda herrar fått "önska" bland coachalternativen och valt den som spelar det roligaste spelet i power play?
För att avsluta ett relativt långt ordmässigt långt inlägg, till ett tidsmässigt episkt långt dito (jag började skriva innan matchen i fotbolls-VM som började 18.00. 7 timmar plus nu ;) ) konstaterar de flesta som har koll på Leafs att detta är en mycket märklig värvning av klubben. Man tar in en coach som gjort sammanlagt en (1) hel säsong som headcoach på NHL-nivå tidigare (interimcoach LA Kings 23-24, huvudcoach LA Kings 24-25, han får sparken från Kings 25-26) och då hade man ett spel som inte hade en godkänd nivå. I vilket fall var den inte vägvinnande då man åker ur i raka matcher i Stanley Cup.
Mats Sundin i en "rådgivande roll" med all sin rutin får också kritik.
Klubben hade två val:
1) En tränare med godkänd erfarenhet
2) En tränare med ett intressant namn men utan erfarenhet
Leafs väljer en tränare med erfarenhet baserat på hur uselt han presterat. Man gör ett mediokert val som ifrågasätts redan nu. Men återigen - Leafs är "skyldiga" Craig Berube 9 miljoner dollar (!) för resten av kontraktslängden. Hiller kan inte kosta särskilt mycket.
Det sägs även att Peter Laviolette "hade jobbet", men något gick fel. Det "felet" stavas pengar där klubben inte var villiga - läs: inte hade råd - att betala vad Laviolette nu krävde.
Det är lätt att ha dom här tankarna som ett Leafs-fan: Klubben kommer från en rakt igenom bedrövlig säsong, man plockar in John Chayka som GM som inte glatt någon under sina år som GM i andra klubbar. Vilken funktion Mats Sundin har i den här organisationen återstår att se, för hittills har hans närvaro haft noll positiv effekt. Men klubben har bonnröta och vinner förstaplatsen i draften rätt snart i tid och man får genast lite hopp - man fick en gnutta positiv inspiration. Men så händer det här..? Klubben tror att man ska kunna "ta nästa steg" med den här tränaren? Omförhandlingar med en rad kontrakt står på tur - jag säger lllycka till!
Men nej. Leafs väljer en helt annan väg. Man plockar in Jim Hiller som under säsongen fick sparken från ett allt annat än framgångsrikt LA Kings. Hiller var assisterande coach i Leafs säsongerna 15-16 till 21-22, "bakom" Mike Babcock. Mitch Marner som nyligen "kommit ut" om sina mörka dagar under sin karriär har nog ett och annat att säga om Mike Babcocks insats i Leafs under den här tiden. En fullständig idiot som ska fara åt helvete (!!).
Hiller var assisterande coach även i Islanders 19-20 till 21-22 innan han fick samma roll i LA Kings från 22-23 och halva säsongen 23-24 innan han fick hoppa in som tillfällig huvudcoach under slutet av samma säsong. En roll som han fick huvudansvar för de två följande säsongerna, med ett minst sagt "sådär" resultat. 2024-25 åker man ut i första slutspelsrundan mot kommande finallaget Edmonton efter sex matcher. 2025-26 befrias han från sitt jobb som huvudtränare i Kings under mars månad.
Tillbaka till Torontos val av coach. John Chayka ska, ryktesvägen bör sägas, ha intervjuat 50 (!) tilltänkta kanditater till jobbet som coach i Leafs, innan man fattade sitt slutgiltiga beslut. Detta bör förstås ifrågasättas som allt annat än sant. Varför skulle man... näe, jag orkar inte ens börja förklara dumheten i detta 100% påhittade rykte som något annat än nonsens.
De olika "medier" jag följer har i stort sett alla samma förklaring till varför Toronto Maple Leafs valde att ta in "andrahandsvalet" (mina ord) Jim Miller som coach och det är att han kostade minst pengar. Här ska man veta om att klubben fortfarande är skyldig sin ex.coach Craig Berube 9 miljoner (dollar...). Men det kommer kunna bli ett kostsamt val för Leafs att snåla med sitt val av huvudcoach.
Man undrar hur många fans till LA Kings som skrattar sig hesa åt den här nyheten?
Fördelarna då? Ja, i rollen som assissterande coach i Leafs ansvarade han för lagets power play och säsongen 2016-17 var man ligans andra bästa lag i den spelformen. 2017-18, andra bäst och 2018-19 tappade man lite då man var 8:a, men ändå inte klappsämst. Men detta har ju också en hel del att göra med vilket spelmaterial du har som ska förvalta spelformen.
Att laget rent offensivt har dominerats till väldigt stor del av Auston Matthews och Willam Nylander (utan att för den skull kunna åstadkomma ett jävla skit) kan man väl dra slutsatsen att just dessa båda herrar fått "önska" bland coachalternativen och valt den som spelar det roligaste spelet i power play?
För att avsluta ett relativt långt ordmässigt långt inlägg, till ett tidsmässigt episkt långt dito (jag började skriva innan matchen i fotbolls-VM som började 18.00. 7 timmar plus nu ;) ) konstaterar de flesta som har koll på Leafs att detta är en mycket märklig värvning av klubben. Man tar in en coach som gjort sammanlagt en (1) hel säsong som headcoach på NHL-nivå tidigare (interimcoach LA Kings 23-24, huvudcoach LA Kings 24-25, han får sparken från Kings 25-26) och då hade man ett spel som inte hade en godkänd nivå. I vilket fall var den inte vägvinnande då man åker ur i raka matcher i Stanley Cup.
Mats Sundin i en "rådgivande roll" med all sin rutin får också kritik.
Klubben hade två val:
1) En tränare med godkänd erfarenhet
2) En tränare med ett intressant namn men utan erfarenhet
Leafs väljer en tränare med erfarenhet baserat på hur uselt han presterat. Man gör ett mediokert val som ifrågasätts redan nu. Men återigen - Leafs är "skyldiga" Craig Berube 9 miljoner dollar (!) för resten av kontraktslängden. Hiller kan inte kosta särskilt mycket.
Det sägs även att Peter Laviolette "hade jobbet", men något gick fel. Det "felet" stavas pengar där klubben inte var villiga - läs: inte hade råd - att betala vad Laviolette nu krävde.
Det är lätt att ha dom här tankarna som ett Leafs-fan: Klubben kommer från en rakt igenom bedrövlig säsong, man plockar in John Chayka som GM som inte glatt någon under sina år som GM i andra klubbar. Vilken funktion Mats Sundin har i den här organisationen återstår att se, för hittills har hans närvaro haft noll positiv effekt. Men klubben har bonnröta och vinner förstaplatsen i draften rätt snart i tid och man får genast lite hopp - man fick en gnutta positiv inspiration. Men så händer det här..? Klubben tror att man ska kunna "ta nästa steg" med den här tränaren? Omförhandlingar med en rad kontrakt står på tur - jag säger lllycka till!
+ 2
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74: Och där kan Bellingham tacka för sig och gå och byta om.
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74: Harry Kane känns pånyttfödd efter en makalös säsong med suveräna Bayern i tyska ligan. Men det känns lite "som vanligt" med den engelska truppen. På pappret är man det bästa laget i världen. Men när vi kommer till hur prestationen sett ut i stora mästerskap där den mentala faktorn alltid spelat en helt avgörande roll, då duger man inte och svarar aldrig upp till de krav som ställs.
Straff England. Jag säger redan nu: 1-0 England. Harry Kane.
Kane missar!! Men får han slå om straffen?
Japp! Ny straff!
Straff England. Jag säger redan nu: 1-0 England. Harry Kane.
Kane missar!! Men får han slå om straffen?
Japp! Ny straff!
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Det är bra jävla sorgligt att se Christiano Ronaldo, 41, "prestera" i Portugals landslag under fotbolls-VM 2026. Vad bidrar han med i själva spelet, mer än att passivt stå och vänta på en passning direkt på sina fötter?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DrCox: Men det är ju riktigt roande att sitta på sidan och titta på när eran trollkarl Hinken Gradin strösslar med Modos pengar på spelare som även han själv på förhand vet inte kommer räcka till.
Vad har ni för målsättning den här säsongen?
- nytt kontrakt
- spel i slutspelet?
- avancemang till SH.... näe, inte ens i drömmarnas värld..
Det är ju ett skapligt korplag eran sportchef har lyckats skrapa ihop. Ni sägs ju vara den tätaste klubben i hela HA. Varför utnyttjar ni inte klubbens "starka ekonomi" till att faktiskt göra skillnad?
Vad har ni för målsättning den här säsongen?
- nytt kontrakt
- spel i slutspelet?
- avancemang till SH.... näe, inte ens i drömmarnas värld..
Det är ju ett skapligt korplag eran sportchef har lyckats skrapa ihop. Ni sägs ju vara den tätaste klubben i hela HA. Varför utnyttjar ni inte klubbens "starka ekonomi" till att faktiskt göra skillnad?
+ 4
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Delar din känsla till 100%! Det är en snuskigt bra hårdrocksskiva!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ligger ju mycket i vad du säger. Bygger du ett försvarsspel som faktiskt f u n g e r a r... ja, då bygger du också bättre förutsättningar för att lagets målvakt också ska kunna hålla en jämn och hög nivå säsongen igenom.
Men då kommer vi väl till själva huvudfrågan "igen": Har Timrå IK de defensivt starka backar och forwards som kan bygga det här spelet?
Men då kommer vi väl till själva huvudfrågan "igen": Har Timrå IK de defensivt starka backar och forwards som kan bygga det här spelet?
1 · Nästa

