Historik
Föregående · 13 · Nästa
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74:
Neil Young slår till igen och ger Trump en högersving 🇺🇲
Neil Young slår till igen och ger Trump en högersving 🇺🇲
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Som sagt var...
Som jag nämt tidigare här i forumet!
C.Mattsson kommer bli en Joker i vinter hos oss.
Har på känn att han kommer bli en ny favorit hos oss ?💣
Som sagt var...
Som jag nämt tidigare här i forumet!
C.Mattsson kommer bli en Joker i vinter hos oss.
Har på känn att han kommer bli en ny favorit hos oss ?💣
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Costanza:
Det enda jag saknar i dagens MoDo är någon som vill ge domaren en jävla smäll på käften när vi blir bortdömda!
För det kommer att hända!
Det enda jag saknar i dagens MoDo är någon som vill ge domaren en jävla smäll på käften när vi blir bortdömda!
För det kommer att hända!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Bäckis borta i helgen.
Men det hjälpte inte L.P.
Han är inte bland de 4: a centrarna,
Utan han vart ytter i Brunkarlinan 4: e kedjan
Tur för honom att Bellows vilade ...?
Vesel gick före...?
Bäckis borta i helgen.
Men det hjälpte inte L.P.
Han är inte bland de 4: a centrarna,
Utan han vart ytter i Brunkarlinan 4: e kedjan
Tur för honom att Bellows vilade ...?
Vesel gick före...?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Gavelo:
Mot Brynäs så ägde vi hela 3:e perioden spelmässigt mot ett redan iopspelat toplag.i SHL
Och vi saknade 4 ordinarie topspelare...
Och vann 5 mot 5 spelet med 2-0.
Brynäs gjorde sina 2 i PP.
Mot Brynäs så ägde vi hela 3:e perioden spelmässigt mot ett redan iopspelat toplag.i SHL
Och vi saknade 4 ordinarie topspelare...
Och vann 5 mot 5 spelet med 2-0.
Brynäs gjorde sina 2 i PP.
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Brickley har konrakt med det finns en lagkamrat från förra säsongen som är ledig...
En bra back för HA gissar jag?
En galen tjeck!
Ett Monster!
En bra back för HA gissar jag?
En galen tjeck!
Ett Monster!
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
{9742}:
Knot är fortfarande ledig?
Skulle säker uppskatta att vara i:a backpar med mycket speltid!
Knot är fortfarande ledig?
Skulle säker uppskatta att vara i:a backpar med mycket speltid!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Smurfen:
Det är det som är poängen tycker, Roligare när det är jämt!
Det är det som är poängen tycker, Roligare när det är jämt!
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Sigge:
Det helt rätt,
Dom får så mycket skit här inne om dom inte vinner med 10-0...
Då är det bättre att J-20 får vinna med 4-1
Så är alla nöjda och glada i kväll....
Medans A-laget gnuggar PP och BP och Styrspel!
Det helt rätt,
Dom får så mycket skit här inne om dom inte vinner med 10-0...
Då är det bättre att J-20 får vinna med 4-1
Så är alla nöjda och glada i kväll....
Medans A-laget gnuggar PP och BP och Styrspel!
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Willow:
Håller med det där hanterade Anaheim riktigt dåligt...
Tut att vi fick så bra betalt för 2: a sortering.
Men nu börjar Guldplantorna växa upp!
Håller med det där hanterade Anaheim riktigt dåligt...
Tut att vi fick så bra betalt för 2: a sortering.
Men nu börjar Guldplantorna växa upp!
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Kulltorp:
Mmmmm ....
Här har du ett TIPS på en till.
Var I Dublin i Augusti förra året och hittade den här:
Mmmmm ....
Här har du ett TIPS på en till.
Var I Dublin i Augusti förra året och hittade den här:
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Silly:
Har suttit ikväll och njutit av en High Coast Berg och Ångermanälvens Guldvatten
Har suttit ikväll och njutit av en High Coast Berg och Ångermanälvens Guldvatten
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Heyerdal:
Hinken har koll på Sverre och hans brister och styrkor,
Vi behöver skriva honom på näsan om hans brister.
Låt oss ha tålamod ber han om
.
Sverre Rönningen Ny från Storhamar
– Sverre är väldigt lång, väldigt stor (199 cm, 103 kg.
Jag tror att han kommer behöva en inkörningsperiod i svensk hockey.
Man ser att han blandar och ger på träningarna,
Men jag tror att potentialen är enormt hög.
Han kan spela fysiskt och är väldigt spelskicklig.
Men han måste jobba med fötterna hela tiden och svensk hockey är ganska fartfylld, Så det kommer ta ett tag för honom.
Vi får ha tålamod med honom. Men ger vi honom tid så kommer det nog att bli jättebra.!
Hinken har koll på Sverre och hans brister och styrkor,
Vi behöver skriva honom på näsan om hans brister.
Låt oss ha tålamod ber han om
.
Sverre Rönningen Ny från Storhamar
– Sverre är väldigt lång, väldigt stor (199 cm, 103 kg.
Jag tror att han kommer behöva en inkörningsperiod i svensk hockey.
Man ser att han blandar och ger på träningarna,
Men jag tror att potentialen är enormt hög.
Han kan spela fysiskt och är väldigt spelskicklig.
Men han måste jobba med fötterna hela tiden och svensk hockey är ganska fartfylld, Så det kommer ta ett tag för honom.
Vi får ha tålamod med honom. Men ger vi honom tid så kommer det nog att bli jättebra.!
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Silly:
Jag tror att George är nöjd i dag....
Berglund hittade högra kryllan på Clara...
Och Rundblad mosade Bellows....
Han firar nog än...?
Jag tror att George är nöjd i dag....
Berglund hittade högra kryllan på Clara...
Och Rundblad mosade Bellows....
Han firar nog än...?
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10837}:
VA.!! . Var jättetalangen L.P med ?????
😉
Jag såg bara 2... Elton och Gästrin!
VA.!! . Var jättetalangen L.P med ?????
😉
Jag såg bara 2... Elton och Gästrin!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske:
Carl Mattsson kan bli en joker i vårat lag.
Tycker han ser riktigt bra ut..
Spelar regält och tar för sig och skapar en hel del.
Vi kan få en ganska vass och tung
3: e lina med dessa spelare:
Måns .Carlsson 190 Cm / 95 Kg
Alex Swetlikoff 191 Cm / 93 Kg
Carl Mattsson 186 Cm / 83 Kg
Milton Gästrin 186 Cm / 88 Kg
Alla spelar fysiskt och har offensiva kvaliteer... och har Center tänk i sig...
Carl Mattsson kan bli en joker i vårat lag.
Tycker han ser riktigt bra ut..
Spelar regält och tar för sig och skapar en hel del.
Vi kan få en ganska vass och tung
3: e lina med dessa spelare:
Måns .Carlsson 190 Cm / 95 Kg
Alex Swetlikoff 191 Cm / 93 Kg
Carl Mattsson 186 Cm / 83 Kg
Milton Gästrin 186 Cm / 88 Kg
Alla spelar fysiskt och har offensiva kvaliteer... och har Center tänk i sig...
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow:
Släppte och släppte... ?
Kontrakt gick väl ut... Och han var inte så dyr för dem..
Det var mer för att hans polare Vaino spelade där..!
Och var spela Vaino i dag?
Släppte och släppte... ?
Kontrakt gick väl ut... Och han var inte så dyr för dem..
Det var mer för att hans polare Vaino spelade där..!
Och var spela Vaino i dag?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow:
Dom lever redan på lån .. Dom har dispans nu!
Misslyckas dom att gå upp så kommer det en bitter eftersmak...
Dom lever redan på lån .. Dom har dispans nu!
Misslyckas dom att gå upp så kommer det en bitter eftersmak...
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Gusse:
Skulle jag också gjort,
Man spelar där man har chans att vinna
Hade MoDo varit ett topplag i SHL och Frölunda varit i botten,
Så vet vi svaret var han hade spelat!
Skulle jag också gjort,
Man spelar där man har chans att vinna
Hade MoDo varit ett topplag i SHL och Frölunda varit i botten,
Så vet vi svaret var han hade spelat!
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
SPOODI:
Jo absolut det tillhör lite grann och är inte så farligt... anser til och med jag.
Men inga nidord m.m. som går över gränsen....
Jo absolut det tillhör lite grann och är inte så farligt... anser til och med jag.
Men inga nidord m.m. som går över gränsen....
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Willow:
Härligt ... Det är han I PP man vill se.
Se och lär grabbar ...
Mästlig splitvishion!
Och handlederna i passningar.
Härligt ... Det är han I PP man vill se.
Se och lär grabbar ...
Mästlig splitvishion!
Och handlederna i passningar.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Ben Perrault:
Vad gör det att förlora mot en guldkadidat med 6-1 i Augustimånad?
Det betyder ingeting förutom att killarna får yttligare en match i kroppen....
Vi får träna försvar lite mera inför säsongen
Det är perfekt!
Det är dom som behöver nöta och blir samspelta i speliden.
Och att 17-årige Elton Hermansson får sitt genombrott!
Vad gör det att förlora mot en guldkadidat med 6-1 i Augustimånad?
Det betyder ingeting förutom att killarna får yttligare en match i kroppen....
Vi får träna försvar lite mera inför säsongen
Det är perfekt!
Det är dom som behöver nöta och blir samspelta i speliden.
Och att 17-årige Elton Hermansson får sitt genombrott!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
JoJo2613:
Tror inte det är någon här inne som vet riktigt om det är så eller inte..?
Han kanske är en riktigt skön kille där i omklädningsrummet?
Bara för att han inte tjattrar hele tiden som en påtänd ekorre så kan han vara en bra kille som står med fötterna på jorden...
Tommy Sjödin i Brynäs var en låg mäld kille i sin aktiva karriär,
Men ruggigt skön kille utanför planen....
Tror inte det är någon här inne som vet riktigt om det är så eller inte..?
Han kanske är en riktigt skön kille där i omklädningsrummet?
Bara för att han inte tjattrar hele tiden som en påtänd ekorre så kan han vara en bra kille som står med fötterna på jorden...
Tommy Sjödin i Brynäs var en låg mäld kille i sin aktiva karriär,
Men ruggigt skön kille utanför planen....
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Willow:
Axel Sandin-Pellikka
Victor Söderström
Är väl inga jättar precis och det har väl gått ganska bra för dom?
Axel Sandin-Pellikka
Victor Söderström
Är väl inga jättar precis och det har väl gått ganska bra för dom?
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
smyl:
Så sant..
Det var inte min mening att såga honom totalt... Jag tror också mycket på honom.
Han kommer vara våran tongivande spelare i vår 3: e lina ihop med Svetlikoff 😉
Så sant..
Det var inte min mening att såga honom totalt... Jag tror också mycket på honom.
Han kommer vara våran tongivande spelare i vår 3: e lina ihop med Svetlikoff 😉
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Foppatofflan:
Nja.. Han slängde iväg ett par regela feloass som slutade med farliga kontringar från Löven.
Nja.. Han slängde iväg ett par regela feloass som slutade med farliga kontringar från Löven.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
smyl:
Nja ...?
MC såg väkdigt seg ut...
Såg inte ut att åka 100% på hemjobbet
Eller vid spelvändningarna, Gästrin var ju oftast före honom in i zon.
Han fick ju också kritik för det att han inte riktigt var där!
Nja ...?
MC såg väkdigt seg ut...
Såg inte ut att åka 100% på hemjobbet
Eller vid spelvändningarna, Gästrin var ju oftast före honom in i zon.
Han fick ju också kritik för det att han inte riktigt var där!
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Fy fan vad det kommer smälla i planket i år.
Bengtsson ,Rönninge, Person, Rundblad, Bjerssa, O.P, Topping, och Larsson.
Hur kommer det atr låta när dom här herrarna har blivit varm i kläderna och fått in tempot och timingen på isen..?
I dag var det endast ett litet smakprov på vad som kommas skall...
Det kommer vara många möra spelare i 3: e perren i vinter hos dom som möter oss...
Vad var Lövens 1: a femma i 5 mot 5 spelet.
Sparade Bogren på dom i andra halvan av matchen, Villle han inte riskera något. Rönninge proppade dom ett par ggr i 1: a.
Bengtsson ,Rönninge, Person, Rundblad, Bjerssa, O.P, Topping, och Larsson.
Hur kommer det atr låta när dom här herrarna har blivit varm i kläderna och fått in tempot och timingen på isen..?
I dag var det endast ett litet smakprov på vad som kommas skall...
Det kommer vara många möra spelare i 3: e perren i vinter hos dom som möter oss...
Vad var Lövens 1: a femma i 5 mot 5 spelet.
Sparade Bogren på dom i andra halvan av matchen, Villle han inte riskera något. Rönninge proppade dom ett par ggr i 1: a.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Costanza:
Hur många korvar vart i kväll på Rinken?
Fick du köpa någon Öl?
Hörde att det var bråk i Baren i 2: a periodpausen
Kellerher sköt sönder några masker i vadra kryllerna på målen...
Lagar du dem innan du åker hem?
Det kommer nya skott i morgon där!
Hur många korvar vart i kväll på Rinken?
Fick du köpa någon Öl?
Hörde att det var bråk i Baren i 2: a periodpausen
Kellerher sköt sönder några masker i vadra kryllerna på målen...
Lagar du dem innan du åker hem?
Det kommer nya skott i morgon där!
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
nypåforumet:
Han var lika stabil som Lassi var i kvalet mot HV.
Han var lika stabil som Lassi var i kvalet mot HV.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Framnäs:
Och tippade Kellerher och Röninninge som målskyttar 🤣🤣
Kändes enkelt i dag trots ringrostighet i laget... På Lära känna tuneringen.
Nu åker dom hem och sen åter till Umeå i morgon...🤣
Och tippade Kellerher och Röninninge som målskyttar 🤣🤣
Kändes enkelt i dag trots ringrostighet i laget... På Lära känna tuneringen.
Nu åker dom hem och sen åter till Umeå i morgon...🤣
+ 3
Föregående · 13 · Nästa







Jag tror också att Jakob Bengtsson kommer bli en försvarsbjässe i vår defensiv.
Jag tror Hinken har gjort ett fynd där..
Fortfarande i väldigt bra ålder och är inte i sin Prime än.. ?
Jag tror att han kan bli en bra defensiv SHL back och defenetivt en toopback i HA.
Han hade för lite tid för att visa sina kvaliteer i Brynäs förra säsongen.