Historik
Föregående · 12 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 25-09-19 Hemma
Costanza:
Det där lät det ..
Beskrivningen om vad Umeåtjejerna är bäst på?
🤣🤣
Men Gävledamerna vet vad party är!
80 talet där.. på
Blå Grottan Wictoria, Doll House, Fenix,
Ugglan och CC Puben
Det där lät det ..
Beskrivningen om vad Umeåtjejerna är bäst på?
🤣🤣
Men Gävledamerna vet vad party är!
80 talet där.. på
Blå Grottan Wictoria, Doll House, Fenix,
Ugglan och CC Puben
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 25-09-19 Hemma
Costanza:
Bjussa på en bild då... 😉
Bjussa på en bild då... 😉
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 25-09-19 Hemma
Costanza:
Dom har också en låt som dom sjunger...
Dom har också en låt som dom sjunger...
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 25-09-19 Hemma
Costanza:
Gabriel Chicoine känns som en Joey La Leggia typ.
🇨🇦 Gabriel Chicoine, b, 28
Kommentar: Offensiv back som öst in poäng i de nordamerikanska ligorna. Hans ECHL-säsong 2022/23 sticker ut rejält – där noterades han för 61 poäng på 66 matcher som back, vilket vittnar om både spelsinne och ett vasst skott. Kommer närmast från spel i Slovakien där han stod för 42 poäng på 52 matcher. Har ännu inte testats på högre europeisk nivå, men kan bli ett fynd för rätt lag som söker powerplaykraft och rörlighet bakifrå
Gabriel Chicoine känns som en Joey La Leggia typ.
🇨🇦 Gabriel Chicoine, b, 28
Kommentar: Offensiv back som öst in poäng i de nordamerikanska ligorna. Hans ECHL-säsong 2022/23 sticker ut rejält – där noterades han för 61 poäng på 66 matcher som back, vilket vittnar om både spelsinne och ett vasst skott. Kommer närmast från spel i Slovakien där han stod för 42 poäng på 52 matcher. Har ännu inte testats på högre europeisk nivå, men kan bli ett fynd för rätt lag som söker powerplaykraft och rörlighet bakifrå
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 25-09-19 Hemma
Trilske:
Tar hellre än arbetsseger än en
Walking in the park seger.
Då är grabbarna kvar på jorden!
Finns saker att slipa på..
Längtar efter Fitzgerald..
Ska han få det att lossna för Jeppe?
Werner ser trygg ut.
Kellerher är Kellerher.
Topping är våran nya Big Sam.
Emil Larsson är samma grit som Aagaard.
Tar hellre än arbetsseger än en
Walking in the park seger.
Då är grabbarna kvar på jorden!
Finns saker att slipa på..
Längtar efter Fitzgerald..
Ska han få det att lossna för Jeppe?
Werner ser trygg ut.
Kellerher är Kellerher.
Topping är våran nya Big Sam.
Emil Larsson är samma grit som Aagaard.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 25-09-19 Hemma
Vargen:
Hoppas Emil ryter till inför 3: e.
Att vi skall lägga ner den här juniorhockeyn.
Sluta dumpa puck när vi är 2 klasser bättre i puckägo och spela oss in i stället med lite fart!
Hoppas Emil ryter till inför 3: e.
Att vi skall lägga ner den här juniorhockeyn.
Sluta dumpa puck när vi är 2 klasser bättre i puckägo och spela oss in i stället med lite fart!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
En annan tabell, Men intressant ändå ... oops! 🤔
Så ligger SHL-lagen till med kapitalkravet, 5 procent
1. Färjestad, 62 procent
2. Skellefteå, 46 procent
3. Frölunda, 43 procent
4. Brynäs, 30 procent
5. HV71, 29 procent
6. Växjö, 25 procent
7. Luleå, 19 procent
8. Modo, 17 procent
9. Rögle, 9 procent
10. Leksand, 8 procent
11. Linköping, 8 procent
12. Örebro, 7 procent
13. Malmö, 6 procent
14. Timrå, 6 procent
En annan tabell, Men intressant ändå ... oops! 🤔
Så ligger SHL-lagen till med kapitalkravet, 5 procent
1. Färjestad, 62 procent
2. Skellefteå, 46 procent
3. Frölunda, 43 procent
4. Brynäs, 30 procent
5. HV71, 29 procent
6. Växjö, 25 procent
7. Luleå, 19 procent
8. Modo, 17 procent
9. Rögle, 9 procent
10. Leksand, 8 procent
11. Linköping, 8 procent
12. Örebro, 7 procent
13. Malmö, 6 procent
14. Timrå, 6 procent
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Vi måste få ett starkt hot ifrån blå i vårat PP.
Passningsskicklig och med ett bra skott.
För att skapa yta för genomspel i boxen.
Gabriel Chicoine känns som en Joey La Leggia typ.
Vi måste få ett starkt hot ifrån blå i vårat PP.
Passningsskicklig och med ett bra skott.
För att skapa yta för genomspel i boxen.
Gabriel Chicoine känns som en Joey La Leggia typ.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
LEDIGA!
🇨🇦 Gabriel Chicoine, b, 28
Kommentar: Offensiv back som öst in poäng i de nordamerikanska ligorna. Hans ECHL-säsong 2022/23 sticker ut rejält – där noterades han för 61 poäng på 66 matcher som back, vilket vittnar om både spelsinne och ett vasst skott. Kommer närmast från spel i Slovakien där han stod för 42 poäng på 52 matcher. Har ännu inte testats på högre europeisk nivå, men kan bli ett fynd för rätt lag som söker powerplaykraft och rörlighet bakifrån.
LEDIGA!
🇨🇦 Gabriel Chicoine, b, 28
Kommentar: Offensiv back som öst in poäng i de nordamerikanska ligorna. Hans ECHL-säsong 2022/23 sticker ut rejält – där noterades han för 61 poäng på 66 matcher som back, vilket vittnar om både spelsinne och ett vasst skott. Kommer närmast från spel i Slovakien där han stod för 42 poäng på 52 matcher. Har ännu inte testats på högre europeisk nivå, men kan bli ett fynd för rätt lag som söker powerplaykraft och rörlighet bakifrån.
Länkar:
Christian Wolanin - Stats, Contract, Salary & MoreGabriel Chicoine - Stats, Contract, Salary & More
Christian Wolanin - Stats, Contract, Salary & MoreGabriel Chicoine - Stats, Contract, Salary & More
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
Monno:
Det finns ju pengar att handla för där.
30 mille i vinst förra säsongen.
Felix Sandström ledig,
Vill väl kanske hem igen?
Det finns ju pengar att handla för där.
30 mille i vinst förra säsongen.
Felix Sandström ledig,
Vill väl kanske hem igen?
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Du som gillar rykten...
Har du hört talas om skandalen som skakade ett helt hockeylag....?
En utredning gjordes och det visa sig vara deras sportchef som gjort 2 st cheerleaders gravida..? 😉
Du som gillar rykten...
Har du hört talas om skandalen som skakade ett helt hockeylag....?
En utredning gjordes och det visa sig vara deras sportchef som gjort 2 st cheerleaders gravida..? 😉
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja:
Alltid tråkigt när en klick förstör för den stora supportergruppen och ger dom dålig ryckte!
Och dom finns i hos alla förengar,
Vilket gör att ett sådant här tilltag kan göra så art det urartar sig ganska snabbt.
Det var det jag menade med er nya buss. Skulle vara för jävligt om en grupp där nete tar det här till nästa steg!
Lätt hänt att det kan bli så?
Så länge har vi varit med i det här så att vi vet att det kan bli så? 😏
Alltid tråkigt när en klick förstör för den stora supportergruppen och ger dom dålig ryckte!
Och dom finns i hos alla förengar,
Vilket gör att ett sådant här tilltag kan göra så art det urartar sig ganska snabbt.
Det var det jag menade med er nya buss. Skulle vara för jävligt om en grupp där nete tar det här till nästa steg!
Lätt hänt att det kan bli så?
Så länge har vi varit med i det här så att vi vet att det kan bli så? 😏
Leksands IF > Sv: Silly season
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv:
Kommer ni ta er nya fina inköpta buss ner till Växjö? 😉
Dom kommer sälja slut på sprayfärg där nere 😉
Kommer ni ta er nya fina inköpta buss ner till Växjö? 😉
Dom kommer sälja slut på sprayfärg där nere 😉
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Tippa den Hockeyallsvenska tabellen 2025-2026
HA
MoDo
Södertälje
Björklöven
Karlskoga
AIK
Kalmar
Mora
Oskarshamn
Nybro
Västerås
Östersund
Troja/L
‐---------------
Almtuna
Vimmerby
MoDo
Södertälje
Björklöven
Karlskoga
AIK
Kalmar
Mora
Oskarshamn
Nybro
Västerås
Östersund
Troja/L
‐---------------
Almtuna
Vimmerby
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
I våran ålder finns det många bortamatcher man vill förtränga! 😉
I våran ålder finns det många bortamatcher man vill förtränga! 😉
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Frukost i Pristina (Kosovo)
Letar efter en stor Alban som vi kan skicka in för att ta hand om små lövenspelare eller Kringlor när det blir slagsmål..
Frukost i Pristina (Kosovo)
Letar efter en stor Alban som vi kan skicka in för att ta hand om små lövenspelare eller Kringlor när det blir slagsmål..
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10737}:
Fast prio måste ligga på Grundspel och försvarsspel.
Allt i rätt ordning..
Fast prio måste ligga på Grundspel och försvarsspel.
Allt i rätt ordning..
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Schöönt:
Då säger jag 4-4 igen..
Kellerher har lekstuga och gör 2.
Mattsson och Berglund gör de andra 2.
Kellerher och Linus A. Avgör på straffar..
Då säger jag 4-4 igen..
Kellerher har lekstuga och gör 2.
Mattsson och Berglund gör de andra 2.
Kellerher och Linus A. Avgör på straffar..
Föregående · 12 · Nästa















Mitt på dagen är det ingen fara!
Kanske skulle haft en ledstång på mitten om jag hade varit byggherre?