Linus Ullmark berättar om pappas alkoholism innan han dogNHL: Linus Ullmark tar paus från hockeyn
Historik
Föregående · 7 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Ge mig fan på.att Örebro skickade Malone för att friöra pengar att lösa Dickinsson från Rögle och sätta ihop honom med Karlqvist?
Ge mig fan på.att Örebro skickade Malone för att friöra pengar att lösa Dickinsson från Rögle och sätta ihop honom med Karlqvist?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
HalvHund:
Linus Ullmark Målvakt
( Vill han hem?)
Hur mår han?
Jakob Stenqvist Back
( Dax att komma hem)
Robert Hägg Back
( Dörren står fortfarande öppen)
Får nog inget nytt av Brynäs?
Josh Dickinson Center
( Kom hem vi börjar om igen)
Bubblare
Victor Olofsson forward
(Kom hem ich spela med brorsan nu)
Linus Ullmark Målvakt
( Vill han hem?)
Hur mår han?
Jakob Stenqvist Back
( Dax att komma hem)
Robert Hägg Back
( Dörren står fortfarande öppen)
Får nog inget nytt av Brynäs?
Josh Dickinson Center
( Kom hem vi börjar om igen)
Bubblare
Victor Olofsson forward
(Kom hem ich spela med brorsan nu)
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Örebro dumpar Sean Malone.
Han kanske vill ha en nystart ett steg under.
SHL , Han har ju poängpotential.?
Örebro dumpar Sean Malone.
Han kanske vill ha en nystart ett steg under.
SHL , Han har ju poängpotential.?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Bad_Brett:
Han kommer att ha betongkepa på sig ett par dagar
Nu jävlar skall det festas sa dom alla: Stenberg Berglund, Eklund och Häremstam.
Sedam är dom både fysiskt och pkykisk sliten.
Det kommer ta några veckor innan dom är sig lik igen alla dedsa killar.
Han kommer att ha betongkepa på sig ett par dagar
Nu jävlar skall det festas sa dom alla: Stenberg Berglund, Eklund och Häremstam.
Sedam är dom både fysiskt och pkykisk sliten.
Det kommer ta några veckor innan dom är sig lik igen alla dedsa killar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Costanza:
Gästrin kommer att komma tillbaka med dålig form.
(Ganska lite matchtid)
Sedan brukar det oftast ta 2- 3 veckor innan spelare från JWM är tillbaka i bra form.
Dom är ganska sliten efter den urladdning som blir under en sådan här tunering.
Den sliter regält på dem...
Vilken jävla fest dom kommer ha om dom blir världsmästare, Det var länge sedan nu!
Gästrin kommer att komma tillbaka med dålig form.
(Ganska lite matchtid)
Sedan brukar det oftast ta 2- 3 veckor innan spelare från JWM är tillbaka i bra form.
Dom är ganska sliten efter den urladdning som blir under en sådan här tunering.
Den sliter regält på dem...
Vilken jävla fest dom kommer ha om dom blir världsmästare, Det var länge sedan nu!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Costanza:
Hon tror att du har ett stort hjärta bara för att du har plånboken där i innefickan som putar ut
Och då tror hon ju rätt.
Du har ju ett stort hjärta ....OCH
Du kan hockey.. Din hlngst! 🐎
Hon tror att du har ett stort hjärta bara för att du har plånboken där i innefickan som putar ut
Och då tror hon ju rätt.
Du har ju ett stort hjärta ....OCH
Du kan hockey.. Din hlngst! 🐎
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Gusse:
Jag var aldrig orolig över att inte få med oss 3 poäng.här ifrån.
Jag är mer orolig över att inte förlamningen som Rundblad har i sina armar inte skall släppa?
Nu sova lite för atr gå upp i natt för att se Gästrin bli världsmästare.
Tack för kaffet!
Jag var aldrig orolig över att inte få med oss 3 poäng.här ifrån.
Jag är mer orolig över att inte förlamningen som Rundblad har i sina armar inte skall släppa?
Nu sova lite för atr gå upp i natt för att se Gästrin bli världsmästare.
Tack för kaffet!
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
NuMo:
Jag tror inte det är någon ide att du skriver här vad han skall göra.
Han läser nog inte här?
Och vi spelsr inte i matcherna! 😉
Jag tror inte det är någon ide att du skriver här vad han skall göra.
Han läser nog inte här?
Och vi spelsr inte i matcherna! 😉
MoDo Hockey > Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Bad_Brett:
Han får bajsmackor på Rundblads stiirriga passingar.
Han får bajsmackor på Rundblads stiirriga passingar.
MoDo Hockey > Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Frontschwein:
Ganska övertygad om att Matt blir kvar oavsett om det blir SHL eller HA..
Ganska övertygad om att Matt blir kvar oavsett om det blir SHL eller HA..
MoDo Hockey > Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Det finns några Svenskar där också ..
Kan Linus A och C. Mattsson lobba lite där.
Vi kan få in ännu mer rutin...
Sebadtian Stålberg är ju en regäl spelare.
Som levererar poäng där nu!
Kan Linus A och C. Mattsson lobba lite där.
Vi kan få in ännu mer rutin...
Sebadtian Stålberg är ju en regäl spelare.
Som levererar poäng där nu!
MoDo Hockey > Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Trilske:
Roger Melin sätter fingret på dagens stora problem i svensk ishockey..
Tja.. inte bara i sverige.
Dom hade kunnat haft en bild med också på Timasjov..
Roger Melin sätter fingret på dagens stora problem i svensk ishockey..
Tja.. inte bara i sverige.
Dom hade kunnat haft en bild med också på Timasjov..
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Willow:
Om inte Rourke blir ledig kan vi väl hugga på
Nate Clurman? Eller båda 😂
Ser ut att vara en regäl back!
Styrkan har han sin Defensiv !
Har gort några säsonger i Colorado på Hinkens tid så han har nog råkoll på honom?
Om inte Rourke blir ledig kan vi väl hugga på
Nate Clurman? Eller båda 😂
Ser ut att vara en regäl back!
Styrkan har han sin Defensiv !
Har gort några säsonger i Colorado på Hinkens tid så han har nog råkoll på honom?
MoDo Hockey > Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Micke Hjälm:
Nu börjar det blir löjligt från domarna att dom inte våga ta en till 2 bara för att det är spel 5 mot 4?
2 solklara 2:or en tripping en slashing!
Nu börjar det blir löjligt från domarna att dom inte våga ta en till 2 bara för att det är spel 5 mot 4?
2 solklara 2:or en tripping en slashing!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Gavelo:
Possler skulle aldrig gå tillbala till MoDo.
Löven låg långt ner i systemet när han gick från Lövem till MoDo.
Idag är han 100% Lövenspelare oavsett serie.
Possler skulle aldrig gå tillbala till MoDo.
Löven låg långt ner i systemet när han gick från Lövem till MoDo.
Idag är han 100% Lövenspelare oavsett serie.
MoDo Hockey > Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
k1m:
Kellerher ruskar på huvudet och drällputten Rundblad på blå!
Kellerher ruskar på huvudet och drällputten Rundblad på blå!
Café > Sv: Zon för politiska diskussioner
Rulltårtan :
Är USA diskad från OS nu?
Invånare flyr efter att flera explosioner har skett i landet.
”USA har framgångsrikt genomfört en storskalig attack mot Venezuela och dess ledare, president Nicolás Maduro, som tillsammans med sin fru har tillfångatagits och förts ut ur landet”, skriver Trump i ett inlägg på Truth Social.
Är USA diskad från OS nu?
Invånare flyr efter att flera explosioner har skett i landet.
”USA har framgångsrikt genomfört en storskalig attack mot Venezuela och dess ledare, president Nicolás Maduro, som tillsammans med sin fru har tillfångatagits och förts ut ur landet”, skriver Trump i ett inlägg på Truth Social.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon:
Dax att komma hem nu Ullmark!
Pausa och ladda om batterierna .
Sedan kliver du in i buren hos laget i ditt hjärta till 26/27
Dax att komma hem nu Ullmark!
Pausa och ladda om batterierna .
Sedan kliver du in i buren hos laget i ditt hjärta till 26/27
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS 2025-12-27
Costanza:
Glöm inte bort dom 10 st. armhävningarna före sovstunden..
Och genomgången med tandtråden ..
Själv tog jag nyss en hårdmacka med varmrökt lax på och en liten kall bira...
Medan träden ligger som plockepinn utanför på tomten,
Det gäller bara art ta det lugnt!
På Måndag tar vi 3 nya pinnar
Då kommer det storma i Nybros zon..
Glöm inte bort dom 10 st. armhävningarna före sovstunden..
Och genomgången med tandtråden ..
Själv tog jag nyss en hårdmacka med varmrökt lax på och en liten kall bira...
Medan träden ligger som plockepinn utanför på tomten,
Det gäller bara art ta det lugnt!
På Måndag tar vi 3 nya pinnar
Då kommer det storma i Nybros zon..
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS 2025-12-27
Costanza:
SSK Konkurshotat,
Ska vi hjälpa dem lite och buda på en back hos dem?
Hinken kan kanske fynda där?
Den enes död den adres bröd!
SSK Konkurshotat,
Ska vi hjälpa dem lite och buda på en back hos dem?
Hinken kan kanske fynda där?
Den enes död den adres bröd!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Jag önskar mig 1 eller 2 breda hårda MoDorövar in till laget i Januari
Jag önskar mig 1 eller 2 breda hårda MoDorövar in till laget i Januari
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske:
Hoppas Niderbach får sitt NHL kntrakt i år..
Då säger det "Katshing klirr i kassan" på Modo kansli!
Hoppas Niderbach får sitt NHL kntrakt i år..
Då säger det "Katshing klirr i kassan" på Modo kansli!
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Sigge:
Så där gör man som Persson gjorde när deras målvakt höll pucken.
Backen börja boxa på Persson efter signal, Persson åkte bara där ifrån...
Han bjöd inte in till gurgel..
Sånt gillar jag, Så jävla trött på alfamentalitet!
Slå du.mig så slår jag dig!
Så där gör man som Persson gjorde när deras målvakt höll pucken.
Backen börja boxa på Persson efter signal, Persson åkte bara där ifrån...
Han bjöd inte in till gurgel..
Sånt gillar jag, Så jävla trött på alfamentalitet!
Slå du.mig så slår jag dig!
+ 3
Föregående · 7 · Nästa


Har uppfattat det så som att hans pappas död har tagit hårt på honom att ham mår ruggit dåligt,
Samt att han var väldigt ensam där borta för att resten av familjen bodde fortfarande kvar i Övik..?
Så det handlar om en jobbig familjesituation också?