Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
när man ser axelssons ben på isen går dom fan snabbare är olles trumpinnar på läktaren. verkar ju löna sig ganska bra också allt hans skridskoåkande, läste att han inte fått 1 enda 2minutare på 55matcher iår ! mäkta imponerande !
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Dahlén: ”Vi ville verkligen inte möta Timrå”
haha vilken fjant han är Dahlén !
haha vilken fjant han är Dahlén !
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: haha, kanske kan vara nånting det ;) eller bagarn som back det vet vi ju att han kan :P
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Hur länge tror ni Strålman orkar studsa fram och tillbaka ? kanske man kan hoppas på en comeback snart i Timrå tröjan :)
Länkar:
http://st.nu/sport/1.567334
http://st.nu/sport/1.567334
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2009-02-28
Ambroo: tycker det borde kunna vara ganska bra eftersom dom ska presentera publikens favorit ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jens_88: fyfan vad jag skulle gråta floder om han försvann från oss :(
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ingen som har nå kort på Bagarn flaggan som va i klacken för nån match sen ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: får han all sin information här ifrån ? kommer alltid ut med saker efter det skrivits här :P
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bissett19: helvete om vi förlorar bagarn till de där jävla smålandspacket :s
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Abron: Nu vet inte jag alls hur hockeyintresserade alla som har loge är, men min släkt har en loge i tablettasken och den har dom istort sett endast för att prata affärer i.
Timrå IK > Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
haggen: jag skrev ju nyss det, han säger även till hockey plus att han inte är i 100% form och kan mer ;) låter gott tänkt om han kommit i sommar istället :)
Timrå IK > Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
helvete vad imponerad jag vart av Martin ! vilken kille och vilken tekniks stil ;) men duktig va han på det, given första center tycker jag gav allt i alla byten från början till slut ! skriv kontrakt nu 3 år minst ;) Nate måste vara härlig att ha i omklädningsrummet då han väntar på att få peppa alla sina spelare innan han sen åker av. antar att han är lika peppande i omklädningsrummet :) hoppas han finner tempot och kan bli kvar för han verkar ha grymma ledaregenskaper :)
nu tar vi bruunass av bara farten :D
nu tar vi bruunass av bara farten :D
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
våran tränarpar rankad 8 i elitserien av boorken :P
Länkar:
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1435043/leif-boork-rankar-elitseriens-vassaste-tranare
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1435043/leif-boork-rankar-elitseriens-vassaste-tranare
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JBlom: men din pajas, Sverige börjar vid Ljusnan och uppåt, resten kan Danmark få :)
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Simmalugnt: ta det lugnt. får ju världens gåshud när man läser nåt sånt här om timrå :D
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: men klart han också provat på ! alla elitidrottare på den nivån har säkerligen provat på..
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Tikinmyheart: hahahaha, tur att man har valt Timrå, mognare och snällare klack får man leta efter. vi är typ ensam om att heja på vårat lag isf att hata motståndarna :P
extra pinsamt är det ju att sjunga att man hatar ett lag som inte ens är med i matchen ^^
extra pinsamt är det ju att sjunga att man hatar ett lag som inte ens är med i matchen ^^
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Snoop: vaa? skrev dom verkligen hata Skellefteå? ^^ det va det pinsammaste jag hört :P
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
det tog då en evig tid att få fram highlights på hockeyligan. har dom typ 1 anställd datatekniker eller ? :P
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
dr-nix: haha, ja vid det här laget har man blivit besviken några gånger :p men en kväll som denna laddar batterierna till max och hoppas på 3 nya på lördag och sjuk stämning :D ska ta med mig lillebror som är brynäsara :D så nu visar vi han att det är Timrå som gäller och att vi verkligen har sveriges bästa klack :D
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
dr-nix: sen är inte alla " pengahoror " här i elitserien. kanske vill stanna i rögle med mkt mindre betalt än i nån annan klubb med bättre betalt.
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
mikenomad: jo finns risk för det med, fan där hade vi läge :( brukar inte ens bli hoppfull på mål när mps har pucken för grabben kan inte göra mål :S
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
mikenomad: kanske frölunda vi ska ta sikte på ? ;) vore skönt att se nubbens frölunda missa slutspel ;D
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
VÅGA ta ledningen Timrå ! verkar ju gå jävligt bra att ta ikapp underläga, nu heter erik moe " pär moe enligt webbradion :p "
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Barbarossa: han får dömma mål när som helst innan han släppt pucken ! så vid nästa avblåsning..
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Rooster23: varför i hela helvete ska ALLT gå emot oss denna säsong är det inte videodommarna så är det juniorer som gör sitt första mål emot oss eller årets snyggaste mål :S HELVETE !!!!!
Föregående · 3 · Nästa