Historik
Föregående · 108 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
PezN: Va bra, då får Nubben har kvar dottern i stan ett tag till.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8673}: Där kom ditt svar, min hund hade sagt det bättre. Modano påminner om en gubbe som bor här i byn som går och pratar med sig själv och skriker åt folk helt utan anledning.
+ 19
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8673}: Det är inte värt att ta en diskussion med Modano, du kommer aldrig få ett seriöst svar.
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Skulle va så otroligt kul att se Guter vinna ett SM-guld, som han kämpat för att nå final, alltid kul när folk med stort Timråhjärta vinner något!
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Peter Hirsch som assisterande!?!??! åh herregud, ska man göra sin första sejour som coach får man nog fan ta och börja långt nere i ett juniorlag eller div 3 och jobba därifrån, inte börja i ett SHL satsande lag i allsvenskan.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8673}: Det var väl det spelarna svarade på när folk frågade hur säsongen varit "Ja det är en tajt och bra grupp". Nånting positivt måste dom väl säga, då är det väl det dom måste ta upp, medans andra lag kan prata om hur bra spelet är och hur dom ska kämpa för att ta slutspelsplats osv, tror dom flesta lag har bra lagsammanhållning, men klart det sticker ut när grabbarna försöker hitta något positivt sopsist i serielunken
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8515}: Klart spelare som har haft lite speltid i SHL förut blir "utvecklad" när dom helt plötsligt får ansvar och mycket speltid, för att dom spelar i en sån tunn trupp, det har vi sett förut, tyvär kan jag inte ge Freddan så mycket cred till att utveckla spelare. Han kunde gärna fått utveckla Brattström och låtit han tagit förstaspaden han förtjänade, då hade vi inte suttit här och svära.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
The great one: Hjärta nuförtiden betyder bara att man trivs i klubben och har haft en bra säsong individuellt eller gått upp/vunnit något i klubben, det är när skeppet sjunker vi får se om det faktiskt bultar på riktigt.
Nästan löjligt hur många som slänger ur sig att man har "Hjärta" för klubben. Nej det har ni inte, ~host~ Erik Karlsson och några fler Twitterälskare.
Nästan löjligt hur många som slänger ur sig att man har "Hjärta" för klubben. Nej det har ni inte, ~host~ Erik Karlsson och några fler Twitterälskare.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Andersson: Han låg bakom flera mål när han täckte målis, var jobbig mot motståndarna och åkte mycket skridskor och forecheckade hårt, precis det han ska göra. Konstigt att folk blir missnöjd när han inte levererar poäng, det är inte det han har betalt för.
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{4606}: Tror du glömde att kopiera med Johan Svenssons namn.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
TIK-Lund: Jag har två, först när han bröt benet på McNevin i AIK, sen lyckades han göra en 2-3 mål mot Modo från vänstra tekcirkeln i en match.
Ursäkta, 3 minnen, han stod före mig i kön till MAX och beställde en massa hamburgare efter en förlust.
Ursäkta, 3 minnen, han stod före mig i kön till MAX och beställde en massa hamburgare efter en förlust.
+ 1
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru: Så kan man ju också ta en förlust. "Det är fel på världen, inte mig" tänket.
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru: Att du på fullaste allvar tror att det är nån konspiration så att Bl.a C-more inte vill ha er i en final, det kan absolut inte vara så att ni inte är tillräckligt bra? snacka om att inte kunna ta en förlust, bit i det sura äpplet, svälj, och konstatera att ni inte räckte till.
Böhööhö vi åkte ut för att inte C-More vill ha oss i SHL, alla är emot oss. Nej, vi hade inte ett lag eller ett spel som räckte för SHL.
Att det är precis ALLA andras fel att ni inte tog er till final, så jävla pinsamt att läsa.
Det här inlägget är enbart riktat till Svanru, inte till någon annan.
Böhööhö vi åkte ut för att inte C-More vill ha oss i SHL, alla är emot oss. Nej, vi hade inte ett lag eller ett spel som räckte för SHL.
Att det är precis ALLA andras fel att ni inte tog er till final, så jävla pinsamt att läsa.
Det här inlägget är enbart riktat till Svanru, inte till någon annan.
+ 2
Frölunda HC > Sv: Semi
Svanru: Att du på fullaste allvar tror att det är nån konspiration så att Bl.a C-more inte vill ha er i en final, det kan absolut inte vara så att ni inte är tillräckligt bra? snacka om att inte kunna ta en förlust, bit i det sura äpplet, svälj, och konstatera att ni inte räckte till.
Böhööhö vi åkte ut för att inte C-More vill ha oss i SHL, alla är emot oss. Nej, vi hade inte ett lag eller ett spel som räckte för SHL.
Att det är precis ALLA andras fel att ni inte tog er till final, så jävla pinsamt att läsa.
Böhööhö vi åkte ut för att inte C-More vill ha oss i SHL, alla är emot oss. Nej, vi hade inte ett lag eller ett spel som räckte för SHL.
Att det är precis ALLA andras fel att ni inte tog er till final, så jävla pinsamt att läsa.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
hockeynews.se/articles/8404/
Allt tyder ju på att han dragit hem om vi klarat oss kvar, så jävla tråkigt.
Om han nu drar till finland är det ju pengarna det handlar om, kom igen sponsorer, spänn musklerna!
Allt tyder ju på att han dragit hem om vi klarat oss kvar, så jävla tråkigt.
Om han nu drar till finland är det ju pengarna det handlar om, kom igen sponsorer, spänn musklerna!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Timrå Isstadion: "finns det nåt lag som har mindre omsättning? Tror inte det..."
Så skrev han, jag tror inte ens han menar spelare.
Så skrev han, jag tror inte ens han menar spelare.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
#1970330 · Svanru 22x20-logo-farjestads-bk.gif · 13 timmar sedan
Imorgon får vi vila för denna säsong. Jag gissar på på tre eller fler tveksamma utvisningar, ett bortdömt mål samt minst ett tveksamt godkänt mål för Stöckhölmarna något annat är ett mirakel. För att miraklet skall inträffa måste vi vara minst tre meter från målgården när vi avlossar våra skott eller vid frilägen vara minst en halv zon från målvakten. När det gäller eget försvar får vi tillåta att det är fyra jurgårdare inne i målburen och handfängslar vår målis emedan den femte försöker få in pucken i mål.
"Imorgon får vi vila för denna säsong"
Haha, fyfan vilken jävla losermentalitet borta i Färjestadsboken, ligger under med 1 match och är 2 matcher ifrån SM final, snacka om att ha ett skevt perspektiv på saker och ting, man blir ju spyfärdig.
Imorgon får vi vila för denna säsong. Jag gissar på på tre eller fler tveksamma utvisningar, ett bortdömt mål samt minst ett tveksamt godkänt mål för Stöckhölmarna något annat är ett mirakel. För att miraklet skall inträffa måste vi vara minst tre meter från målgården när vi avlossar våra skott eller vid frilägen vara minst en halv zon från målvakten. När det gäller eget försvar får vi tillåta att det är fyra jurgårdare inne i målburen och handfängslar vår målis emedan den femte försöker få in pucken i mål.
"Imorgon får vi vila för denna säsong"
Haha, fyfan vilken jävla losermentalitet borta i Färjestadsboken, ligger under med 1 match och är 2 matcher ifrån SM final, snacka om att ha ett skevt perspektiv på saker och ting, man blir ju spyfärdig.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Böndernafrånsmå: Intressant att du tror att TIK kommer kriga om förstaplatsen när vi inte har en enda spelare eller ens en coach klar.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Fredrik Andersson behöver mer betänketid – stänger inga dörrar: "Det är ett stort beslut för mig"
Alltså, är det på riktigt detta? är det upp till han? vilket lag har kvar en coach som inte lyckats hitta ett grundspel på en hel säsong? tack och hej Freddan, du har gjort ditt i Timrå vore väl rimligare.
Alltså, är det på riktigt detta? är det upp till han? vilket lag har kvar en coach som inte lyckats hitta ett grundspel på en hel säsong? tack och hej Freddan, du har gjort ditt i Timrå vore väl rimligare.
+ 20
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{4606}: Knappast tyska ligan, tror det är obligatoriskt att använda plock där.
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{6870}: Jag tror Freddan har sista ordet om målvaktsval, ja. jag tror på det jag skriver.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Japp, då hade vi varit i SHL, men vi säger som Freddan "Det är lätt att vara efterklok nu". Det är bara du som var efterklok Freddan, alla andra som bryr sig om Timrå slet sitt hår i desperation efter ett målvaktsbyte.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Kerstin_k: Får väl hoppas vi tar oss tillbaka då, annars kan vi glömma det. Spelar ingen roll hur mycket hjärta dom har, vi lär inte få se Erixon, Hållander, Lander i allsvenskan. Kenny Jönsson är väl ett extremt undantag på den fronten känns det som.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
fredriko74: Inget klår Jalles åkstil, ser ut som han skitit ner sig.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Puckat: Kan inte sluta tänka på det jag heller, hade varit betydligt roligare silly season snack.. det sitter kvar i min skalle, hur nära det var match 6 i sudden när vi fick PP.
Jag orkar inte ens tänka på nästa säsong än, det kryper väl fram så småningom.
Jag orkar inte ens tänka på nästa säsong än, det kryper väl fram så småningom.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8756}: KHL, Växjö eller HV71 lägger jag min röst på.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: – Absolut vill Timrå att jag ska vara kvar. Jag har ett löpande kontrakt, så vi får sätta oss ner när vi slickat såren. Jag är absolut öppen för att vara kvar, säger han. " Timrå, du menar Nubben? eh....
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
The great one: Ja så har väl dom flestas inlägg sett ut, kul att din gör det också, vad du nu vill bevisa.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Simon Karlsson: "Det är lätt att vara efterklok" Har alltså Freddan mage att säga om målvaktsvalet till ST efter matchen, jag hoppas du aldrig får stå i något bås mer, det är ingen klubb värd.
+ 6
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: "Ingen skugga över nån" säger han med i intervjun, jo, den står och håller i mikrofonen.
+ 3
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
The great one: Tycker du Freddan skulle få va kvar även om vi klarat oss kvar? är du helt jävla galen?
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
The great one: Freddan, Brattström, Svedberg och hela föreningen känner nog själv att denna match inte hade behövts spelats. Men nu valde Freddan att låta en iskall Svedberg stå 6 matcher, nu är det försent. Tack Fredrik.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Det finns en anledning att dom spelar semi och vi kval säger du alltså.
+ 1
Föregående · 108 · Nästa