Historik
Föregående · 109 · Nästa
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Backhandflipp: Ju mer jag ser Bratten ju mer säker är jag på att vi vore i SHL om han fått stått denna matchserie.
+ 12
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Simmalugnt: Eh jasså? trodde alltid den som står är längst upp
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
stats.swehockey.se/Game/LineUps/399851 BETYDER DET ATT BRATTSTRÖM STÅR!?!?!??!!?!? är det sant?
+ 7
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Peja: " vi som uppträder likadant på nätet som i verkliga livet. "
Det ska jag komma ihåg, tack, ska sätta mig i NHK ikväll och läsa mina inlägg högt, jag ska minsann stå för det jag skriver online.
Elllleer så är jag alldeles för upptagen med att heja fram mitt lag när det behövs.
Det ska jag komma ihåg, tack, ska sätta mig i NHK ikväll och läsa mina inlägg högt, jag ska minsann stå för det jag skriver online.
Elllleer så är jag alldeles för upptagen med att heja fram mitt lag när det behövs.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Peja: Om jag säger såhär, om det som skrivs härinne når fram till Svedberg, på så vis att vi "hjälper" IKO att sänka hans självförtroende, då lägger han fokus på jävligt fel saker. Sen tror jag det som skrivs i tidningarna och sägs av IKO spelare är en produkt av det han presterar på isen, inte att ett gäng på Hockeysnack sitter och beklagar sig.
+ 3
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Peja: Svedberg är våran mest meriterade spelare och den bäst betalda, då tycker du inte supportrarna har all rätt att vara besviken när han spelat som han gjort? om du inte sett tillräckligt många matcher för att skapa en egen uppfattning än att prata om gamla meriter så lär knappast någon ta dig på allvar. han vann ett guld med Brynäs, kul för er!
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Ja, ALLA vet att han inte varit stark för att vara mild, så jävla bisarrt, det här säger Freddan till ST om det, "Han har ju stått alla matcher hittills".
Kan du iaf ge en rimlig förklaring? att Bratten är skadad? visa att du är lite kompetent iallafall.
Kan du iaf ge en rimlig förklaring? att Bratten är skadad? visa att du är lite kompetent iallafall.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Hälge: Det är klart allt pekar på att Svedberg kommer stå, men jag hoppas på annat. Skulle va kul att slippa behöva göra 6 mål för att vinna ikväll, dom kommer att skjuta på allt, dom lär ju bara skratta och tacka att Svedberg står kvar i mål.
Står inte Bratten ikväll pekar ju precis ALLT på att han är skadad faktiskt, jag menar, finns väl ingen coach i världen som skulle rullat på Svedberg alla dom här matcherna med 1 godkänd insats på 6 matcher typ.
Står inte Bratten ikväll pekar ju precis ALLT på att han är skadad faktiskt, jag menar, finns väl ingen coach i världen som skulle rullat på Svedberg alla dom här matcherna med 1 godkänd insats på 6 matcher typ.
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8399}: Ja, skulle vi trilla ut är ingen bunden till sina kontrakt, dom rivs.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Matsg: Jo det har alla sagt hela tiden, klart dom vet om det. Det blir ju extra uppenbart när det ser ut såhär när vi möter ett lag i 7 matcher och dom t.o.m matar skott från halva plan som håller på att trilla in där.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
fantasilos: Japp, och ju mer jag tänker på det ju mer vill jag ha Bratten i mål, visst det är en stor risk att slänga in en matchkall målis i match 7, men det kan vara gamblingen vi behöver och det som gör att vi klarar oss kvar i SHL. Svedberg är sönderläst, dom vet vart dom gör målen, dom säger öppet i media att han är svag där, han släpper in allt där, absolut INGET talar för att Svedberg spikar igen plocksidan på måndag, dom kommer att få sina lägen sätta dom i samma trötta hörn. Hade vi haft en målvakt som tar det han ska idag hade vi varit i SHL, visst våra backar gör misstag, men iaf 4 av målen är ju inte otagbara direkt.
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8629}: "Tror emellertid inte att det är Freddans fel."
Jag skrev väl att jag tyckte det va Freddans fel för att det är han som bestämmer vem som står? vadå hur fan kan jag inte fatta? jag har aldrig sagt det, jag tror inte Nubben säger "Bänka inte Svedberg, han är för dyr"
Jag skrev väl att jag tyckte det va Freddans fel för att det är han som bestämmer vem som står? vadå hur fan kan jag inte fatta? jag har aldrig sagt det, jag tror inte Nubben säger "Bänka inte Svedberg, han är för dyr"
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Oskarshamn har riktat kritik mot domarna vid ett flertal tillfällen under direktkvalet mot Timrå IK.
Efter lördagsbataljen lät det annorlunda.
– Jag tycker att de gör det jättebra, det är inget att snacka om, säger Håkan Åhlund.
Så hade det inte låtit om Timrå avgjort i PP't i sudden va? sopa.
Efter lördagsbataljen lät det annorlunda.
– Jag tycker att de gör det jättebra, det är inget att snacka om, säger Håkan Åhlund.
Så hade det inte låtit om Timrå avgjort i PP't i sudden va? sopa.
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8629}: #1966644 · Lilleply · 41 minuter sedan
Sputnik: Betalar man 280 000 i månaden för något så tar det emot att bänka.
Tror emellertid inte att det är Freddans fel.
Gilla Kommentera (Snabbt)
Där började vårat samtal, jag kommenterade på det, sen gick jag inte tillbaka flera sidor i boken för att läsa vad du skrivit tidigare. Som sagt, jag är trött och arg.
Sputnik: Betalar man 280 000 i månaden för något så tar det emot att bänka.
Tror emellertid inte att det är Freddans fel.
Gilla Kommentera (Snabbt)
Där började vårat samtal, jag kommenterade på det, sen gick jag inte tillbaka flera sidor i boken för att läsa vad du skrivit tidigare. Som sagt, jag är trött och arg.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8629}:
"Bättre då att satsa på en målvakt som har dokumenterade meriter än någon som inte har några meriter alls och inte lyft sig tillräckligt för att claima förstaspaden."
Det lät inte som du var för ett målvaktsbyte, nej jag är trött och arg efter förlusten, varken blind eller dum i huvudet.
"Bättre då att satsa på en målvakt som har dokumenterade meriter än någon som inte har några meriter alls och inte lyft sig tillräckligt för att claima förstaspaden."
Det lät inte som du var för ett målvaktsbyte, nej jag är trött och arg efter förlusten, varken blind eller dum i huvudet.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8629}: Jag tycker att Brattström skulle fått chansen i kvalet, det är väl ganska uppenbart att jag tycker det när jag visar sån passiv aggressivitet när du tycker man ska satsa på Svedberg. Idiot.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8629}: Jag tycker inget du säger stämmer öht, jag sitter inte här och försöker vinna något argument, SUCK. Passiv aggresiv skit.. hah.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8629}:Och jo, klart det är Freddans ansvar, det är hans jobb att ställa det bästa laget på planen, det gör han inte.
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8629}: Inte..? då kan du inte sett värst många Timråmatcher.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8629}: Skulle Svedberg släppt in 7 ikväll skulle han inte blivit utbytt, och fått stått nästa match, klart det är Freddan som bestämmer det.
+ 3
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8399}: Av allsvenska lag kanske, han har ju helt tappat förmågan att stänga hög-vänstersida, varken positionsspelet eller plocken fungerar för att stoppa puckar där.
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8399}: Att slänga in en matchkall målvakt i en game 7 på hemmaplan låter inte jättekul för han, sen att ha Svedberg som skulle kunna tagit 4 mål ikv känns ju, ja lite pest eller kolera.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: "Nä jag kommer coacha ner Timrå i div 1 va, vi måste ha tålamod va"
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sthlmtimrå: Nu känns det som IKO kommer spela riktigt passivt och skitnödigt, ett misstag och hela doms succesäsong stendör.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sthlmtimrå: Vi har spelat bättre hela tredje i 5-5, sen är det ett jävla skitmisstag som vanligt som ställer till det.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8437}: Håller med, där måste han ju poke-checka med klubban iaf och försöka, nä han ställer sig och täcker första stolpe bara och sitter inne i mål, och Jalle ska vi ju inte ens prata om, vi förlorar på såna dåliga jävla misstag.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
bar mofftak: MEN VAD GÖR HAN!? BYT UT SVEDBERG, HAN TAPPAR JU VARENDA PUCKJÄVEL
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sthlmtimrå: Men vad tur att vi har en profet här, då slipper man lida så kan man skita i den 7:e avgörande hemma isåfall.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Woody Jokinen: Fortsätt stressa Rifalk, han gör snart bort sig igen.
+ 1
Föregående · 109 · Nästa