Historik
Föregående · 110 · Nästa
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Smetovish: Hur dåligt Svedberg än gör det idag så kommer inte Bratten stå nästa match, det går inte att slänga in en matchkall målvakt i en avgörande match 7 med ALL press på sig, så ja några matcher försent, man skulle ha testat Bratten innan, men visst, är han sopkass idag är han kanske okej nästa match, varannan katastrof brukar det vara.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
bar mofftak: Ja, galet tur att dom siktade rakt på han.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
På tal om kval, ganska mäktigt om Leksand skulle gå upp idag, på Tobias Forsbergs födelsedag.
+ 9
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8515}: Man ifrågasätter alltså 2 IKO utvisningar efter matchen igen, och domarna ska stå och behöva förklara sig, IGEEEN, VAD FAN ÄR DET FRÅGAN OM!?!?!??!
+ 22
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Pinus sylvestri: Hahahaha "Jag Swishar sen Kinnvall"
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Hahaha, även att Harald gråter över Rifalk, han sörjer ju.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Tror man blir ganska lurad av ljudet i små arenor, även i HA ifjol låter det ibland mer på små arenor igenom TV-rutan, blir väl ett mer koncentrerat ljud till mikrofonerna ju mindre arenan är, helt annan sak om man är på plats, men jag kan ha jävligt fel.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Bäst av 3, 2 hemmamatcher, KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRR
+ 5
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Tikarn97: Varken Laxen själv eller Timrå tänker nog "Du måste spela, det är vinna eller försvinna" är han inte helt 100 i skallen ska han inte spela. Titta bara på Johan Franzen.
Sen tycker du att Timrå ska flyga till Oskarshamn en dag tidigare för att inte få Jetlag, tror du på riktigt att Oskarshamn ligger i Asien eller?
Sen tycker du att Timrå ska flyga till Oskarshamn en dag tidigare för att inte få Jetlag, tror du på riktigt att Oskarshamn ligger i Asien eller?
+ 6
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
roger_sundsvall: Vi har legat sopsist i SHL, alla matcher har varit hur jämn som helst, hybris lär vara det sista laget har.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
timrasuppi08: Salmonsson verkar alltså vara tillbaka redan på torsdag, då MÅSTE han få spela med Wedin, dom har sett riktigt bra ut när dom har spelat tillsammans under grundserien.
+ 3
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
The great one: Ja vi måste vinna på torsdag, finns ju inte en chans i hela världen att det här laget har psyke att spöa IKO på lördag om det står 2-3 i matcher.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
JohnnyKnoxville: Slår man i huvudet så man blir medvetslös så har du fått en hjärnskakning, sen om den är allvarlig eller mild är en annan sak.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jockz: Jag kan inte släppa att 90% av våra forwards gör en sån jävla blek insats, så slänger han in Kaijser när matchen redan är körd och det återstår bara några minuter, lite för sent att agera VA? eller hur Freddan va?
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TimraStockholm: Spelmässigt så har ju IKO ena fotten i SHL redan nu, vi har varit bättre än IKO i EN match.
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Bra skott falk i ett bra läge, har du 300 flex i pinnen?
Föregående · 110 · Nästa