1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1965600

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8515}: Man ifrågasätter alltså 2 IKO utvisningar efter matchen igen, och domarna ska stå och behöva förklara sig, IGEEEN, VAD FAN ÄR DET FRÅGAN OM!?!?!??!

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Ta det lugnt nu inte vunnet ett piss än men det ser BÄTTRE ut än i förgår. Bara och mata på nu borta mot Körbergs lag om det så krävs skicka vi in Lönnå i 7 avgörande O Småland med dunken omöjligt att de radarparet torska bär fram lät mot SHL

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jalasvaara och Samuelsson in
Drugge, Olofsson ut, Molinder 7:e back!

Ja, nu vinner vi på Lörda, 😃😃😃

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Men däremot så dödade ju domarna den diskussionen vid fotknölarna. Det missade skottet med träff i skallen var ju bara för mycket att ens ifrågasätta. Uppfattade faktiskt inte under matchen att Oskarsspelaren totalmissade pucken.

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Tacka Hållander, Berglund och Nielsen!

Freddan kan börja packa. Spelar Molinder kopiöst mycket och även Drugge som avlastare. Skärpning!

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Men när han blåser utvisning åt oss när vi har två man fri! Frågade dom om det också?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer