{8515}: Om jag inte minns fel så var väl det fortsättningen på den missade skottutvisningen? Hade varit enkelt att bara låta bandet rulla några sekunder till där.
{8515}: om man tittar där då vi får friläget så tror jag faktiskt att man bedömer det som att IKO-spelaren först slår klubban i ansiktet på timråspelaren, sen touchar han pucken, sen vänder vi spelet. Tror faktiskt domaren gör rätt i det läget som blåser av spelet, backen har pucken under kontroll innan det vänder.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer