Historik
Föregående · 13 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: har aldrig hållit på Djurgården men nu är det dags grisarna från Umeå förtjänar inte att vinna
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Stenkvist 25 poäng Svensson 6 poäng länge sen vi hade en poängback ska va Strålman en poängback måste in och spelbegåvade som Stenkvist
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: kanske hade vi vunnit då Eixon Lyttinen var ju helt felfria i matchen innan lite besviken är man coachmatch ingen annan klubb har kasta in en nykomling på backen i game 7en
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
Tyvärr måste jag säga alldeles för dåligt målvaktsspel tror en gång kom JJ upp över 90 % och då är det svårt gå hela vägen Men säsongen är fullt godkänd försvarsspelet var grymt sista hemma förutom JJ nu gäller det att förlänga kontrakt Lyttinen Rindell Stenqvist Eronen är ju redan förlorad. Man törs nog inte hoppas på 5e plats nästa säsong men vi håller tummar och allt därtill
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
{10242}: Trevligt med Brynäs fans våra bröder närmast oss,Timrå gör en kanonmatch Lyttinen och Erixon spelar som gudar och Lyttinen räddar oss på mållinjen då JJ var som ett asplöv idag men match of the grej var nog Enroth kom in från pausvilan med skridskoskydden på
Tack även till Jonas nr 2 Torines mer ödmjuk finns inte värd alla blommorna han fick
Men hoppas på en ny där
Skål rabbuslingar nja det är månoch fotbollslandslaget leder 5-0
Tack även till Jonas nr 2 Torines mer ödmjuk finns inte värd alla blommorna han fick
Men hoppas på en ny där
Skål rabbuslingar nja det är månoch fotbollslandslaget leder 5-0
+ 5
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
Skön vinst även om jag inte trodde på det men fler måste upp 3 4 linen är ju bara inne och försvarar Grattis Timrå Grattis fans
+ 2
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
C more expertenerna håller med, försvaret störst skillnad mellan lagen jag har gett upp men frågan om man sk få bättre försvar nästa säsong målvaktsidan förstärks men sen man tappar 3 backar vad jag förstår så Kapanen har fingertoppskänsla där
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
Modano: helt klart även om Hardegård skjuter bra JJ ska inte släppa in mål från blå Lika bra han står på lördag också tränaren litar på Jacke nästa säsong blir intressant med ny målvaktspar.Finns ingen I Brynäs för Timrå Brynäs är en storklubb med höga löner ävtyra inte ekonomin
Grattis Örebro van på bättre kampvilja i närkamper
Nu tar vi nya tag
Grattis Örebro van på bättre kampvilja i närkamper
Nu tar vi nya tag
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
Erol Ateceae: Sponsorer och Kommuner styr sport i Staden Därför överlever Färjestad dom släckte lyset på tingvalla vart för dyrt Skellefteå betalar ca30 miljoner I Skellefteå AIK för drift av hallen förr fick Brynäs 17 miljoner för att bära reklamfri dräkter Gefle IF fick nästan inget Övik betalar ca 16 miljoner till Modo men en trevlig hall med 2 restauranger öppet på dagtid bara ett exempel
Timrå ik kör med identisk lag tror jag för man ändrar nog inte för i 11 timmen Brynäs blir en holmgång ikväll eller leker Mif till sig en seger ..
Timrå ik kör med identisk lag tror jag för man ändrar nog inte för i 11 timmen Brynäs blir en holmgång ikväll eller leker Mif till sig en seger ..
+ 1
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Man har en sportchef som gillar finnar se på Mieho 8 poäng på 40 tal matcher och spelar i sämst 2 line Walli 16 poäng och endast 4 e oftast nåt som är galet men Ante gillar Stenqvist lite seg ibland men ofta rätt i banan och vårdar puck sen spelarar han med Didde säkerheten bakåt, 21 poäng klart godkänt an Stenqvist en klassik Nubben värvning
+ 1
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
{7043}: Ja Stenqvist var kung igår fefri och gör poäng klart som korvspad att klubbar vill ha honom kanske t o m HV
+ 4
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Men Timrå gick de bet på Rögle förutom Viljanens höfttackling på Rindell
+ 1
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
Undrar bara ska vissa få varva i olika femmor ingen kontinuerligt Mieu är det vår förstlineare tveksam Walli i frysboxen redan gett upp heja Brynäs men det är kört för dom också härligt med hockeyfeber ska nog se nån match idag igår var man liggande feber..
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
{8399}: Det var ju väldigt stort att ha en kvinna som vice sportchef,men jag förstod inte det hela Erika har nästan 100 % jobb på damlaget hoppas ni klarar er tufft åka ur..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8179}: Eronen är ju bästa backen så han försvinner, han väljer nog hv kanske eller nåt alpland
+ 2
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Karlsson74: Inge Hammarström bör hissas precis som Salming i Brynäs min uppfattning
+ 4
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
De är jag experten vilken Kapten bästa Kapten i Timrå iks historia Anton Lander god 2a Sanny L
+ 2
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Tror inte på axel nog nyckelben eller liknande mycket tråkigt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2023-03-07
Rödin missar matchen haltar av träningen nu Forza TIK
+ 3
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-03-04
Karlsson74: direktskott Timrås dilemma håll tätt nu
+ 1
Föregående · 13 · Nästa