Historik
Föregående · 12 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: kan nog behövas Strömberg är ömtålig och lär inte spela non stop i år
Swishakampanj ligger nära till hands nu
Som giffarna gör är inte riktigt okej
att kommunen går in med än mer pengar tror de sponsrar runt 2 miljoner per år.
Modo gjorde samna hitta på olika projekt som inte fanns, kommunen betalar när dom låg back Även Leksand blev erbjuden pengar för trottoaren som inte fans Sundsvall kommun försöker nu när de gör rekord minus de är förknippat med föreningen säger de
Partners och fans är välkomna tycker jag dra sitt strå till stacken i Timrås fall för förstärkningar
Swishakampanj ligger nära till hands nu
Som giffarna gör är inte riktigt okej
att kommunen går in med än mer pengar tror de sponsrar runt 2 miljoner per år.
Modo gjorde samna hitta på olika projekt som inte fanns, kommunen betalar när dom låg back Även Leksand blev erbjuden pengar för trottoaren som inte fans Sundsvall kommun försöker nu när de gör rekord minus de är förknippat med föreningen säger de
Partners och fans är välkomna tycker jag dra sitt strå till stacken i Timrås fall för förstärkningar
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Dom gillar hockey i övik och då finns det inte plats för korplag finns väl ingen stad som har 2 lag eller fler elitlag inte Göteborg inte Malmö inte Gävle rätta mig om jag har fel...
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2023-09-30
Herminator: de har våren stjärna Walli hoppas han gör en 30 40 poäng det är han värd
+ 2
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2023-09-30
Med Jacob i mål och effektivt äntligen vinst i Växjö
+ 13
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Hela Småland gungar HV IKO Monten ser som vanligt vilsen ut Dags för Nubben att hitta nån ny kompis..Timrå fick tummen upp viktig match många överaska Forsmark kanske ett fynd
Grattis Till Timrå IK
Grattis Till Timrå IK
+ 8
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2023-09-28
Jacob måste spika igen och hela laget måste börja producera annars tror jag vi står vid ett vägskäl mitten lag eller nedre botten
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
En stor känga till media Färjestad Frölunda tv4 och Svts favoriter lägg ner skiten allt dom gör är deras förtjänst att de skulle förlora inget prat om andra lag Johanna vågar sticka ut i SVT att Frölunda fick tv4 sändningen har nog varit klart sen i sommar
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: nr 22 den domaren rankar jag sämst i shl vi får se på torsdag om dommherre Harnebring törs komma
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: visst kan det vara så men ingen ekonomisk doping från kommunen ex vis Växjö äger hallen räntefritt lån på nära 300 miljoner Skellefteå pyntar Skellefteå med 27 miljoner per år och Brynäs får in 15 miljoner lika så modo. Brynäs gjorde ett minus på 500.000 ändå rekordhöga 180 mille i omsättning..
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Grattis Timrå endast 2 hemma matcher september de flesta 3 till 4 vi är Timrå vi ger aldrig upp..
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
Bra att ekonomin håller även om vi är på mini nivå. Tufft för nye vdn bara hoppas folk kommer eller partners sluter upp som i Modo Brynäs mfl omsättning måste stiga annars är vi på ruta 1..
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tufft läge för Brynäs även omsättning ökade till 180 miljoner ändå ca -700.000 kr jaja
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Timrå omsätter som Oskarshamn, annat för modo som rekord omsättning 127 miljoner som en mittenlag i SHL nu väntar en roligare tillvaro med stabil grund grattis
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sverige har gjort en faktiskt gjort det bra utom dom 2 sista matcherna NHL är överskattat Tack för säsongen nu blir det sommarlov
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vi har fått 2 st nya och tappat ett gäng. Play in kan vara möjligt men då ska vi ha flyt vi ger aldrig upp.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2023-2024
{9037}: Det är inte lön det är speltid i Timrå fick han knappt speltid 6 min nån match såg jag han gör rätt även om Dif var önskemål bara ge han lycka till kan garantera att 16 poäng gör han minst med rätt omgivning
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja om nu Modo skulle missa kommer inte Timrå ik satsa på honom blir extremt dyrt skulle jag tro.Nä satsa på talanger även om nu Timrå verkar gynna trotjänare
Men derby nästa år och hårdsatsande Modo.Har ju bra ekonomi till skillnad mot Timrå ett Norrlandslag behövs nu när Brynäs lämna
Men derby nästa år och hårdsatsande Modo.Har ju bra ekonomi till skillnad mot Timrå ett Norrlandslag behövs nu när Brynäs lämna
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Det visste vi för mycket spelare med låg högsta nivå blir nog flykt nu Sundsvall har potential
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{10242}: Hudiksvall är ingen hockey stad kommer lägga sig som förra året tyvärr
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Madsen kunde väl övertala,Aagard men tjänar nog bra i Modo blir nog kvar oavsätt
+ 2
Föregående · 12 · Nästa
Joel får ett elddop Jacob är ju våran 1a