Historik
Föregående · 11 · Nästa
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19
Smokey: Ja Ante heder står på spel tyvärr laget är skärrad naturligt
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
The great one: Lite märkligt men det har legat i luften några månader i expressen En finne är prioriterad
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-12-09
{297}: modo bästa nykomlingen på flera år .men fbk är bra idag
Grattis Timrå 5 eller 6 till jul
Grattis Timrå 5 eller 6 till jul
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: SHL lockar storpublik allafal lördagar lapp på luckan på alla håll.utom i Timrå.. kräsen publik långt från stan Timrå har lite att jobba på Modo nu på torsdag då måste de bli en uppryckning , effektivitet måste upp A ton Wedin kommet mer och mer och börjar hitta målet distinkta skott är man inte van vid
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-11-28
Försvaret var superb Tim och Tim, Axel,Jonas och Edfält gör bästa matchen han hade ju Tim Erixon som ruggigt stabil med sig nu törs man hoppas play offs..
+ 1
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Slutspel kan vi glömma nu blir det att rädda kontraktet som jag varit inne på : ligger vi 9 10 håller det inte. Ante måste spela de bästa spelarna men det blir svårt..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sparka en j20 tränare trodde jag inte fanns nåt måste gått galet? Ytters ovanligt i hockeysverige Men kanske det finns mer erfarna men serien är ju låst för SHL lag tur det
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2023-11-18
Grattis 1 poäng och Jacob bäst Timrå gör sin bästa match för säsongen kunde ha räckt till bonuspoängen, men 30 skott 1 mål är för dåligt sen hade ju Saik betydligt vassare lägen borde Gjort minst 4 i första peren
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-11-16
BlackBay: kan stavas att vi är ett lag för nedre halvan i år, och målisarna har fått dålig hjälp av utespelare trodde själv på nedre halvan i år men ligger man på nedre finns nerver och bottenspöket finns runt hörnet själv tävlar jag mot att vi ska komma före modo och det kan bli en rysare..
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9908}: Hade de inte haft Oskarsson och Carlsson har Timrå haft betydligt lättare att slå ut ÖIK i kvarten
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Dags att min gamle kompis Thorsbrink tar honom i örat tror inte det Stjärnor är immuna. Tyvärr
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Labban: Sjökvist är den domare som jag minst förtroende för favoriserar större lag tror han är från Karlstad. Kastad klubba är strvslag men nu var det backen som drog den ur situationen kompisation lång väg
Jämn match som jag förutspådde...
Jämn match som jag förutspådde...
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Monten får sparken Lindbom ner i båset
Hur blir det ned Nubben?
Hur blir det ned Nubben?
+ 3
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Grattis Rögle Grattis Malmö Timrå kommer igen varför inte mot HhhhVvvvv vilken katastrof för nubbens gäng
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Intressant att följa HV bra att tv 4 lägger krut på den matchen inte positivt för HV Nubben m fl
+ 1
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Oerhört tufft ikväll Örebro räknar jag vara den tuffaste matchen hittills Jacob står ser jag, jag tror på hedesam förlust.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-10-07
Stort fall framåt idag lite mer utdelning och lite olyckligt i sudden Edfält och Svensson var bästa backpar förra matchen var det intre bra
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Trodde Walli skulle göra 30 -40 poäng tror jag räknat fel även jag kan ha fel..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2023-10-05
mikenomad: Backsidan var en katastrof 26 gjorde alla fel man kan göra själv gick jag hem vill man vinna måste man ha försvar själv hade hoppas på ändring ställ nr 19 på backen eller kör på så kommer vi falla genom tabellen snabbt nu
+ 2
Föregående · 11 · Nästa