Kulltorp: spelet i egen zon är bland det sämsta jag har sett i shl på många år.. vi är det ENDA laget som fastnar där i 5 minuter varje gång. Spelarna skjuter fjutt puckar längst sargerna, sedan vinner Örebro tillbaka pucken.
+ 1
513 inlägg · 385 besäkare