Paddan: ""The heart of hockey" skall ni byta klubbmärke igen nu?
Alla måste jobba på att arenan används även utanför hockeyn samt att få folk som bara inte är sponsorer på läktaren. Se bara under slutspelet när det gapade tom ibland bara för att företagarna inte dykte upp.
NuMo: Äh, jag tycker att det skall gå ut befallningar om att man skall infinna sig för hockeypubliktjänstgöring, annars kan det vidtas åtgärder. Den där westerlind skulle ju också kunna åskådliggöra den svåra konsten att hantera en dragtruck på is. Eller så kan man anordna sån där populär kast med puck mot mittlinje... sånt lockar säkert mängder med åskådare.
Annars kan man ju göra som i Globen och erbjuda säsongskort för 990 kronor för att få lite mer åskådare
Portello:
Smart av Weinis. Gratis golf i solen, får umgås med Snygg-Janne och så blir det naturligtvis lite bjudsprit från Percys sida. Sedan hem till Övik och spel med MODO. Killen har huvudet på skaft, trots att han är nästan-cyklop.
Paddan:
Försöka? Hoppa ut och sätt dig på den blöta asfaltbanan, paddskrälle.
Paddan:
Jag kan varken bekräfta eller förneka den saken. Däremot kan jag meddela att jag är nerbjuden till Göteborg för att skriva kontrakt den kommande veckan.
Dream Team:
Nej, det gör det inte. Inte ens för en millisekund.
hellge:
Ta't lugnt, ta ett Toy. Insup lugnet av en lördag kväll där allting är perfekt. Till och med vädret ändrade sig från regn (Nä, det regnar inte här på Gräddhyllan) till en vacker vårkväll. Grillat är godast.
hellge:
"Damgaard og Green på vej til Italien
De to MoDo-spillere Jesper Damgaard og Morten Green kan meget vel være på vej til den italienske Serie A, oplyser en kilde til Danhockey.dk."
Gidde: Äh, stolarna måste ju hinna monteras färdigt i arenan först så att potentiella nyförvärv kan bli riktigt imponerande av vårt nya hockeytempel. Dessutom måste de ju hinna med att ta en glass vid Arkentrappan och en och annan resa till Ulvön, så det tar nog några veckor till.
Under tiden får vi väl vänta på en rejäl genomklappning för Krizan så att NHL-scouterna blir riktigt avskräckta.
NuMo:
Du är inte så dum som Karlin ser ut. Susse är inte med i min bomb.
så det kanske är dags för ecke att av....